niedziela, 24 lutego 2013

Paplam

Niedziela jest to dzień ulubiony, wolno płynie czas, nigdzie nie musimy się śpieszyć, lenimy się i podjadamy ...
uwielbiam taki stan ciała i ducha ;-)
chwilo trwaj boś piękna...

Katar nam przechodzi i wiecie co to była pierwsza nasza wirusówka, pojawił się nam kaszel stąd domniemam, że wcześniejsze katarki były na zęby w 100% bo pomimo, że trwały 3 tyg. był brak dodatkowych objawów.
Oklepywanie dało rezultaty, Majuś  pozbyła się wydzieliny bardzo szybko, po akcji kaszelku brak..;-)
Wspomagamy się rano i wieczorkiem Lipomalem 2ml. na jeden raz, do tego w porze snu robię napary z majeranku, maści oraz kropelek olbasu, zalewam wodą i stawia koło łóżka, tym sposobem przesypiamy w miarę noce ;-)
Smarujemy się maścią Pulmex baby, no i klepiemy trzy razy dziennie.

Ja mam spadek mocy dość konkretny, jak usypiam Maję pierwsza odpływam, gdy K. przychodzi mnie obudzić nawet tego nie pamiętam, jak również tego co mówię ;-)
mam nadzieję że nie złapię nic od Majki.

Śladami koleżanki blogowej miałam zamiar otworzyć sobie sklepik na Etsach, gdy weszłam i wklepałam tilda dolls pokazało się naście stron co skutecznie mnie zniechęciło, nie wiem czy jest sens...:/
 raczej nie ma... mało optymistyczne!

Odkryłam nowy sposób na włosy dla tildek:)) w roli testerki Mai lalka, mocno po przejściach!;-)
zdjec miało byc więcej, ale Maja już wstawała
 efekt końcowy, 
jak będziecie zainteresowane tutkiem w tej sprawie to dajcie znać!
Zastanawiam się czy nie oddzielić szyjątek od Mai bloga, jak myślicie>??

a to Majuś złapana dziś w locie:)
Miłej i długiej niedzieli:)

26 komentarzy:

  1. A ja nie lubię niedziel strasznie się ciągną:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maja jaką fajną minkę zrobiła - widać, że humorek ma dobry :)
    Pomysł na włoski bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna buźka uśmiechnięta :)
    włoski rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. To Ja poprosze o wyjasnienie z wloskami coo i jak ?? :):) Juz od kilku dni chodzilam z zapytaniem sie Ciebie o to i prosze jakie szczescie mnie spotkalo :):) Ciesze sie ,ze malej juz lepiej :) U mnie kilka dni temu maly mial cale czerwone oczka szybka moja reakcja leki pomogly a dzis malutka ma czerwone oczka to od katarku u dzieci. Ale sie nie poddajemy i walczymy dzielnie z katarkiem :) A mi sie wlasnie podoba to ,ze sa i szyjatka twoje i o Maji :) Slicznie ta Wasza Majeczka rosnie :) No ja dzis odpoczywam :)no dopiero teraz z kuchni wyszlam i zaczelam odpoczywac :):) Buziaczki :) Pozdrawiam Was Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego niedzielnego leniuchowania:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki urocze zdjątko:D Mi tam się podoba, że u Ciebie wszystko tak razem na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym nie oddzielała... a Majusia słodka taka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Po 1: Nie cierpię niedziel kiedy G. nie ma w domu, kiedy jest - niedziele są jak najbardziej w porządku.
    Po 2: Tild jest wszędzie pełno, to też dlatego moja mama nigdzie nie wystawiała a szyła jedynie na użytek domowy, (szyła, bo ma przerwę) - nie ma to chyba większego sensu, no chyba, że założenie takiego sklepu i jego prowadzenie jest darmowe - to wtedy zawsze można coś wystawić:)
    PO 3: Nie rozdzielaj bloga:)
    Po 4: Majka wyszła cudnie:) Jak ja się nie mogę doczekać kiedy dziewczyny się spotkają:D no i kiedy Hanik taka będzie:)
    Po 5: Uściski dla Was:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hanik zaraz tez bedzie taka:)) a za chwilę wszystko sie wyrówna i roznic nie bedzie wogóle:))
      co do sklepów sa one darmowe, zabieraja 3% od sprzedazy w pl jest podobnie, istnieja tez darmowe serwisy http://www.facebook.com/pracereczne, wy pewnie macie mnostwo szyjatek od babci:)
      fajnie Ci możesz sie naucyzc szyc od profesjonalistki:) zazdroscimy

      Usuń
    2. hehehe Mama tez jest samoukiem:) Niby mam się od kogo uczyć, tyle, że nie mam jak:/ bo teraz mama nie szyje - wiadomo dlaczego...poza tym jak jesteśmy u rodziców raz za Ruski rok to nigdny ie ma czasu na to żeby porządnie przysiąść. No i jakbym się nauczyła szyc na jej Janome to potem na starym łuczniku bym w depreche wpadła....To jakby nauczyć się jeździć mercedesem a potem wsiąść do starej syrenki:P

      Co do babcinych szyjatek mamy kilka:) nie za dużo, bo wielu prac mama nie zdążyła dokończyc przed chorobą - w tym Waszej żaby, która musiała zaczynać od nowa bo materiał był kiepski...Wiele szyjatek czeka na dokończenie.

      Co do sklepów to nigdy się nimi nie iteresowałam więc nie wiem na jakich zasadach działają:)

      Usuń
  9. śliczne te włosy, ja uwielbiam niedzielę, bo zawsze mam trochę czasu dla siebie, bo Ignaś idzie na parę godzin do dziadków. Oj trochę to dziwnie zabrzmiało, że cieszę się że nie mam dziecka w domu, ale każda mama pewnie zrozumie o co mi chodziło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi ja bym chociaz raz w miesiacu tak chciala;-)

      Usuń
  10. Śliczna ta Mai minka... ja bym nic nie rozdzielała :) my z córcią też kochamy niedziele... razem z mężem tego dnia zawsze gdzieś wyjeżdzamy.. na takie wycieczki..teraz jak jest zimno troche nie ma gdzie,ale wiosną i latem jezdzimy ciągle :) u nas koło środy też mały post .. zajrzyj :) pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  11. dużo zdrowia chociaż teraz taki czas sprzyjający przeziębieniom ...
    Maja śliczna


    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Majus cudna:)) fajnie włoski wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie odzielaj bloga, będzie Ci trudniej.
    Ja prowadzę dwa i się nie wyrabiam.
    Myślę kiedyś o ich połączeniu, ale nie wiem czy to ma sens;)
    A ze sklepikiem , spróbuj. Cuda tu takie robisz, ze warto!

    OdpowiedzUsuń
  14. myślę, że warto otworzyć sklep.
    ładnie robisz laleczki, więc i chętni będą.
    włoski nawet lepsze takie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. co za cudny uśmiech na końcu. ilością sklepów się nie zrażaj, może za to pomyśl o jakimś szczególe odróżniającym Twoje lalki od reszty?

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety konkurencja na etsy duża i dla mnie, ale wystawienie pierwszych 3. produktów jest za darmo. Niewiem jak to bedzie. Ale jak bedziesz miała ochote spr to zawsze mogę wrzucić banerek z Twoimi produktami do siebie.
    A tutki zawsze mile widziane
    Całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i najważniejsze zdrówka życze.

      Usuń
  17. Nie oddzialaj ;)
    Dużo zdrowia życzymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie sie bardzo podoba to przeplatanie waszych peerypetii z szyjatkami. Oczywiscie mozesz załozyc bloga, ale tu bez Twojej twórczosci nie bedzie juz tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  19. nie,nie,nie nie oddzielaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. A może jednak spróbuj otworzyć sklep, albo choć spróbuj sprzedawać na allegro warto spróbować :).
    Maja w "ruchu" boska :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze, że już lepiej :) Bloga nie rozdzielaj jest idealny taki jaki jest :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...