niedziela, 3 lutego 2013

Otagowana

Zostałam otagowana przez Zaradna mama bloguje, dziękuję Ci bardzo że pomyślałaś o mnie:))
Zasady:
1. Umieść w poście baner z tytułem tagu i linkiem do Kirei - inicjatorki tagu
2.  Odpowiedz na 17 pytań w formie zdjęcia - może to być pojedyncze zdjęcie, kolaż złożony z kilku zdjęć, sfotografowany rysunek, PrintScreen. Ważne, żeby odpowiedź była w formie graficznej, a nie tekstowej - ewentualnie krótki podpis dozwolony :)
3.Postarajcie się, aby większość zdjęć była Wasza własna, a nie np. pobrana z internetu z podaniem źródła. Wtedy ten tag będzie bardziej "osobisty" i ciekawy, choć kilka pytań trochę utrudnia to zadanie (np. w przypadku pytania o życzenie).
4. Otaguj 7 osób :)

1. Codziennie widzisz...
jak tylko otworzę oczy jest to  pan KICIA ulubiona zabawka Majki, dziwnym trafem zawsze jest w polu widzenia ;-)

2. Ubranie, w którym "mieszkasz"?
spodnie i podkoszulek:)

3. Ulubiona pora dnia?


4. Coś nowego?


5. Właśnie tęsknisz za...


6. Piosenka, która za tobą chodzi...

7. "Nagłówek" Twojego tygodnia to...


8. Najlepszy moment tygodnia?
niedziela, gdy wszyscy jesteśmy w pizamkach:)

9. Kim chciałaś/eś być jako dziecko?


10. Nigdy nie rozstajesz się z....


11. Co można znaleźć na Twojej liście życzeń?
wielkim życzeniem jest nauczyć się profesjonalnie szyć ;-D


12. Twoja miłość od pierwszego wejrzenia.
będę mało oryginalna, tildowe panny skradły moje serce... nie chodzi tu o moje, po prostu kocham je wszystkie:)

13. Coś, co robisz przez cały czas
-tanki, tanki z Majuchą

14. Zdjęcie tygodnia?
Maja spi na podłodze

15. Ulubione słowo/wyrażenie?
OooooOOOooo

16. Najlepszy moment roku.
Wiosna

17. Ktoś, kto zawsze potrafi Cię uszczęśliwić.


Miałam nie posyłąć dalej ale... chętnie bym zobaczyła zdjęciową relację od:

Czekam na dobrą wolę i zdjęcia:))

Miłego niedzielnego wieczorku :))

24 komentarze:

  1. Tany, tany są dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie wiosna tez najpiekniejsza i najbardziej wyczekiwana :)
    Dzieki za wyroznienie!

    OdpowiedzUsuń
  3. :) o prsze u mnie ta sama zabawa hehehe pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śpiąca Maja na podłodze rządzi.

    P.S. Wiedziałam, że to aparat:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baardzo fajnie odpowiedzialas na pytania :) Gratuluje Ci wyroznienia :)
    Dziekuje za wyroznienie :) i teraz musze sie zastanowic jak na nie odpowiedziec :) Fajne zdjecie jak mala zasnela na podlodze :) Milego wieczorka Ci zycze :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. majka rządzi wśród zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bosko to zrobiłaś, widzialam to u Malinki i super ta zabawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nominuje tez Ciebie jesli masz ochote::))

      Usuń
  8. Zdjęcie tygodnia jest the best off ;)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzieki za wyroznienie :D
    Nie mam pojecia, czy wezme udział, bo to czasochłonna rzecz, a ja mam bardzo ograniczony czas komputerowy :)
    Tance Mai z lalką mnie urzekły!

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjecie tygodnia jest rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha zegarek jest boski:-p

    OdpowiedzUsuń
  12. pomysł z tablicą i rysunkami na niej mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super foto relacja. Aparat udany trochę retro ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Maja na podłodze mnie rozbiła totalnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się ta foto relacja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dzięki dzięki wielkie :-)))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale bosko się to ogląda, super ..wszystko wiem;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajna zabawa:)Fajna fotorelacja:) Perfekcyjnie szyć to Ty już potrafisz:) Spójrz na swoje dzieła:)A pozycje do spania Maja ma po mamusi czy tatusiu:) ? ;) Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzieki za komplement:)) szycie mi wychodzi jako tako, wiecej sie nakombinuje niz uszyje, mam nadzieje ze po powrocie z pl i konsultacji z moja bratowa dowiem sie wiecej...hihih zaczne szyc np. kurtki z kapturem o ktorych marze:P

    spanko po mamusi chyba, choc ja tak nie wypinam... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne fotki..13 i 14 cudo:))) punkt nr 7 i mój:)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo dziekuję za otagowanie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...