czwartek, 28 lutego 2013

Paplam

Katar prawie zażegnany, do niedzieli zostaniemy w domku aby Maja calkiem wydobrzała.

JA ćwiczę codziennie, z wagi ubyło pół kilo, ale nie to jest ważne, moje samopoczucie jest o niebo lepsze, piję więcej wody z czego sie ogromnie cieszę, w pasie straciłam około2cm.
Najfajniejsze w tym wszystkim to to, że Majka ćwiczy ze mną, nie raz z mężem padamy ze śmiechu a łzy płyną strumieniami, może kiedyś nagram:P

Dorobiłam się fanpage szyjątek, pewnie już wiecie ale gdybyście nie wiedzieli to Klik polubcie, bedę się starała na bieżąco informować co akurat działam:P

Wczoraj założyłam sklep na Etsach, trzymajcie za nas kciuki, co prawda nie liczę na szybki zakup, z drugiej strony lalki mi się nie popsują, warto dać losowi szansę, zawsze też jest ebay i licytacje ;-)


Tak więc trzymam się planu:P

Urlop nam się zbliża wielkimi krokami, nie mogę się doczekać...:))

Miłego dnia Wam życzę oraz słoneczka za oknem:))

update:
Dziewczyny mam dla was super blog pelen inspiracji i tego co poptrzebne początkującym-szyjacym, cudowne tutki, zobaczcie same klik:))

17 komentarzy:

  1. Ale super :) U nas też słoneczko od rana świeci, od razu inaczej !

    OdpowiedzUsuń
  2. Grafika super:) trzymam kciuki za ćwiczenia i za sklepik:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za sklep i jego rozwój:). ogronie się cieszę że podjęłaś taki krok. No i oczywiscie za ćwiczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba też się cieszę, zobaczymy jak to będzie do odważnych świat należy:)

      Usuń
  4. Ja już nie mam ochoty na cwiczenia ; P. Ale za Ciebie trzymam mooocno kciuki !! : )

    OdpowiedzUsuń
  5. miłego dnia ;) świetne to stwierdzenie z tym alfabetem hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki. Oby się udało z tym sklepem. Ja już polubiłam Was :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie nagraj filmik:))) mój synek tez ćwiczy ze mną /skacze po mnie gdy robie brzuszki, a gdy macham nogami, kładzie sie koło mnie i też powtarza:D ... oczywiście trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam, mocno zaciśnięte :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Suuper ,ze zdrowieje malutka :) Powodzenia kochana z nowymi planami :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  10. Super!!! ja tez trzymam kciuki za powodzenie :) najtrudniejszy pierwszy krok potem już jakoś pójdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawo brawo za wszystko, że katar zażegany, że sklepik otwarty oby wszystko szło w tak cudnym kierunku. U nas znów katar i kaszel :(

    OdpowiedzUsuń
  12. ,zyczę powodzenia,piękne prace:) blog dodałam i będę zaglądała:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. super, trzymam kciuki za nowe plany!mi tez z wagi się spadło, ciekawe tylko na jak długo;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki za sklepik!
    Jak równiez za motywację którą w sobie znalazłaś jeśli chodzi o ćwiczenia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...