czwartek, 17 stycznia 2013

Słoń Michał


Witam Was mroźnie, u nas na minusie, szkoda że śniegu nie ma:/
ale ja nie o tym :P
zdjecie przez okno:)

Słonia udało mi się ukończyć, dzięki komentarzowi Ani, który pozwolę sobie przytoczyć 
"dziękuję, że tak dokładnie opisujesz, może nie długo uda mi się wygospodarować troszkę czasu i powstanie przytulanka nr 2. jako dodatek możesz doszyć serduszko takie jak dla nas uszyłaś :) Igi bardzo lubi się nim bawić, najbardziej podoba mu się tasiemka na której wisi serduszko. pozdrawiam i czekam na cudo, które uszyjesz."

W mojej głowie narodził się pomysł.
Dziękuje Ci Aniu:* 
Serduszko wyposażyłam w tasiemki, było ich więcej niż cztery, niestety nie zabezpieczyłam odp. na lewej i przy sprawdzaniu jak się trzymają powypadały... grunt że coś z nich jest :)
Słonik Michałek wygląda tak :-)

 podbite oko ma ;-) 
w końcu  imprezowy będzie:-)






Jak robiłam zdjęcia zobaczyłam co moja bestia zrobiła Michałkowi... 
Popisała Go ...wrrryyyy
Mam nadzieję że da się żelowy długopis zaprać... 
kiedy ona to zrobiła to ja nie wiem, słonia pilnowałam jak oka w głowie...;-/
Zresztą Maja teraz jest jak "diabeł tasmański" gdzie sie nie obejrzysz tam jest.. ale o tym już innym razem...

Mam nadzieję że słoń się spodoba solenizantowi i będzie mlaskany, ściskany, przytulany i śliniony...
tego jemu i sobie życzę:)

Słonecznego popołudnia:)
ps. przypominam o candy ;-)
ps2. w prawym rogu znajduje się obrazek pod tytułam "Moje prace" klikając na niego możecie zobaczyć wszystko co uszyłam do tej pory.
Zapraszam:)

Dopisane:
Słonik bierze udział w wyzwaniu u Asia majstruje, głosy mozna oddawać od 25.01, dziekuje:)


25 komentarzy:

  1. CUDNY SŁONIK:) Z tym okiem i napisem:) na pewno zostanie wymlaskany za wszystkie czasy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale się rozkręciłaś :))
    fajny słonik :D

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. wyszedł idealny!
    a to serduszko to bardzo dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci talentu ja zrobiłam Jaskowi misia ale bardzoooo mu daleko do Twoich cudeniek ;)
    To wyjątkowe co robisz, taka mama to skarb a takie zabawki to dla dziecka pamiątka matczynej milosci na resztę życia . Córeczka będzie dumna z tak zdolnej mamy. Wkoncu zabawkę w sklepie potrafi kupić każdy rodzic ale zrobic coś od siebie to już wyższa szkola jazdy. Podziwiam Cie !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny:) a tasiemki to rewelacyjny pomysł:0 Chyba mało które dziecko ich nie lubi:)
    Co do szaleństw Majki - dobrze, że Hania jeszcze nie chodzi:P z reszta co za różnica jak ona i tak na tych swoich kolankach zapiernicza jak mały samochodzik i wszędzie wlezie:P i wszystko powyciąga:p

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Zapraszam po wyróżnienie:)

      Usuń
  7. Przepiękny ! chciałabym taki talent, albo chociaż odrobinę cierpliwości takiej którą musisz miec Ty ; P

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ten słonik. W jeżyku też jestem zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny zawadyjaka :)
    Zapraszam do mnie po wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. byłam ciekawa jak Ci wyjdzie; jest re-we-la-cyj-ny !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezła ma trąbe :-)
    No i szczęśliwie zadarta do góry :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słonik jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny ten słonik ! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. jak ja Ci zazdroszczę tej pasji...tego slonia, parayżanki i wszystkich tych cudowności....

    OdpowiedzUsuń
  15. cudny słonik!!!!!...a u nas snieg jest;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Slicznie wyszedl slonik :) Super imprezowy i to serduszko cudenka same :) Milego Dnia Tobie rowniez dzis zycze :)Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny słonik :-*********

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za zgłoszenie słonika do zabawy! Pięknie wykończony, kolorowy, idealny na przytulankę :) Mam jeszcze prośbę, dopisz w poście, że słoń bierze udział w wyzwaniu - kiedy zacznie się głosowanie, osoby tu zaglądające będą wiedziały, że to jest właśnie zgłoszona praca.
    Pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniały, cieszę się, że pomogłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...