sobota, 12 stycznia 2013

Zabawa blogowa


Wyróżnienie Versatile Blogger Award dostałam od GreeneyekittyMamajagi oraz
MadziM serdecznie za nie dziękuję, każde wyróżnienie mile zaskakuje i dodaje energii do blogowania nad którym się mocno zastanawiam ostatnio.


Szczegółowe zasady są takie, że każdy nominowany blogger powinien:

podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

Ciężki orzech do zgryzienia te 7 faktów, zwłaszcza  że dość często się wywnętrzam:D
 Kobieta jednak wiele dziwactw ma :)
Jedziem z faktami :
1. kocham perfumy, bez nich nie czuję się kompletnie ubrana ;) Na studiach uzależniłam się od Dolce&Gabbana - Light blue. Myślę że jest to pewien stopień obsesji bo muszę je mieć w domu, używam je od wielkich wyjść przez duże "W" Stopień uwielbienia 10,5 :)
2.  perfekcyjna pani domu w swoim obłędzie to ja - kiedyś, teraz wyluzowałam, nawet za bardzo :-)
3. maniaczka dżinsów 
4. nie pamiętam swojego wyglądu z czasów studiów, ostatnio kolega mi zdjęcie przysłał na którym byłam a ja mu odp. a gdzie ja jestem???
5. chciałabym mieszkać we Włoszech
6. uwielbiam sery i wino - idealne połączenie :-D
7. nienawidzę programów kulinarnych w których  prowadzący jeździ po świecie kosztując nowych pyszności - czysta, nieposkromiona zazdrość :)

to by było na tyle :)
Nominuję:
http://detynkowo-agula.blogspot.co.uk/
(udział w zabawie jest dobrowolny)

oraz wszystkich którzy maja ochotę na udział w zabawie:))

ps. doba skurczyła mi się ostatnio do godziny, nie mogę się ogarnąć...
Buziolki

Update:)
Kolejna zabawa od Agusi - dziękuje:)

1. auto czy rower ?
 auto bo szybciej
2. najmilsze wspomnienie z dzieciństwa ?
po pierwszym pytaniu mam obraz jazdy na rowerze:)
3. smażone czy gotowane ?
smażone
4. horror czy komedia ?
kiedyś horror teraz za duzo go w zyciu codziennym wiec komedia :-D
5. zabawa (dyskoteka) czy w domu imprezka ?
imprezowy styl zycia to nie dla mnie wole posiadówe przy kawie i cieście
6. ulubiony kolor ?
pastelowy- zielony
7. ulubiona pora roku ?
wiosna
8. mieszkanie w bloku  czy dom ?
dom z ogrodem
9. najsmieszniejszy prezent jaki dostalas ?
za maly pierścionek który mi sie bardzo, ale to bardzo podobał
10. czy obchodzisz walentynki ?
jasne:)

29 komentarzy:

  1. O, dżinsy to ja też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również wybrałabym dom z ogrodem ; P

    OdpowiedzUsuń
  3. o, punkt 2 i 6 mamy wspólny:)
    co do porządku, jestem na maxa wyluzowana,dzięki dzieciom:)co nie znaczy,że w domu jest bałagan - jest porządek umiarkowany bez wysokiego połysku - test białej rękawiczki nie przejdzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jest umiarkowany balagan:) hihi
      nie latam juz z odkurzaczem za kazdym okruszkiem:P

      Usuń
  4. Sery i wino ja też uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie :)
    Wino i sery mmm :)
    Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też zdecydowanie godziny się skurczyły i wciąż ze wszystkim zdążyć próbuję...
    Włochy...póki co może nie tyle co zamieszkać ale marzy mi się by je zwiedzić... Bo mieszkać to ja bym chciała na Majorce...
    Buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bylam we Wloszech i jest to miejsce dla mnie, choc nie wiem co bedzie jak kiedys zobacze Grecję ;-)

      Usuń
  7. Gratuluje wyroznienia :)i Dziekuje za wyroznienie :)Perfumy ,ze te same to akurat rozumiem :) we Wloszech mieszkac fajnie :) Milo Cie jeszcze lepiej poznac :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czekam na Twoje 7 faktów zniecierpliwoscia:))

      Usuń
  8. Dziekuje za wyroznienie!
    Wino i sery to jest to! Dziele te milosc razem z Toba ;)
    A bez jeansow to zycia sobie nie wyobrazam!!!
    Zanim urodzil sie Mikus tez sprzatalam jak durna kazdego dnia... odkurzanie czy mycie podlog kazdego dnia i to obowiazkowo! Teraz, gdy mam dziecko takie sprzaaanie odbywa sie maksymalnie raz w tygodniu. Powod- inne priorytety i chroniczny brak czasu. Podroznicze programy kulinarne za to bardzo, ale to bardzo lubie ogladac, bo lubie czasem pomarzyc sobie, ze tam czy tam pojade.
    Buzka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa...no i te Wlochy.... uh ah oh... juz dzisiaj moglabym sie tam przeprowadzac! Najlepiej nad Garde!

      Usuń
    2. programy kulinarno-podroznicze ogladam z tych samych przyczyn co Ty, mega zazdroszczac, to jest wymarzona praca dla mnie - podróżować i jeść:)jeść..:D

      Usuń
  9. Też uwielbiam D&G, tylko the one :) I również marzy mi się życie w jakimś ciepłym kraju, czemu by nie we Włoszech skoro stamtąd przywieźliśmy Mateuszka :)
    Dziękuję Ci ślicznie za nominację, jakiś czas temu już brałam udział w tej zabawie :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i jednocześnie dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję bardzo wyróżnień i dziękuję:* ja w najbliższym poście będę kontynuować zabawę:)) ps. fajnie jak się tak wywnętrzasz, bo ja lubię sobie poczytać. A co do wyglądu, to ja jak patrzę na swoje stare fotki z przeciągu kilku lat, to przeszłam chyba wszystkie metamorfozy jakie mogłam:D A dom z ogrodem,to moje marzenie i pewnie nigdy nie spełnione...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grynt to myslec pozytywnie, ja wierze ze bede miec dom nad morzem :D
      z wygladem mam tak samo, na glowie mialam juz chyba wszystko:P

      Usuń
  12. Ciekawe, ciekawe:))) ...co to za myśli o blogowaniu, tylko spróbuj nas opuścić! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dzięki za wyróżnienie :D
    pisz pisz bloga masz fanów :P(czyt. mnie np :P)
    pozdrawiam ciepluchno

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez kocham wino i sery i d&g ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ah light blue - tez uwielbiam:)

    Pozdróweczki

    OdpowiedzUsuń
  16. To z tym zdjęciem boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. oj ja też kiedyś miałam bzika na punkcie porządków, ale ciąża mnie wyleczyła :)
    a we Włoszech też bym chciała mieszkać, uwielbiam włoską kuchnię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...