środa, 27 lutego 2013

Bezdomna Żyrafa

Przedstawiam Żyrafkę co domku poszukuje, na żywo wygląda jeszcze bardziej słodko, ma 49cm.











Podoba Wam się taki styl szyjątek, czy wolicie te bardziej kolorowe, ja wciąż na etapie poszukiwań jestem??? 
Wykrój znalazłam na chomikuj.pl mogę sie podzielić jak ktoś chce, reszta szyta tak jak mysz.

Mam też wykrój większej  żyrafy i tą zrobię dla Mai wraz z dużym Królikiem na urodzinki, chyba do lipca sie wyrobię ;)
Pozdrawiam:)))
ps. jak macie jakieś pytania chętnie podpowiem co i jak:)):*

update:
dorobilam sie funpaga szyjatek kto chce na bierzaco sledzic moje poczynania Klik
polub nas:)

35 komentarzy:

  1. Ale ładna ta żyrafa, mi się wszystkie podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale elegancka ta żyrafka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rety! Rewelacja! Ale gdzie ja moge znaleźć ceny tych żyjątek?
    Mojej małej niektóre baaardzo sie spodobały....moze zaszalejemy?:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziutka i taka "dziewczyńska" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podobają takie pastelowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest:) Kraciasta sukienka jest boska:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo! Jak na mój gust jest świetnie wystylizowana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. boska!!! jak patrze na te twoje cuda to zaczynam mieć chęć się zapisać na jakiś kurs szycia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tez by sie taki urs przydal:)

      Usuń
  9. Wyszla rewelacyjnie :) Mi sie podoba to jakie ma kolorki :):) Krateczki ,kropeczki ,paseczki ,kwiatuszki ,ale do wszystkich jeden stonowany kolorek (jednokolorowy )Wyszla przeslicznie :):) buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniała, my uwielbiamy żyrafki, mamy już nawet kilka w domu. Te kolory są jak dla mnie super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczniutka :) Synek też uwielbia żyrafy:) ale ma już tyle pluszaków, że szkoda gadać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Brak słów już sama nie wiem jak mam wyrazić to jak piękne są Twoje szyjątka, ale Ty wiesz :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Achhh żyrafa!! Jak widac po moim blogu, to jestem ogromną fanką żyraf :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna Żyraffa :) Kolory idealne ;) Jestem ciekawa jak idą ćwiczenia z Ewą?? Pamiętaj, jestem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej jaka śliczna:) kocham,kocham ręczne zabawki.. Maja ma faktycznie z Toba dobrze:) ja starałam się mysz wykonać,niby szło,ale cierpliwości zabrakło i się poddałam :) a nasz świat zabawek wzbogacił się o nową anielinkę.. już szykujemy wpis z nią :) oczywiście nie jest ona mojego autorstwa;( szkoda.. czekam na kolejne Twoje dzieła..

    OdpowiedzUsuń
  16. Pantofle z kokardką, kraciasta sukienka
    ale z tej żyrafki słodka jest panienka.
    Różki ma sterczące, nosek różowiutki
    każdy ją pokocha- duży czy malutki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. u nas ceny sa od 20f w zwyz

      Usuń
  18. Świetna :)) Naprawdę słodziutka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana, mi się podoba każde z Twoich szyjatek....każdziusieńkie....Żyrafka cudna, delikatna, wesoła:) Dla mnie to magia tworzyc takie szyjątka.....

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna jest jak cała reszta ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. super!!! i te buciczki, zdolniacha z Ciebie, zaraz klikam lubie to:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Polubiłam;)
    Żyrafa jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  23. Żyrafa jest cudna. A jakie ma buciki. Oj, my byśmy ją chętnie przygarnęli :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna, taka elegancka w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...