piątek, 1 lutego 2013

Wykończeń nadszedł czas:)

W końcu pokończyłam, doszyłam zaległe rzeczy.
Dziękuje za wczorajsze komentarze odnośnie sowy, doszyłam jej co nieco...
dzięki Wam


Blondyna dostała serduszko




a takie Paryżanka



Dziękuje wam za głosy oddane u Asia majstruje, niestety troszkę mi ich zabrakło, cóż może następnym razem.

.............
Głowa Mai naprawiona tzn. została malusia plamka, wspomagaliśmy się oliwa z oliwy, wyczesywaniem, plus szamponem na ciemieniuchę.

Miłego weekendu laseczki i dziękuję za odwiedziny, staram się również do Was zaglądać choć ciężko z czasem u mnie ostatnio.
BUZIOLEK

ps. Blondyna jest wystawiona na ebayu, możecie ze mną śledzić jej poczynania Klik, dziś wystawiona!
Trzymamy mocno kciuki:P

25 komentarzy:

  1. Sliczne te twoje prace :) Sowka urocza :) i juz nic jej nie brak :) Ciesze sie ,ze spodobala Ci sie moja Pszczolka Maja :) Zaskoczona ? :) haha ciekawe co sobie myslalas ,ze co to bedzie :) hihi Buuziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myslalm ze jakas lale w surducie uszylas:P Maja jest urocza!!!cudna... obledna...

      Usuń
    2. Najwazniejsze dla mnie to to ,ze Ci sie spodobala :) Buziaczki

      Usuń
  2. Sowa jest czadowa:))) Panny też:) a serducho Paryzanki hest cuuuuuuudne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz to już całkiem zakochałam się w sówce :) Ciekawe jak wyglądałby pan sowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh tez sie zastanawiam i az sie boje:P

      Usuń
  4. Sówka urocza, a lale piękne :)
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czas założyć konto na ebay'u ;)
    Super, ze udało Wam sie tak szybko pozbyć ciemieniuchy .
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  6. oj chyba każdy maluch musi przezyc ciemieniuchę ale fajnie ze sobie z nia poradziliscie :)
    szkoda ze wszystkie sowy na świecie nie są tak cudne i uśmiechnięte i urocze jak Twoja Sówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, sowy napewno by byly usmiechniete jakby od czasu do czasu mogly ubrac taka kiecke:P

      Usuń
  7. ja absolutnie jestem zakochana w Paryżance a teraz jeszcze to serducho......cud, miód, Paryż !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh pewnie dlatego że to Paryżanka com...:P

      Usuń
  8. A ja mimo wszystko gratuluję głosów zdobytych w wyzwaniu!
    I powodzenia w następnym :)
    Dziękuję za wizytę i pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chetnie wezzme udzial w nastepnym, Twoim pracom trudno się oprzec:)

      Usuń
  9. super szyjątka:)miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziekuje:)) bardzo mi milo ze Ci sie podobaja:)

      Usuń
  11. Ale ty masz dar, wszystkie prześliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sowa ma cudowne rzęsiska. Dodały jej uroku.
    Masz prawdziwy talent :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...