wtorek, 19 marca 2013

na wesoło - dialogi rodzinne

Maja bawi się z tata w przyjecie, są aktualnie urodziny Pokoyo
(Maja stawia kolejne zabawki mówiąc kto przyszedł na impreze) -konik, Eli, coś (cosik) itd
(tata) -A gdzie prezenty?
(Maja)-Nie ma
(tata) -Tak przyszliście się nażreć, napić?
Wypad bez prezentów darmochlipy...!!! ;-D


to samo przyjęcie ;-)
Maja stawia talerze dla miniaturowych przyjaciół, nagle z trzaskiem wszystkie się zawaliły
(tata) -O widzę że układasz naczynia jak mama na suszarce, strach dotknąć,bo widzisz córciu mama wymyśliła nową odmianę bierek.


Muszę Wam się pochwalić, występuję w reklamie....

Maja ogląda reklamę, tupie nóżkami, klaszcze i krzyczy szczęśliwa
-Mama, mama, mami...

zobaczcie w jakiej roli mnie obsadziła moja córcia
tak nie mylicie sie ta piękna robalico-bakteria to ja ...
nie wiem czy się śmiać  czy płakać ;-)

Ostatnio przypomniałam sobie jak to czekałam z utęsknieniem na pierwsze słowa Majki, za każdym razem gdy otwierała buzię wpatrywałam się w jej ustka czy składają się na upragnione
-Mama
-Tata
-Baba
a teraz...
myślę że milczenie złotem jest:
Jemy zupę
(Maja) - Gorące
Poszłam ostudzić, wracam
(Maja) -Zimne
Poszłam dolać gorącej mikstury
(Maja)-Ciepłe - zadowolona otwiera buzię po jeszcze.

Stwierdzam też, że nasze  dziecko im starsze tym bardziej kapryśne się robi, każdą obiecaną rzecz, spacer pamięta.

Poranek
(Maja) -Sklepu, Maja goni, goni...
-Sklepu, Maja goni, goni...
-Sklepu, Maja goni, goni...
-Sklepu, Maja goni, goni...
Marudziła pół poranku, jak sobie potem przypomniałam wieczorem jej obiecałam że jak szybko zamknie oczka to jutro rano pojedziemy do sklepu i Majuś będzie biegała.
Zaczyna nam się okres 
Trzymaj język za zębami, jak nie możesz dotrzymać obietnicy ;-)


Kochane to ostatni post przed urlopem, nie wiem czy będę, czy też nie...
na pewno ogłoszę wyniki candy, będę starała się być na bieząco co u Was.
Ogromną nadzieję mam, że wraz z nami przyleci Wiosna.

Pięknych pisanek, cudownej, rodzinnej atmosfery przy świątecznym poranku Wam życzę.

:*

28 komentarzy:

  1. Oj tak,dzieci pamietliwe sa:) Zycze i Tobie (i calej rodzince oczywiscie) cudownej ,swiatecznej atmosfery:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uśmiałam się z tej reklamy ! :))

    Radosnych Świąt i mokrego poniedziałku :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego urlopu, a co do reklamy to raczej się ciesz, żeś taka sławna;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się bawią:))) Udanego urlopu życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za przywiezienie wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się naśmiałam! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawzajem, spokojnych, rodzinnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne, uśmiałam się, ciekawe czemu Maja dojrzała ciebie w tej bakterii ? :))) Przywieź wiosnę, proszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Spokojnych Świąt.. ja też czekałam na pierwsze slowa Mai,a teraz czasami chciałabym choć przez chwilkę by zamilkła.. co u niej jest niemożliwe :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Boską masz córkę.Ja sie takich dialogów nie mogę doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bierki hahahah :D podobnie jak u mnie ;D możemy się zmówić na partyjkę haha

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie sie razem bawia Maja z Tata :) Normalnie robisz kariere w tej Reklamie haha :) Kochana zycze Wam Spokojnych Rodzinnych Swiat Wielkanocnych :) Mokrusienkiego Dingusa :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepszego na Święta dla Waszej trójeczki prześlij koniecznie nr do siebie :) A dialogi jejku ja na nie czekam z utęsknieniem u nas póki co pojedyncze słowa :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Udanego urlopu, ciepłego i słonecznego :) my tez robimy przyjęcia i pikniki na dywanie, dobór "gości" i menu co raz to inne :)
    pozdrawiam ;0)

    OdpowiedzUsuń
  15. he he wesoło u Was :) U mnie jak Lenka się budzi to woła, że chce da da na spacer i tak cały dzień :P i ze spaceru nie chce wracać do domu :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ha ha uśmiałam się z tych waszych dialogów. Ja wciąż jeszcze czekam na taką normalną komunikację z moją córką. Na razie muszę się domyślać o co jej chodzi.
    Ale tak, to fakt, że dzieci czym starsze tym bardziej kapryśne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. spokojnie jeszcze Ciebie czeka etap dlaczego to dopiero jest frajda hehe

    OdpowiedzUsuń
  18. Hahaha:)) Prawie spadłam z krzesła na ta reklamę;)) Nie ma to jak kochane dziecko zawsze prawdę nam o nas samych powie;p :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Teraz ta reklama kojarzy mi się z Wami :D

    Wesołych i dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Męża żart się trzymają, ale Maja daje radę, mądra jest!;)
    No tak dzieci nas kojarzą ze sprzątaniem, gotowaniem, prasowaniem;)





    0

    OdpowiedzUsuń
  21. Zajączkowo - jajeczkowych Świąt kochana! :) Maja to prawdziwa skarbnica tekstów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. elegancka z ciebie bakteria;) Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. witam Cię po mojej długiej przerwie:) uwielbiam takie śmieszne rozmowy dzieci,ale na te wyjątkowe z moim maluszkiem jeszcze trochę muszę poczekać :))) pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  24. Chcialam poinformowac Cie, ze nominowalam Twoj blog do Liebster Aword :) Jestes wspaniala, bardzo zdolna mama i dla mnie zaszczytem jet moc przyznac Ci ta skromna nagrode :) Zycze mnostwa pomyslow i natchnienia na nastepne posty! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Hallo! I ja też jestem zachwycona Twoim Blogiem. Zaglądam tu od dawna i lubię tu bywać więc - zapraszam do mnie po odbiór wyróżnień Liebster Blog i Versatile Blogger Award
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...