wtorek, 12 lutego 2013

gdy chcemy czegoś bardzo, bardzo to...

Wierzycie w miłość od pierwszego wejrzenia do rzeczy?
Ja tak, rzadko mi się zdarzają ale jak już się rozkocham to na amen...
tak np. było z szyjątkami 

Dzięki blogosferze zatopiłam się po uszy w ręcznie robionych cudach, początkowo wchodząc na blogi szczęka mi się otwierała z podziwu, nie dowierzania, że ludzkie dwie ręce potrafią zrobić tak niebanalne, piękne oryginalne rzeczy.
Tak też było tym razem, nie wiem czy znacie blog Fiżki i jej cudownych ręcznie robionych torebek, jeśli nie koniecznie zajrzyjcie, gdy Bożenka ogłosiła candy na jej dzieło sztuki, często wchodziłam i podziwiałam jej prace, tak bardzo, bardzo chciałam wygrać cudownego koteczka naszytego na torebce... ach
i wiecie co...?
szczęście się do mnie uśmiechnęło, torebeczka powędruje właśnie do mnie!
Do tej pory nie mogę w to uwierzyć:-D
Jak przeczytałam że jest moja, krzyczałam z radości, aż mój ślubny przybiegł sprawdzić czy ze mną wszystko OK...:-D

Morał bajki (bo tak się dziś czuję - jak w bajce)
 jest taki: wierzymy mocno, pragniemy jeszcze bardziej a może los przystanie na chwilkę i się uśmiechnie właśnie do Nas

FIżko dziękuję Ci bardzo, jestem przeszczęśliwa:)))
a może nawet bardziej...

Kolorowych:*

26 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Ostatnio masz szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ptaszki podobnie mocno chcialam miec od Eweli, szkoda ze w totka nie potrafie wygrac ;-)

      Usuń
  2. Oj tak wiara czyni cuda!
    Dużo przyjemności z torebką u boku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Sama stałam w kolejce po tą torebeczkę, ale cieszę się, że trafiła do bloggerki, którą znam i lubię ;) Pochwalisz się mam nadzieję, jak już dotrze? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne tylko troszke to potrwa, bo torebeczke dopiero usciskam po 20 marca:)

      Usuń
  4. Szczesciara :) Uwielbiam Fiżki kotki :) Gratuluje Ci wygranej :) Suuper :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak Kochana, gratuluję, tez bym piszczała z radosci:) Otrzymasz cudny prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajrzałam i jestem również pod wrażeniem jej prac. A torby z kotem, boskie!
    Zazdroszczę wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. :0) a pewnie, że wierzymy!

    OdpowiedzUsuń
  8. oj wzruszyłam się :) ja tak mam jak wchodzę na twój blog to szczęka mi opada. też postanowiłam zacząć robić robótki ręczne, ale inne niż twoje. Już nie długo się pochwalę na blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje za mile slowa:* ciesze sie ze pochlonie cie swiat szycia:)), gdybys cos potrzebowala a ja bede wstanie to chetnie pomoge:))

      Usuń
  9. gratulacje, znam bloga Fizki, torebki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje kochana... Wybrałam torbę z kotem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem o co pytasz dokladnie? :)

      Usuń
  11. to zaczynam wierzyć, że wygram na jednym z blogów komplet z KappAhl ;)
    gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zawsze wierzę w wygrana u Ciebie :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczęściara :) ja też ustwiłam się w tej długiej kolejce, ale los do Ciebie się uśmiechnął czego gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  14. 100% prawda! Gdy czegoś mocno chcemy to to dostajemy, prędzej czy później. Nasze myśli i pragnienia się materializują (zgodnie z fizyką kawntową wszystko jest energią). Myśl o wygranej w totka w wygrasz... ja wygrałam... 20zł! Nie doprecyzowałam swoich pragnień hahaha. Gratulacje i trzymam kciuki za kolejne sukcesy i wygrane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja myślę że za malo pragne w tego totka wygranej ;-) lub podswiadomie niszcze moja materializacje pieniezna ;-P trzeba nad tym popracowac:)

      Usuń
  15. Wiem, wiem... widziałam wczoraj u Fiżki że szczęście Ci dopisało :) Gratuluję. Piękna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ależ z Ciebie szczęściara ;) gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...