piątek, 15 lutego 2013

Wiosną zapachniało-zdjęcia

Przedwczoraj spadł śnieg a dziś iście wiosenna pogoda, ptaszki ćwierkają, słonko grzeje, roślinki budza się do życia, cuuudddnie.
Ogrom pracy jaka mnie czeka w ogródku mrozi mi krew w żyłach - bo niby kiedy ja to ogarnę, ale za to lipcowe i sierpniowe kwiaty wynagrodzą cały trud. 
W tym roku muszę zasadzić te, które nie wymagają ogromu uwagi, a mszyce wręcz ich nienawidzą ;-)
może coś  mi doradzicie???

a tu Majuśka, minka mówi sama za siebie, jej też się podoba lżejsze ubranie, słoneczko i przyjemny wietrzyk:)
 moja różencja już pąkuje
 -Maju pepi- tylko tak jestem w stanie złapać Majuśkę do zdjęcia ;-)
 Razem z moim ulubionym skrzatem ogrodowym zastanawiamy się czy to już... ta wiosna ...:-D

 Mój kochany kubek do kawusi... dziś czułam dokładnie to co napisane...
Maja całą noc nie spała, chyba znów mamy przygotowania do ząbków, czuję że te będą najgorsze!
Liczyłam na 2 miesiące przerwy zanim zaczną iść piątki a tu ledwo się przebiły do końca trójki i znów!?
 TAk przywitał mnie poranek Walentynkowy ;-) 
Choć święta nie obchodzimy to micha się cieszyła:)))
niespodzianek było coraz więcej z biegiem dnia ;-)
Na życzenie pewnej damy wrzucam zdjęcie przyszłej baletnicy ;-)

Dziękuje Wam że zaglądacie w nasze skromne progi, ja do Was zaglądam choc czasem nie mam już sił coś pozytywnego naskrobać:)
Miłego mam nadzieję wiosennego weekendu Wam życzę, ze słonkiem grzejącym i ciepłym wiaterkiem :)

27 komentarzy:

  1. U Was wiosna dużo szybciej, ależ zazdroszczę. Pamiętam jak 2 czy 3 lata temu byliśmy na początku marca u znajomych w Birmingham- kwitły żonkile, trawa zielona, cieplutko. A u nas śnieg sypał na całego.
    A mszyce to zmora mojego balkonu każdego lata :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak sobie z nimi radzisz??? ja nawet plynaem do naczyn probowalam je tępić, niestety kwaity tez umarly;-/

      Usuń
  2. Niestety nie znam się na pracach w ogrodzie, więc nie doradzę. Kubek bardzo fajny, ale kawę piję tylko w filiżance. W kubku mi nie smakuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tylko w tym poranna kawa smakuje, reszta kawusi jest tez w filiżankach ;-)

      Usuń
  3. Och, jak ja Ci zazdroszczę tej wiosennej aury......... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kompletnie nie znam się na ogrodnictwie ;) nie doradzę; a powiew wiosny u Ciebie - całkiem zaraźliwy :) odbieram pozytywną moc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie wlasnie drugie podejscie jak snieg znowu znikl :) ciekawe czy juz na stale czy tez tylko na chwilke. Laala juz suuper widac wyglada tylko troszke lysawa :) hihi Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łysa bo wciaż dumam co dalej z nia zrobic:P

      Usuń
  6. U nas mimo, że śniegu już prawie nie ma, jeszcze czuć zimę niestety. Ostatnio jest jakoś szaro, buro i ponuro i zimno na dodatek. Już zapomniałam jak wygląda słońce...
    Oby ząbki szybko wyszły. U Was to już ostatnie, więc będzie już z głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zajebisty skrzat :) na mszyce nic nie poradzę bo sie nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas dzisiaj tez pieknie!
    Wiosna juz tuz tuz...az sie nie moge doczekac, az zaczna sie zielenic drzewa :)
    Jeszcze tylko troche :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszcze wiosny :) na ogrodnictwie sie nie znam :( u nas Maja też nie spała dzisiaj chyba 100razy do niej chodziłam, leżałam, głaskałam..

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę wiosny pięknie sie u Was robi ;)
    OoOo baletnica zaraz będzie gotowa !

    OdpowiedzUsuń
  11. a u nas wiosny nie widać, cały czas zimno, ponuro i pełno śniegu :( baletnica panterka będzie wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  12. oj piękna jest Twoja Maja :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Skrzat fajny, taki zamyślony:) A napis na kubku idealnie do mnie przemawia:D Baletnica ma super sukienkę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie wiosny raczej nie widać, choć śnieg pomału nam topnieje! Też nie mogę się doczekać...

    OdpowiedzUsuń
  15. Och, jak dobrze choć u Was zobaczyć wiosnę :) I do nas przyjdzie, prawda??? Podzielisz???

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiosna,wiosna, wiosna ach to TY :) Ząbki pamiętaj to już ostatnie, więc będzie długo i dużo spokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A u nas dalej zimno, buro i ponuro:/ A ja już tak strasznie za wiosną tęsknię i wciąż za nią wyglądam...
    Cudna ta Twoja Majeczka i jakie słodkie minki robi:)) Buziaki wielkie:***

    OdpowiedzUsuń
  18. ach te zęby u nas chyba tez cos sie zaczyna dziać...

    OdpowiedzUsuń
  19. Baletnica - Tygrysica ! A nieeee, to gepard :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Zuzka ma taką samą niebieściutką bluzę:) No proszę, nosimy się jak na Wyspach:) Tylko my ją chyba założymy za wieczność całą, bo u nas ciągle śnieg i na minusie.
    Napisz trochę jak się żyje na Wyspach z małym dzieckiem. U nas temat wyjazdu co jakiś czas się przewija, ale ja jestem nieprzejednana i nie chce emigrować (ze względu na dzieci).

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bluza biedronkowa:)) my lubimy rzeczy z biedronki, szkoda ze u nas jej nie ma:/

      Usuń
  21. U nas też coraz więcej słoneczka.
    A na mszyce na zewnątrz to jak mój mąż prawi to niestety tylko ciężka chemia, albo dupne pudło wygłodzonych biedronek :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. My też chcemy wiosnę. Niby śnieg topnieje, ale na zewnątrz szaro buro i ponuro.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...