środa, 20 lutego 2013

Paplam+zdjęciowo+ćwiczen moc

Majuś chora bidula, z noska leci jak z fontanny, a że dawno nie mieliśmy kataru to strasznie go przechodzimy, trze tak mocno nosek aż boję się że go urwie.
Noc była masakryczna i głównie w ramionkach matuli.

Optymizm jednak trzeba zachować, spacer nasz ostatni przed chorobą pokazać.






Pięknie było a jednocześnie mroźnie, odkryliśmy hangar ze starymi samolotami u nas w mieścinie ;-)

Zapraszam Was do poczytania  jak widzi mieszkanie na wyspach inna mama
miłej lektury:)

Oznajmiam wszem i wobec że ja się nie odchudzam, bo do odchudzania potrzebna jest dieta, a ja raz w nią nie wierzę, dwa nie wyrzeknę się snickersa, trzy nigdy nie stosowałam i nie zamierzam bynajmniej na razie ;-)
Wierzę za to w ciężką pracę. pot i zamknięcie lodówki po 18, wiecie ile ja czasem potrafiłam pochłonąć do 24 w nocy...aż krew mi się zamraża... jak pomyślę, zazwyczaj samo zło trafiało do brzusia, można rzec odpady ;-)
Przekonywać do ćwiczeń nikogo nie zamierzam ale zobaczcie same...
straszna sympatia bije od tej kobiety, aż się chce
to mój zestaw ćwiczeń

EXTRA!!!

Miłego popołudnia :*

22 komentarze:

  1. Ojej ! Zdrówka dla niuni:*

    OdpowiedzUsuń
  2. akurat temat dla mnie bo ja tez do diety nie ale tez postanowilam jedzenie ograniczyc zeby jak nie wiem co mówie basta i tyle :)
    a Mai zdróóóówka jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lodówkę zamknęłam po 19:)
    Na ćwiczenia nie mam szans ale ogólnie mniej jeść.
    Mam nadzieję, że zadziała:)
    Zdrówka dla małej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedna Maja. Zdrówka jej życzę :)
    Ja też nie wyobrażam sobie życia bez codziennej dawki czekolady:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdróweczka!! a ja do ciebie bym miałam ogromną prośbę... odezwę się na maila.

    OdpowiedzUsuń
  6. zdrowia i by z nosa przestało lecieć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby jak nnajszybciej do zdrówka wróciła:) moja też chora :( gorączkę dwa dni miała.. nos to,aż czerwony od kataru i pod nim też :( dziś już troszkę lepiej..jak ja nie lubie jak mi dziecko chore.. ciężko wtedy..bidulki takie :( ćwicz,ćwicz lepsza forma i dla ciała i ducha :) ja od wiosny postanowiłam więcej chodzić :) ale nie dla figury(mam zaledwie 52kg) dla lepszego samopoczucia :)jest mi teraz koniecznie potrzebne :)oby do wiosny dotrwać :) ps. na blogi zaglądałam :) rzeczy,zabawki świetne..

    OdpowiedzUsuń
  8. zdrówka !!!

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale u Was wiosennie :) Ja nie potrafię się odchudzać - zawsze brakuje mi konsekwencji w stosowaniu diety, ciężko też byłoby mi się całkowicie wyrzec słodyczy ;)
    Zdrówka dużo dla Majki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowka dla niuni ,aby szybko wyzdrowiala !!! Jak zobaczylam trenerke to od samego patrzenia sie zmeczylam :) Ale tak bynajmniej w moim przypadku duuzo cwiczen i nie jesc wieczorkiem. Sprawdza sie :) Buuziaczki Trzymam kciuki za was obie Duuzo sil i zdrowka !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Biedna maleńka ; ( u nas dokładnie to samo ; (

    OdpowiedzUsuń
  12. Maksio też chory;)..przedwczoraj całą noc przy nim czuwałam...masakra....życzę zdrówka!!!!!!
    !

    OdpowiedzUsuń
  13. oj Kochana życzę Ci wytrwałości, ja właśnie skończyłam ćwiczyć trening skalpel.

    OdpowiedzUsuń
  14. Życze wytrwałości, ja jakos nie moge sie przekonać do ćwiczeń tej Pani jest dla mnie monotonna w swoich wypowiedziach, choć fakt ćwiczenia daja kopa.
    Zdrówka dla Majeczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Duzooo duzooo zdrowia !

    OdpowiedzUsuń
  16. A gdzie to takie piękności się marnują? Chodzi mi o te samoloty. Proszę o ich namiary na maminkowo@gmail.com. Znam osobę, którą taka informacja może bardzo zainteresować :)

    Zdrowia dla malutkiej!

    OdpowiedzUsuń
  17. Też ćwiczę z Ewą:) Ale lepiej nie zamykaj lodówki o 18, jak siedzisz do 24 to niech ostatni posiłek będzie o 21-22 bo będziesz głodna a organizm będzie spalał mięśnie a nie tłuszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja się zbieram do tych ćwiczeń... Ale dla poprawienia formy i kondycji! :)

    Zdrówka dla Mai!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewka jest bajeczna! Do dzieła dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że Chodakowska opanowała cały internet :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...