czwartek, 14 marca 2013

dopadlo i nas:(

Urlop za pasem a tu nas dopadła  jelitowka:((
Maja walczy drugi dzień a mnie dziś zcieło na maksa, do tego samolot poza pasem w Katowicach...
żyć nie umierać...
Pesymizm z wielką chmurą wisi nade mną:(((
W brzuchu rewolucja, dobrze że choć Majuś mogła zasnąć na drzemkę, odpocznie troszkę, ja próbowałam ale nic z tego...
W domu pobojowisko, ani mi się myśli nas szykować, pakować, najchętniej zaprosiłabym gosposie, wyciągnęła kopytka do góry i zasnęła...
Trzymajcie za nas mocno kciuki aby szybko przeszło "to" świństwo!
Bezradność mnie osaczyła :'-(

Bardziej optymistyczną nowiną jest że biorę udział w konkursie na...

tym razem nie trzeba będzie wysyłać esemesów mam nadzieję ;-)

Od 18 marca będzie można głosować, mój uśmiech mega szeroki podąży do Was.

:*

38 komentarzy:

  1. zdrowiejcie szybko, jeśli to samo świństwo co u nas, to po jednym dniu przechodzi.
    oby to była tylko taka ekspresowa niedyspozycja.
    siły. dużo sił!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! Trzymajcie się! A w konkursie chętnie oddamy głosik ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde, zdrowia dziewczyny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka dla Was - mam nadzieję, że choróbsko szybko przejdzie...

    OdpowiedzUsuń
  5. dużo zdrówka- optymistyczny jest fakt że to dziadostwo szybko przechodzi ...
    no i udanego urlopu :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo, dużo zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany ! Zdrowiejcie dziewczyny szybko !! Przesyłamy Wam masę pozytywnej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymajcie się i nie dajcie się tej paskudzie:) Dużo zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrówka życzę i oczywiście powodzenia w konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. zycze powrotu do zdrowia. Ja sie trzymam , ale m i Kai przeszli juz. Widze ze wirus po wyspie krazy.
    Powodzenia w konkursie
    Trzymajcie sie i kurujcie

    OdpowiedzUsuń
  11. nic tylko zdrówka życzyć!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Bee, Trafiłam tu bo Ty trafiłaś do mnie czyli po nitce do kłębka :) I jaki fajny ten blog :) Ja jako pracująca mama nie mam za bardzo czasu na zwiedzanie blogów, ale jak już tylko mam chwile to co chwila mnie coś rozwala :) Szycie to moja niespełnione przeznaczenie. Jako młodsza nastolatka bardzo dużo szyłam dla lalek i do dziś mam te ciuszki.. Potem już nie było czasu.. wygrały inne pasje :) Ale w części duszy jestem "szwaczką". Piękne rzeczy robisz, a te poduszki z poprzedniego bodaj posta. A co do jelitówki to jak na razie znam (chwała Bogu) ze słyszenie ino. Bardzo współczuję i przesyłam duuuuużo zdrowia! Będę tu wpadać ;) do miłego!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wracajcie szybko do zdrowia !!! Powodzenia w konkursie :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Duużo zdrówka dla Was:*

    OdpowiedzUsuń
  15. zdrówka życzymy :)
    pozdr i zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Daj znać to chętnie oddam głos.
    Trzymajcie się!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj nie ! Oby szybko choróbsko przeszło !!

    OdpowiedzUsuń
  18. oj tak marzec, kwiecien to jelitówki.....trzymajcie się i wracajcie do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdrówka życzę! Zagłosujemy oczywiście:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj, szybko wracacie do zdrowka...jak tylko bedzie mozna to chętnie na Was zagłosuje:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie pozostaje nic innego jak życzyć zdrówka! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Szybko dochodzcie do siebie:) dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. My też chorobowo :-(
    Wracajcie szybko do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  24. o rety współczuję Wam tej okropnej choroby i życzę zdrówka, no i dobrego lotu bez żadnych niespodzianek. Ja oczywiście zagłosuję ;)przesyłam ciepłe uściski

    OdpowiedzUsuń
  25. trzymajcie się i duuuużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  26. 3mam za Was kciuki! I za zdrówko i za bloga!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdrowiejcie kochane!
    U Was jelitówka, a u nas wszyscy zapalenie gardła :/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdrówka i odpedzam od Was wszelkie ustrojstwa daaaaaleko daleko, a kysz.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdrówka! przerabialismy jelitówkę więc wiemy co to za świństwo! z miłą chęcia zagłosuje - tylko się jeszcze przypomnij:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdrowiejcie nam szybciutko :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Nas też czasem łapie, zaopatrz się w PL w nifuroksazyd dla dzieci - jest w syropie, taki żółty ;)
    Przerabialiśmy też ten temat przed wyjazdem do Polski. Tym bardziej było nieprzyjemnie, że my jeździmy samochodem.
    Zdrówka
    Trzymajcie się!

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdróweczka...zdróweczka...zdróweczka
    Pozdrawiam cieplutko ☼

    OdpowiedzUsuń
  33. http://www.onelittlehappiness.pl/16/3/13 04:13

    aż w cholere z tymi wirusami:/ My też chorujemy :(
    zdrowia dziewczyny:*

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdrówka, a co do konkursu postaram się nie zapomnieć:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...