poniedziałek, 11 marca 2013

Stało się!! Problem ubraniowy+ Wyniki konkursu

Majuś była malutka kiedy to mój chrześniak wchodził w  fazę buntu 2 latka, dlaczego o tym pisze?
bo śmiałam się jak moja siostra próbowała ściągnąć z niego ulubioną piżamkę ze Spangbobem lub innym bohaterem, tłumaczenia na nic się nie zdały.
Wczoraj byliśmy na zakupach i w ręce wpadła nam Dorowa piżamka, tato włożył ją na Maję kiedy robiłam obiad, jak to tato nie zdjął bluzeczki z pod spodu, przychodzę Maja rumiana cała więc zabieram się do rozbierania a tu wrzask, pisk, łzy płyna jak grochy.
Tłumaczenia że zaraz jej Dorę ubiorę na nic się zdały, dopiero jak góra od piżamy była zapięta Majka się uspokoiła, kolejna scena kąpiel, na szczęście obyło się bez większego dramatu bo ciapi ciapi Maja uwielbia. Dziś rano... no cóż zwyciężyła MAja i biega w piżamie...
Wszystko by było Ok gdyby nie to że dziś mamy jechać do znajomych więc nie wiem jak to będzie... trzeba się dobrze ubrać bo znów śnieg mamy ;-(

Maja uwielbia figurki z bajek tym razem trafił nam się Scooby Doo:)

Jak jesteśmy przy zabawkach to muszę wrócić do konika na biegunach z pierwszego zdjęcia, jest to prezent urodzinowy Majusi, początkowo nie było nim zainteresowania, jakieś 3 miesiące temu przyciągnęła sobie Maja go do pokoju, gdy chciałam Go wynieść na swoje miejsce stanowczo zaprotestowała, od tamtej pory cały czas słychać :
-Patattaj, patataj...:-)
Polecam właśnie taki model, Majuś sama sobie świetnie radzi z wchodzeniem jak i schodzeniem, siodełko zabezpiecza przed spadnięciem... Lubimy to:)

a teraz...
Wyniki z konkursu Med Plus, nie ma niestety relacji z losowania bo bateria padła ;-(
obiecuję lepsze przygotowanie następnym razem, może filmik z losowania:))

Gratuluję zwyciężczyni:)
Hej, jestem fanką tego bloga :)
Co prawda nie mam własnego bloga, ale chętnie wezme udział w konkursie.
Odpowiedzi na pytania:
1. Wykończyłabym swój domek, by juz wszystko było tak jak być powinno.
2. Zmieniłabym samochód :)
3. W końcu odpoczęłabym od pracy, którą średnio lubię :)

Pozdrawiam i dziękuję.
Mój mail: marzenka.s@onet.pl

Proszę o adres na maila:)

Wszystkim serdecznie dziękuję za udział w zabawie.

Miłego tygodnia wam życzę...:*

38 komentarzy:

  1. Cudna jest Twoja córeczka i tak szybko rośnie, że szok. Jakoś po mojej nie widzę tego tempa ale chyba dlatego, że mam ją na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to juz jest ze po swoich dzieciatkach nie widac jak czas leci;)

      Usuń
  2. hi hi. u mnie kiedyś dziecko 2 dni w nowej piżamce chodziło,bo była na niej MYSZKA MIKI :)

    OdpowiedzUsuń
  3. My na szczęście jeszcze takich akcji/atrakcji nie mamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mialam nadzieję że ich miec nie będziemy, widocznie kazdy musi przez to przejsc.. lzej lub ciezej ;-P

      Usuń
  4. Aaa co jak jej zapasowala i sie podoba to nie odda :):) hihi Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rowniez sciskam i czekam na post ;-)

      Usuń
  5. Znam ten ból :) Artur też jest na etapie buntu... a my mamy musimy jakoś to przeczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko dobrze dopoki ktos nie przyjdzie a tu Maja w pizamie w dodatku kazda skarpetka inna ;)
      coz sama sie cora stylizuje;)
      mysle że najgorsze wciaz przed nami... bo narazie to wciaz my gora jestesmy ;)

      Usuń
  6. Naprawdę świetny konik :)
    Gratulacje i zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze nie przelogowałam sie :) http://fotografujemy-gotujemy-testujemy.blogspot.com/

      Usuń
  7. Ja jako dziecko ( w sumie to nawet teraz) uwielbiam scooby do.
    Być może powodem jest fakt, że zawsze w domu były dogi niemieckie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze, ze moja Ala nie widzi tej pizamki!!!!! ona kocha Dorę i figurki tez ale najbardziej te z lego duplo, choc tymi pewnie tez chetnie by sie pobawiła !!!! ;))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skubiiii Duuuuu ! to była bajka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No niezła jest ta pidżamka:P

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję zwyciężczyni :)
    Maja śliczna i pidżama fajna to co się dziwić że nie chce zdjąć?? mama?? ;)
    Emilka teraz jest ze wszystkim na "nie"... a psoci ... ze zdwojoną siłą hihi

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ale to bardzo fajna piżamka. Też mogłabym cały poranek w takiej przechodzić

    OdpowiedzUsuń
  14. Co, jak co, ale piżamkę ma śliczną ;)

    Gratulacje dla zwyciężczyni !

    OdpowiedzUsuń
  15. ja lubię swoją pracę, ale czasem też doprowadza mnie do szału!!! a Majeczka jak zwykle cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla zwyciężczyni!
    A piżamka przesłodka sama bym z takiej nie chciała wyjść :-P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się obawiam buntu dwulatka u nas....Bo jak tak czytam to co naisałaś to my to mamy prawie na codzień...Jak sobie Młoda coś upatrzy to kaplica....

    Ściskamy:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi ja mysle ze to poczatek gory lodowej ;-) tak ze bac sie boje co roku bardziej:-D

      Usuń
  18. a kto nie lubi chodzić cały dzień w piżamie :)
    ps. my mamy konia na biegunach z IKEA i też dopiero niedawno zdobył zainteresowanie Emilki. sama na niego wchodzi i schodzi i potrafi bardzo długo się bujać oraz zabawki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U nas póki co nie ma takich akcji z ubraniami, na tapecie są akcje jedzeniowe Niusia chce sama jeść wszystko, a z zupą bywa najgorzej bo wszystko wylewa i tak nie da sobie wytłumaczyć, że musia czy tus dadzą jest wrzask, pisk i płacz. Gratulacje dla zwycięzcy !

    OdpowiedzUsuń
  20. U nas póki co nie ma takich akcji z ubraniami, na tapecie są akcje jedzeniowe Niusia chce sama jeść wszystko, a z zupą bywa najgorzej bo wszystko wylewa i tak nie da sobie wytłumaczyć, że musia czy tus dadzą jest wrzask, pisk i płacz. Gratulacje dla zwycięzcy !

    OdpowiedzUsuń
  21. a na dwie lyzeczki jedliscie??? mozecie sprobowac u nas sie sprawdza ;-)
    Maja ma jedna malusia a my druga ja karmimy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałyśmy, ale jest obraza majestatu, że jakim prawem mieszam jej w misce przecież ona jest taka duża i samodzielna musia jej do karmienia nie potrzebna.

      Usuń
  22. Jejku, jaka sliczna cora, gratuluje :)
    I wcale jej sie nie dziwie, sama lubie cale dnie chodzic w pizamie ;p

    Trafilam tu przypadkiem, ale bede zagladac czesciej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BArdzo mi milo że Ci sie u nas spodobało, jak znajde chwilke odwiedze i Ciebie:)

      Usuń
  23. U nas jest teraz bunt 4 latka..też ma swoje ciuszki,które lubi nosić,a innych nie ubierze.. dobrze,ze uwielbia jak ja ciuszki retro..to nie ma problemu :) zwycięzcy gratulujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje, wystrzałowy ten konik:)

    OdpowiedzUsuń
  25. moja panna zanim ściągnie piżamkę to musi koniecznie stanąć przed lustrem w moich szpilkach i z torebką :D a do tego jakie miny strzela to szok:)
    pozdr i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  26. Konik fajniutki ;)
    A Majcia wyrośnie z buntu i znów będzie grzeczna;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super konik !
    Hehe ja czasem tez mogłabym mieszkać w piżamce ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję ;) A co do dziecięcia, to z wiekiem chyba wcale nie mija. A może nawet robi się gorzej, choć taki upór i dążenie do tego co się chce bardzo pomaga w życiu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...