czwartek, 31 stycznia 2013

Sowa mądra głowa...

Kto powiedział, że mądra sowa nie może być wystrzałowa...???

 Pantalony nawet ma:P





Zapewne po wyszytym imieniu wszystko wiadomo dla kogo sówka będzie :))
Dziewczynki mam nadzieję, że Wam się podoba sowa-wystrzałowa, dzień i noc z nią walczyłam...
Chciałam uszyć coś innego niż sowę podusię, których wszędzie pełno, wykrój był nie lada wyzwaniem, udało się jednak!

Ps. wyszywanie na tiulu jest straszne, nie polecam...:)
ps2. czy mam wyszyć jej uśmiech??? może rzęsy??

30 komentarzy:

  1. Pantalony świetne hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczkę ma rewelacyjną. Też taką chcę ! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myslalam jak taka duza zrobic ;-) pracochlonne strasznie:)

      Usuń
  3. Laska z niej ja bym jej wyszyła rzęsy dodadzą jej jeszcze większego seksapilu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sowy w takim wydaniu to jeszcze nie widziałam:D Jest cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna ta sówka :) Uśmiechu bym jej nie robiła bo ma dziób co moim zdaniem wystarczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzęsy jak najbardziej.. ale i tak jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rzęsy były by super, ale uśmiech nie koniecznie. Sowa jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ty masz talent... podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta sowa jest bombowa
    ma piękną spódnicę bo robi za baletnicę.
    Jest jak z lukrem pączek
    w sam raz dla małych rączek.
    Żeby była baleriną
    wyszyj rzęsy jej muliną.

    Nie wiem sama dlaczego tak się dzieje, ale gdy widzę Twoje zabawki od razu słowa układają się w rymy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Ci pieknie za urocze, rymowane konentarze:))
      uwielbiam je:))

      Usuń
  10. Domyślam się dla kogo :-) cudna

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie idealna, niczego jej nie potrzeba więcej ; P

    OdpowiedzUsuń
  12. cudna sowa :) niczego bym w niej nie zmieniła choć zastanawiam się nad zalotnymi rzęsami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sowy są blisko mnie przez całe życie dlatego tak je kocham! Twoja jest piękna! Rzęsy? TAAAK!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzesy mozesz doszyc ,choc taaka wlasnie juz jest przesliczna :) Suuper :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy ona ma...podwiązki? :))

    OdpowiedzUsuń
  16. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Rzęsy mówisz? no może może:D
    Ta spódniczka...i bielizna...:DDDD Piękna:)
    I ma duże oczy:) Hania będzie zachwycona:DDDDDDDDD
    Ja już jestem:*

    Uściski dla Majki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cale 6 godzin dumałam nad ta sowa i wydumalam ze rzesy musza byc!!!
      a tu wszyscy tak samo mysla, wiec jak Maja jutro zasnie rzesy szczele:P
      Ciesze sie ze Ci sie podoba:)

      Usuń
  17. jakbyś jej rzęsy strzeliła długie i podkręcane byłaby taka zalotna :D:D
    świetna wyszła miałaś dobry pomysł :0

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. :DDDDD cudna wystrzałowa sowa:DDDD

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej, zostalas nominowana do Liebster Award :)
    Pytania znajdziesz na moim blogu http://upominek.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale fajna ta sówka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy1/2/13 09:51

    No cudowna jest, idealna, co jedna zabawka to lepsza, coz sie dziwic jak kobieta z talentem i nieziemskimi mozliwosciami to tworzy :* buziaki i oby wiecej takich dziel!!! :* buziam lovciam i wszystko:*:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...