sobota, 9 lutego 2013

bycie mama z pasją..

okazuję się nie do przełknięcia przez innych, no bo jak to..
kiedy Ty masz czas szyć..?
w głowach piętrzą się myśli... 
czy aby to Twoje dziecko nakarmione
czy aby myte..?
czy aby nie zamykane w pokoju pod kluczem abyś miała spokój
czy aby w pampku nasiąkniętym nie chodzi pół dnia...?
i pewnie tysiąc innych...
otóż oznajmiam wszem i wobec, że moje dziecko ma się dobrze, na zdrowiu nie cierpi z powodu moich szyjątek, i o zgrozo...
TAK BAWIĘ SIĘ Z NIĄ, nie jest zostawiona bez opieki.... 

Jedni wolą siedzieć i nic nie robić przed TV w godzinach wieczornych, dla innych jest to starta czasu...
ja tak bynajmniej mam..

Poza tym ja nikomu do garów nie zaglądam, ani w nich nie mieszam...:/

Nie cierpię głupich bab...!!!


ps. Blondi sprzedała się, idzie już drogą pocztową, mam nadzieję w dobre ręce, głupie to ale przykro mi 
...;-)
ps1. od złego samopoczucia jest gorsze złe samopoczucie!!



42 komentarze:

  1. Baby są straszne. Ja uwielbiam ludzi z pasją ciesze się ze w blogosferze takie znalazłam , a sfrustrowanym , bez pomysłu na swoje życie babą możemy powiedziec f...o....
    Gratuluję sprzedarzy
    Pochwal się w mailu jak co ? £

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektórzy to naprawdę mają nie po kolei w głowach :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie daj się zwariować! W życiu Mamy jest czas na wszystko, na własne pasje i zainteresowania też (a może przede wszystkim). Inaczej Mama by zwariowała i Dziecku na zdrowie by to nie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Olej glupie baby i rob to co sprawia Ci przyjemnosc!
    Tez wychodze z zalozenia, ze do czyjegos gara nie powinno sie zagladac...
    Eh... niektorym jak widac nie ma wlasnych problemow to sobie znajduja w sieci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektórzy to chyba nie mają wszystkich klepek... Jak toś ma pasję to od razu zazdrośc i głupie docinki... Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, widzę że i Tobie się dostało;-)) Wiesz ile mi sie dostaje, hahah, matka czwórki dzieci i ma czas na szycie;-))) Na mailu, w komentarzach że o innych mamach spotkanych w szkole nie wspomnę. Ba ja nawet miałam kilka donosów do urzedu skarbowego, czy oby za bardzo sie nie bogacę. Jestem też często postrzegana troszke przez pryzmat wielodzietności jako czegoś patologicznego co niewątpliwie boli, jednak mam to gdzieś co boli z kolei innych, którzy z całych sił staraja się uprzykrzyć mi zycie. Moje dzieci dobrze sie uczą, mają czas i możliwości na rozwijanie swoich pasji, mieszkamy we własnym i bankowym domu hihi, że nie chodzą w markowych ciuchach i nie wyjeżdżają na dalekie wakacje.. mhmm chodzą w ubrankach które zawsze podrasowuje mama by były oryginalne i wygodne a wakacje spędzają u ukochanych dziadków i na zwiedzaniu okolic, a że mieszkamy w Puszczy to wypoczynek jak z folderu;-) Czasem sie zastanawiam czy ktoś donosu do opieki nie napisze;-))) Rób to co lubisz! Nie zebym się mądrzyła, ale mam karteczkę od Scraperki w pracowni na której pisze : Do what you love, love what you do;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak kiedyś dorobię się skrwku miejsca w domu dla siebie też sobie taką zrobię :)))

      my kobiety z pasją jesteśmy złe bo na ploty czasu nie mamy, bo nieinteresuje mnie co pani X ma na obiad, bo wolimy z dziecmi się pobawić... itd.

      hm... chyba mi dobrze być taką "złą matką"

      ps. zawiść ludzka chyba nie zna granic..?

      Usuń
  7. Zazdroszczą Ci, że masz czas na swoje pasje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlsnie że niemam, wszystko jest robione kosztem snu:) ale co tam wyspię się po smierci:)

      Usuń
  8. A ja Ci zazdroszczę talentu... rób swoje i w ogóle się nie przejmuj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ludziom wiele rzeczy się w głowie nie mieści....Także to jak np można prowadzić bloga przy dziecku....
    Wiesz takie gderanie jest cechą ludzi ograniczonych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie.
      Dla większości blogerka = wyrodna matka.

      Usuń
    2. wow to jakby się dowiedziały że bloga mam to by mnie nazwały czarownicą heheheheh
      właśnie dlatego chronię się przed FB...;-)

      Usuń
  10. Nie przejmuj się i rób swoje! ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja Droga, ja też to usłyszałam juz! Od osób, które chodzą spac o 21, po wiadomościach, bo ilez mozna po pracy ogladac TV. Raz mi pewna osoba zarzuciła, że obiadów mezowi nie gotuje, że zamiast robic te głupoty powinnam nauczyc sie gotowac. To jest czysta zazdrośc i zawiść. Tak jak pisze foggia - ludzie posunać sie potrafia nawet do donosów w Urzedach Skarbowych, bo sprzedajesz swoje dzieła, zaraz za to, że organizujesz Candy, a na koniec, do socjalu, że dzieci głodne i zaniedbane chodza.....
    Olewamy to ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie też tak robię ale czasem czara się przelewa ;-) zwłaszcza jak mam spadek formy ;-)

      Usuń
  12. Głupie baby są głupie, nie słuchaj;)
    Znam takie którym nie podoba się, że matka pracuje bo dziecko ma i powinna w domu siedzieć! Zaś do innej co siedzi w domu, bo dziecko ma, ta sama baba ciągle wypomina, ze mogłaby znaleźć pracę O.o Ot puste baby co swojego życia nie mają i zajmują sie cudzym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tylko zazdroszczę talentu. Ja w wolnych chwilach piekę chleby, gotuję jakieś wyyślnijesze rzeczy, ale szycie, czy cokolwiek co wymaga jakiegokolwiek talentu manualnego to zdecydowanie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. To chyba logiczne, że Mała ma się dobrze :) Bycie mamą nie przekreśla przecież pasjom własnym i posiadaniu czasu dla siebie ;) Nie wiem jak ktoś może tego nie wiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O to to to. Bycie mamą i tatą nie oznacza rezygnacji z pasji. Powiedziałabym, że dużo łatwiej szyć w domu niż jeździć rowerem, albo łazić z kijkami. U mnie ciężko, ale od czasu do czasu biorę wolne i lecę w świat. Mała w tym czasie albo śpi, albo bawi się z tatą lub babcią. Krzywda się jej nie dzieje, a wszyscy są zadowoleni. To dużo lepsze niż marudzenie z kanapy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przejmuj się i nadal rób co lubisz, a robisz to pięknie :) A niech te "baby" zajmą się swoim życiem...

    OdpowiedzUsuń
  17. masakra o co chodzi?! Ludzie nie mają co pisać? masz piekną pasję i tego się trzymaj. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak ktoś się nudzi to zawsze znajdzie coś co by mógł innym zarzucić, nie znoszę takich bab co to wiecznie czegoś u innych szukają! Ja uważam, że mama z pasją to ktoś komu trzeba bić brawo i zazdrościć umiejętności :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi przykro ,ze takie cos od kogos uslyszalas. Wiem ,ze to wkurza niesamowicie tez to przeszlam. A wiec kochana OLEJ TO choc to nie latwe wiem ale Ty sama dobrze wiesz jak jest Jak i twoj maz,wiec sie nie przejmuj. Mnie tez krew zalala jak uslyszalam :No ale nie zapominaj sie ,ze masz dzieci i ze im czas musisz poswiecac i ble ble. A kto powiedzial ,ze tego nie robie. Ludzie bezmyslnie czasem gadaja glupoty ,powinni sie czasem zastanowic zanim sie odezwa. Trzymaj sie kochana i sie nie przejmuj:) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  20. W tyłku miej tych co tak gadają, a gadają tak bo Ci zazdroszczą pasji i tego, że potrafisz przy dziecku znaleźć chwile na swoje rękodzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. to zazdrość ;) wiec rób kochana dalej to co kochasz

    OdpowiedzUsuń
  22. haha skąd ja to znam... ja raz usłyszałam od "koleżanki" cyt " okna masz takie zaje... a Ty siedzisz i szydełkujesz" ... :D
    i o to czy dziecko nakarmione też pytają... no o ja robię "głupoty" zamiast się dzieckiem zająć ... O.
    -głupie baby i tyle w tym temacie :-) moim skromnym zdaniem

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czytam dzisiaj blogi i wszędzie trafiam na posty, gdzie mamy krytykowane są za to czy za tamto. Co za paranoja...

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zobaczyłam tytuł posta pomyślałam, czyżby jakiś wywiad był czy artykuł :)
    oj, przykre to strasznie, bo dotyka dość wrażliwego punku jakim jest macierzyństwo, własny dom itp. Coś ostatnio wiele blogowych mam się na to skarży. Kryzys jakiś czy jak? A może właśnie brak kryzysu, ma się więcej czasu, internet wykupiony i nie ma co robić/czytać??

    Na fali uwag innych mam weszłam na blog kominka (znany polski bloger, napisał książkę Bloger) gdzie pisze jak radzić sobie z "hejterami". Zerknij sobie
    http://www.kominek.in/2013/01/jak-radzic-sobie-z-hejterami/

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzisz mi zazwyczaj zwisa a dziś miałam gorszy dzień więc wylałam z siebie na bloga ulzylam sobie:))
      co do wirusów (czyt. artykul) to nie o nich mi chodzi, w realu gorsze bakterie chodzą...

      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  25. Kochana olej to to się nazywa zazdrość....tylko ktoś zazdrosny o czyjes pasje, zycie, urodę, wszystko...moze tak pisac i mówić....:****

    OdpowiedzUsuń
  26. Na takie głupie teksty w ogóle nie ma co reagować.

    OdpowiedzUsuń
  27. No ja się dziwie, że dla ciebie siedzenie przed TV to strata czasu naprawdę nie lubisz mieć sieczki z mózgu zrobionej? Ludzie są beznadziejni :/ - niektórzy oczywiście nie wszyscy. Trzymaj się i nie daj się

    OdpowiedzUsuń
  28. a ja zazdroszczę Tobie, bo jesteś na tyle zorganizowana, że masz czas realizować swoje pasje. Mam nadzieję, że moje życie się w końcu też bardziej ustabilizuje i znajdę czas na moje nowe hobby :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Szok... no tak jeszcze chwile a bedziesz miec opeike społeczna na głowie bo sobie szyjesz lalki zamiast sie dzieckiem zajmować:/ paranoja.

    OdpowiedzUsuń
  30. nie ma co się przejmować -niektórzy są zazdrośni, że takie piękności tworzysz, wiec szukają czym tu popsuć humor, a poza tym najważniejsze, że Ty wiesz i myślę, że większość Twoich czytelniczek też, że jesteś cudowna zorganizowana mama z pasja!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kompletnie się nie przejmuj! Mnie tez takie komentarze strasznie wkurzają... I naprawdę czasami zastanawiam się czy ludzie w ogóle nie potrafią organizować sobie przy dziecku czasu, że ich tak bardzo szokuje, że można robić różne rzeczy, rozwijać pasje, mając ukochane dziecko?... Macierzyństwo głównie rozwija, a nie ogranicza!

    OdpowiedzUsuń
  32. AMEN!!!!! a co ludzi to obchodzi, niech sie zajma wlasnymi sprawami.. jak sie bardzo chce na wszystko czas sie znajdzie! ciesze sie ze sprzedanej laleczki:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie raz to pisałam ale napisze raz jeszcze !
    Zazdroszczę Ci pasji i talentu każdy powinien mieć kawałek czegoś swojego. Czytam Twojego bloga jakiś czas i przez myśl mi nawet nie przeszło, ze w jakikolwiek sposób Maja moze na tym cierpieć ze szyjatka sa w Twoim życiu ! Nie przejmuj sie i rób swoje kobieto !
    To co szyjesz jest piękne a to ze cora jest Twoim oczkiem w głowie no to chyba każdy głupi sie domyślić moze patrząc na Was ! Bryyyy nie znoszę głupich bab

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...