czwartek, 21 lutego 2013

Myszka Mi- prawie tutek

Wczoraj zobaczyłam Pannę mysz lub szczura jak kto woli na blogu Mamitki i opanowała mnie mania posiadania takiego stworzonka w domku, na południowej drzemce pozszywałam, zaprasowałam, a potem nie mogłam się doczekać wieczora aby ja skończyć

Myszka Mi w roli głównej




 jest tyci-tyciuteńka

ku przygodzie ;-D
no tak... trzeba pchac..
na rączki chcę..:)
 zajęła honorowe miejsce u Majki w pokoju

Mamitko dzięki Ci za inspirację:))

Myszki wykrój możecie dostać Tu, jeśli chcecie ją większą trzeba powiększyć wykrój przed wydrukowaniem, ja nie posiadam pełnej wersji worda więc mysz ma oryginalny rozmiar.

Jeśli pragniecie mieć mysz a nie macie maszyny, nie potraficie szyć to żaden problem, podejrzewam że z filcu wyjdzie rewelacyjna, ubranka też nie potrzebuje wówczas wystarczy naszyć serduszko/kwadracik i gotowe:))
Dla ambitniejszych parę wskazówek:
mysz jest mała więc pamiętajcie aby ogon zrobić większy bo będzie problem z odwróceniem na prawą stronę, trzymajcie się mocno brzegów szwu przy wycinaniu szybciej pójdzie odwrócenie.
Sukienka ma 14 cm szerokości, podszyta na górze aby sie nie strzępiła, na dole dodatkowo tiul dodałam ;-)
następnie zszyłam i zfastrygowałam górę, na rączki rękawki szyje się oddzielnie, najpierw podwinęłam materiał, potem nałożyłam wykrój i już...
Mysz jest pracochłonna za to jaka piękna... ach...


Dialog rodzinny:
Dziś mój mężul zobaczył jak ćwiczę i wiecie co powiedział:
-aaaa dla kogo Ty to robisz...?
-mmmmm dla Kowalskiego ;-)
tym oto wątkiem zakończe i tak długiego już posta:))

:*

52 komentarze:

  1. Wygląda obłędnie.

    Rozpanoszyły się myszy po blogach
    oj co to będzie, łolaboga ;)
    czy one straszą? To myszki małe
    do podziwiania są doskonałe!
    :)

    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. telentów moja droga masz mnogo, co jeden wierszyk to piekniejszy
      :*

      Usuń
    2. specjalnie for you i tylko u Ciebie mi się tak rymuje :)

      Usuń
    3. czuję się zaszczycona :*

      Usuń
  2. ale super ta mycha, trzeba mu było powiedzieć nie dla kowalskiego, tylko dla Nowaka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowak to moj szwagir wiec nie wypada;-)

      Usuń
  3. Slicznie wyszla Ci myszka :) Drobna sliczna i ma swoj urok :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. A mój się ze mnie nasmiewał jak zaczynałam ćwiczyć teraz już nie komentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest ekstra! Chyba najbardziej mi się podoba ze wszystkich dotychczasowych robótek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodzachna myszka:) Masz racje z filcu też wyszłaby super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna mysia, nie dziwię się, że podbiła Twoje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka słodziutka :) , mam pytanie a ile takie cuda kosztują :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam wyceny, szyje dla siebie czasem cos wystawie ale bardzo rzadko niestety, duzo jest ofert na allegro i u dziewczyn na blogach:)) jesli będziesz zainteresowana to podrzuce Ci parę linków:))
      pozdrowki

      Usuń
  9. rewelacja!!zdolniacha z Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  10. i bardzo dobrze mu odpowiedziałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie, a sesja jaka udana.
    ja jeszcz nie doszłam do ćwiczeń, narazie jestem na etapie nie jedzenia po 18 :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna ta mycha.
    A ja dopiero teraz widzę zmianę w nagłówku - fajnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna myszka, piękna historyjka tylko ja mam jakąś fobie nawet słowo mysz wzbudza we mnie brrr dziwne odczucia.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. oj mój też cały czas komentuje moje ćwiczenie i rozśmiesza mnie. A myszka jest cudowna, ja rozglądam się za maszyną do szycia, może mogłabyś polecić coś dobrego i niedrogiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana ze mnie taka krawcowa ze smiechu warte..:) zapytaj moze Fogi
      http://anielskisklep.blogspot.co.uk/ lub Mamitki http://manitowisko.blogspot.co.uk/
      ja swoja kupilam na ebayu, w sumie pierwsza lepsza z bajerami za przystepna cene:) ciesze sie że Cie zarazilam szyciem:)) trzymam kciuki

      Usuń
    2. no na razie to ja się przymierzam, jak kupię maszynę to zobaczymy czy mnie to wciągnie. dzięki za liki zaraz zajrzę :)

      Usuń
  15. Ojej dzięki Ci za wzór tej myszki.. sama zrobię córci :) ale się ucieszy,bo ciągle mówi mi,że chce by mamcia coś sama zrobiła,ale się zdziwi.. muszę juz materiału szukać i do dzieła :) Pozdrawiam,a Wasza jest cud malina!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. mysz jest z czego wykonana?? co to za materiał?? jeszcze się nie za bardzo znam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. material na cialko to gruba bawelna, moze byc tez len byle nie cinki, ogolnie najlepsza jest bawelna rowiez do szycia. Trzymam kciuki:))

      Usuń
  17. zajefana ja chce taka hehe typowa z rastamyszy :D (bajka na minimini)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mysza fajowa.
    I uwielbiam wasze dialogi rodzinne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała jest ta mysia!!!! Tak bardzo mi się spodobała, że mamy już swoją :)) http://dianasiulinska.blogspot.com/2013/02/moje-pierwsze-szyjatko.html Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna jest ta mysia ! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Super mysiaaaa ! Myślałaś moze o szyjatku małpiatym ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi ciagle pytasz o malpke:)) na razie czasu barak ale jesli chcesz podsylam Ci linka z malpiatkami
      http://pracowitesloneczko.blogspot.co.uk/2012/11/mapka-samochod-i-prezent.html

      Usuń
    2. Hehe bo małp szukam wszędzie nawet babcie zbajerowalam zeby uszyla nam kolderke z malpkami ;))
      Szukam szukam bo wiosna mam plan przemalowac pokój na zielono i zrobic taka mała dżungle i właśnie dlatego tak Cie mecze i mecze ;)).

      Dzięki za link

      Usuń
  22. witam pytam czy bierzeszudzial w podaj dalej bo jestes druga,bo jak nie to 3 osoba jest chetna ,prosze o info u mnie na blogu pod postem podaj dalej ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie mam jeszcze jedno zapytanko, napisalam u Ciebie:)

      Usuń
  23. Przepiękna myszka!
    Pozdrawiam
    Bogna

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam czekam na ostateczna odp dzisiaj,w sprawie podaj dalej ,info u mnie na blogu pod postem podaj dalej

    OdpowiedzUsuń
  25. Myszka superaśna;-)))Chętnie skorzystam z wykroju;-)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze raz...tyle się spisałam i nagle mi mała nóżką wyłączyła komputer:( Cudna myszka i ma fantastyczną sesję zdjęciową, najlepsze to z trampkiem:)
    Może nie oddzielaj blogów, przeciez szycie jest częścią Twojego macierzyństwa, poza tym - masz tu szersze grono czytelników, tych co lubia czytac o macierzynstwie i tych co interesuja się szyciem. Ja lubie i to i to i mam wszystko na jednym talerzu, to mi sie podoba i ułatwia zycie:) Ale oczywiście to będzie Twoja decyzja...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cwiczenia dla Kowalskiego? Hehe dobre:)
      A odnośnie tych grafik - opisz mi dokładnie co robisz, żebym mogła ocenic co i jak sie w tej dziedzinie da poprawić. Czy to skan chcesz wydrukowac i wychodzi Ci mały? Jaki rozmiar ma ten skan (ile kilobajtów?) . Czy podczas ustawien skanowania ustawiłaś jakość obrazu, oraz rozmiar skanu? Ja ostatnio jak tworzyłam grafiki na doniczki z napisami FLOWERS tez sie niexle napociłam nim uzyskałam dobry efekt....po prostu podczas zapisywania grafiki nie ustawiłam jej jakości, grafika miała zaledwie 10 kilobajtów, a grafika o takim formacie jest kiepska do wydrukowania. Musi miec conajmniej z 300 kilobajtów, żeby na wydruku nie było widac pikseli oraz by obrazek był w miare duzy. W razie pytan pisz na maila iszart@tlen.pl

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety