czwartek, 10 stycznia 2013

Rocznicowe Candy u nas:)


Niebawem mój blog będzie mial  roczek, do tego 20 marca zrobiłam moją pierwszą zabawkę, mniej lub bardziej udaną ;-)

Mam dla was Anielinkę, jak będzie miała na imię przekonamy sie  w marcu,
mam nadzieję, że się Wam  podoba:)



Taka z niej  żółta dama :-D

W komplecie do Anielinki jest zestaw biżuterii, naszyjnik, kolczyki
 oraz bransoletka.

Wzór jest bardzo delikatny aby każdemu sie podobał




ZASADY:
  1. zabawa jest tylko dla obserwatorów
  2. banerek nalezy wkleić u siebie na blogu
  3. pytanie konkursowe (nie obowiązkowe, jednakże będzie mi miło jak na nie odpowiesz)                      -Co Ci się podoba/ nie podoba u nas na blogu?                                                                                 - Co byś zmienił/a gdybyś to Ty prowadził/a ten blog?
  4. Candy trwa do 20 marca 2013roku do godziny 00:00, wyniki ogłoszę w ciągu trzech dni.
  5. Jeśli nie posiadasz bloga a jesteś moim obserwatorem również możesz wziąść udział w zabawie, w komentarzu podaj adres maila bym mogła Cię poinformować o  wygranej:)
Banerek do pobrania




Serdecznie Wam dziękuję że jesteście, że mogłam poznać tak wiele różnych osobowości, dzięki blogom stałam się bardziej świadomą mamą, kobietą, osobą.


Powodzenia:-)

137 komentarzy:

  1. Zgłaszam się!

    Więcej zdjęć rodzinko:)

    lagoon7@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Po takie śliczne cukieraski zgłaszamy się również my :))
    Zgadzam się z poprzedniczką- więcej zdjęć ! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się,
    Ja bym chciała abyś zrobiła więcej postów o tym jak szyjesz, fajnie by było jakbyś też podawała jakich materiałów używać, bo ja mam z tym problem nie wiem co kupić. A twój blog lubię za śmieszne historyjki, piękne zdjęcia zwłaszcza Majki, no i oczywiście za wspaniałe zabawki, które szyjesz
    annabilewska65@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :D W aukcji nie wygrałam, to może tym razem mi się uda :D
    A jeśli chodzi o bloga, to bardziej podobało mi się poprzednie tło i nagłówek. Ale ja lubię kolory, więc dlatego :)
    Banner wstawiam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że się zgłaszam:)
    Najbardziej podobają mi się u Ciebie pełne humory teksty o Majce, no i Twoja twórczość:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekna!!! później dodam banerek :) i bardziej sie rozpisze hi hi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest super! wszystko dopracowane pisane z sercem :) banerek jest na blogu.

      Usuń
  7. Podoba mi się wszystko, dlatego często tu zaglądam :)
    Ustawiam się w kolejce.
    Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych owocnych lat blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. AAA!! Staję i ja !
    A co mi się podoba? A posty z humorem i sporo zdjątek Majeńki :)
    A wprowadziłabym może jedynie trochę kolorków ale to tylko rzecz gustu :)
    Mam Was na liście moich blogów i biegnę też dodać banerek ! :*:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Boska jest ta Anielinka:). Biżuteria również. I ja się zgłaszam.

    W blogu najbardziej podoba mi się ciepło jakie przekazujesz w swoich postach. Uwielbiam oglądać wasze zdjęcia.

    Co do zmian, jest jedna taka rzecz, którą bym zmieniła. Chętniej oglądałabym więcej zdjęć z waszą trójką:)

    OdpowiedzUsuń
  10. To i się zgłaszam ; )

    Banerek na blogu.
    Najbardziej podoba mnie się u Was, właśnie wygląd ! Delikatny i subtelny, nie tylko kolorami można pokazac jakim się jest ; ) i oczywiście posty życiowe, pisane w kółko nie tylko o jednym ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja stanę na początku choć pewnie tłoczno tu będzie bo kto by nie chciał takiej LALI??
    lubię czytać Twój blog pewnie dlatego że mamy córy w podobnym wieku,lubię do Was zaglądać i wiedzieć co u Was słychać :-))
    Nie ma że czegoś nie lubię u Was ale że ja zboczenie mam takie że lubię widzieć jak kto ma w domu ... bo wnętrzarstwo to moje hobby to dla mnie fajnie by było jakby czasem pościk się pojawił o tym jak mieszkacie... ale czy się takie pojawią czy nie to i tak do Was będę zaglądać :)))
    cmok

    OdpowiedzUsuń
  12. :D Ja tez sie zgłaszam Martuchnaj i mimo że sama szyje i tez organizuje anielskie Candy staje w szeregi bo.... sama sobie nie uszylam jeszcze aniolka :D:D
    Kochana ja obserwatorem jestem od niedawna, lubie do ciebie zagladac bo tu calkiem przytulnie, co bym zmienila raczej nic, generalnie zgodze sie z tym ze moze wiecej zdjec wnetrzarskich chociaz wiem ze nie jest to blog o tym hahah taka ludzka ciekawosc ;) hihi Pozdrawiam (baner zaraz umieszczam na blogu i zapraszam rowniez do mnie na anielskie Candy)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mialo byc ze sie zgadzam z Martuchnaj :D i ze sie zglaszam chyba jestem troche glodna :D:D

      Usuń
  13. Jest śliczna!
    Ale nie chcę odbierać szansy innym.
    Ci którzy nie wiedzą, przypominam że u Bee wygrałam niedawno same cudowności;)!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już mam swojego cudnego aniołka od Ciebie, mam i świnkę, są dobrą nowinę głoszę na moim blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z mila checia dolacze sie do zabawy :) Lala jest przesliczna :) Cudne wloski ma jak i slicznie ubrana jest :) hmm czy chcialabym u Ciebie cokolwiek zmienic raczej nie .Podoba mi sie u Ciebie tak jak jest:)Milo sie Ciebie czyta jak i oglada Was :) Masz cudna corcie i lubie do was po prostu zagladac :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna lala, ustawiam sie w kolejce i licze na odrobine szczescia:-)))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ustawiam się i ja w kolejce może tym razem się nam poszczęści, chciałabym, chciała :)
    A co mi się podoba na blogu wszystko, a przede wszystkim Twoje cuda, które tworzysz i Wasze codzienne niezwykłe życie, które opisujesz.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny Aniołek...a ja zapraszam do zabawy - jesteś nominowana http://www.greeneyekitty22.blogspot.com/2013/01/dostaam-wyroznienie-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam po wyróżnienie;) http://maksymdesign.blogspot.com/2013/01/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  20. laleczka jest boska!


    No to ustawiam się w kolejce:)
    Zapraszam po odbiór wyróżnienia Versatile Blogger Award http://mamajaga.blogspot.com/2013/01/versatile-blogger-award-i-czego-o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  21. i my chcemy laleczkę :) śliczna jest

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam serdecznie, z wielką przyjemnością biorę udział w zabawie i ustawiam się w kolejce po ślicznego Anioła.
    W Blogu dodałabym więcej kolorów, niech będzie tak kolorowy i wzorzysty jak Twoje przepiękne Anioły.
    Pozdrawiam gorąco! Anna
    http://rustykalna.blogspot.com/
    rzadkowska.anna83@gmail.com
    Zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i zapomniałam napisać że 20 marca obchodzę urodziny, cudowny byłby to dla mnie prezent, więc tym bardziej trzymam kciuki aby wygrać ;)

      Usuń
    2. Anonimowy8/2/13 02:35

      Ja naprawdę muszę mieć tego aniołą!!! Przyrzekam, że uczynię dosłownie, niemalże wszystko!!! :))

      Usuń
  23. to i ja chcę tą lalę:) banerek u mnie, a co zmieniać bym miała? Żebym to ja wiedziała! :D Sama często się zastanawiam, czy dobrze bloga prowadzę, czy coś dodać, czy ująć, czy przestać się przejmować :)) dlatego mogę tylko podzielać Twoje zastanowienia, ale ja lubię Twój blog, lubię tu wpadać, poczytać co u Was, pooglądać zdjęcia...dla mnie to mogłabyś zmienić wszystko i nic, a i tak wpadać tutaj będę! :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapraszamy do konkursu. Do wygrania body.
    Link do konkursu to:
    http://blog.naszkoliberek.pl/konkurs-swieta-i-po-swietach/

    OdpowiedzUsuń
  25. fajowa anielica! zgłaszam się z dziką chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudna! Zgłaszam się i ja :)

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy15/1/13 15:58

    agnieszka01001@o2.pl
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  28. to i ja ustawiam się w kolejce :)
    A jeśli chodzi o pytanie to nic bym nie zmieniała - bardzo mi się u Ciebie podoba tak jak jest. Uwielbiam czytać kiedy dzielisz się swoimi doświadczeniami młodej matki-emigrantki i lubię porównywać je do swoich :)
    Pozdrawiam,
    kinia

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy16/1/13 00:20

    Hej też się zgłaszam.
    marll@onet.pl
    marlej

    Nic bym tutaj nie zmieniła, klimat jest fantastyczny, idealne dopasowanie, blog jest dynamiczny można zaobserwować zmiany, ciekawe tematy, adekwatne jak dla mnie postrzeganie swiata, świetne zdjecia, mozna oko genialnie nacieszyc. Uwielbiam jak z humorem podchodzisz do szarej codziennosci i jestes w stanie zaakceptowac zycie takim jakim jest i cieszyc sie kazda chwila. Jestem z Ciebie dumna, uwierz, ze jestes osoba, która mnie inspiruje i napawa pasja i mozliwoscia tworzenia fantastycznych dzieł, na ktore zwykły smiertelnik ne jest w stan sobie pozwolic

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny Anioł. Niby tylko zabawka a bije od niej ciepło.
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię Twój blog, choć jestem od niedawna Twoją czytelniczka bo bloguję od niedawna. Ale zagladam do Ciebie regularnie, własnie dlatego, że mi sie podoba i lubie czytac co piszesz. Jest ciekawie....
    Nie umiem szyc takich zabawek jak Ty, podobaja mi się. A sam blog- jest Twoim "kolejnym dzieckiem", Ty go stworzyłaś i karmisz wpisami....jedyne co mogę powiedzieć na temat Twojego blogu - oby tak dalej pięknie się rozwijał:)Powodzenia :)

    Tymczasem zapisuję się i czekam na wyniki....moze tym razem mi sie poszczęści:)

    Pozdrawiam
    isza z deco-szuflada.blogspot.com
    obserwuje jako isza

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapisuje się również. Blog jest czytelny, przejrzysty i lubię śliedzić poczynania Twojej córeczki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się! Trafiłam tutaj przypadkiem, jednak zostanę na dłużej-bardzo mi się tutaj podoba i NIC nie zmieniaj :)

    http://lassland4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy18/1/13 11:24

    Też trafiłam tu zupełnie przypadkiem - ale bardzo mi się podoba - zapisuję się i ja - L (arualr1971@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziekuję za zaproszenie na candy, oczywiście staję w kolejce po śliczną anielicę, jeśli chodzi o pytanie to z tego co zdążyłam przejrzeć podoba mi sie wszystko masz słodką córcię i robisz cudowne rzeczy wiec nic bym nie zmieniała

    OdpowiedzUsuń
  36. Oczywiście ustawiam się po tego pięknego anioła,uszyłaś go z taką dbałocią o szczegóły,że naprawdę jest super :)
    A co do pytania to wybacz,że nie odpowiem,bo po prostu za mało znam Twojego bloga ,ale jak będę miała trochę czasu to sobie przejrzę :) Jedno mogę powiedzieć,bardzo mi się podoba ta historia taksówkarza,którą dałaś w ostatnim poście,taka chwytająca za serce.

    OdpowiedzUsuń
  37. No, w końcu mam czas to sie zgłaszam:D

    OdpowiedzUsuń
  38. hmmm co mi się podoba??? na Waszym blogu czuć dom, czuć tą atmosferę radości i miłości ... co bym zmieniła??? jedyną rzecz do zmiany to więcej zdjęć ... uwielbiam takie codzienne rodzinne zdjęcia ... buźka

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam,
    trafiłam na blog przypadkowo, bardzo mi się podoba, przeglądałam szczególnie tildy, są słodkie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Niesamowity aniołek oczywiście zgłaszam sie do Twojego Candy... Baner i obserwacja dodana na moim blogu www.skradzionechwile.blogspot.com

    Twój blog jest cudowny i na pewno będę jego częstym gościem... wszystko jest cudowne. Podziwiam ogromny talent i wytrwałość w tworzeniu tych cudeniek ... Życzę owocnej twórczości :)

    OdpowiedzUsuń
  41. my też się zgłaszamy... oj wiele rzeczy nam się podoba, a w szczególności ciepło co z postów płynie, cudne zdjęcia Bee i oczywiście twój talent do tworzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Podoba mi się, jak dokumentujesz malutkie życie Mai i podobają mi się szyjątka. W mojej subiektywnej ocenie pasek boczny wydaje mi się nieco za szeroki, nierówny i dość chaotyczny, przez co zaciemnia czytanie treści najważniejszych. Pozdrawiam cieplutko.
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy5/2/13 07:38

    i ja w kolejce!!
    marora@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna anielica! Byłoby cudownie gdyby trafiła do nas..! Już za miesiąc (kiedy na świat przyjdzie mój drugi synek) każda dodatkowa para rąk się przyda!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://ewulaki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Może i ja spróbuję :)
    Konkurs trwa do dnia moich imienin :D

    Co bym zmieniła/dodała ?

    Ciężkie zadanie.
    Może w nagłówku dodałabym zdjęcie Bee z Tildą w rączce :)


    Masz wielki talent do szycia . Na twoim miejscu poświęciłabym jeden dzień tygodnia na notkę z tutkiem , wykrojem i zdjęciem "krok po kroku" jak powstaje dana praca - maskotka, lala.
    Np. Moje sobotnie szycie , niedziela z igłą i nitką .
    Masz wielki talent, podziel się nim z innymi :)


    OdpowiedzUsuń
  46. I ja się zgłaszam.. obserwuję jako Izabela H :) postaram się dodać baner,ale jeszcze u mnie ciężko z nowiściami i nie dokońca wiem jak i co się robi :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. zgłaszam się, baner zamieściłam na: www.karolowamama.blogspot.com

    -Co Ci się podoba/ nie podoba u nas na blogu?
    JA DOPIERO RACZKUJĘ W ŚWIECIE BLOGÓW WIEC PÓKI CO ZACHWYCAM SIE WSZYSTKIM, TALENTEM KAŻDEJ Z WAS, POMYSŁAMI...NAWET NEI SĄDIZŁAM ZE TO TAK MOCNO WCIĄGAJACE:d

    - Co byś zmienił/a gdybyś to Ty prowadził/a ten blog?
    NIE ZMIENIAJ NIC. NIE ZNAM CIĘ ALE MAM WRAZENIE ZE JESTES JAK TEN BLOG...TWORCZA, TROSZKĘ TAJEMNICZA...JEST DOBRZE...

    OdpowiedzUsuń
  48. Czy przegapiłam wyniki tego candy? Nie mogę ich odnaleźć:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. candy jest do 20 marca, czyli niebawem:)

      Usuń
  49. Beautiful ♥ ♥ ♥ I hope for the best.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  50. Ooo i tu się zgłoszę :D chociaż ja szczęścia nie mam do rozdań :P

    Podoba mi się nowy wygląd bloga, nie podoba - zmieniłabym opcję, aby blog nie był tak długi (czyli te candy gdzieś na bok :P)

    OdpowiedzUsuń
  51. Szczerze mówiąc to ja bym nic nie zmieniała :) Blog jest przejrzysty, ciekawy a Twoje prace cudne,aż miło zajrzeć.
    Pozdrawiam
    madebyela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Ustawiam się oczywiście w kolejeczce! Twój blog bardzo lubie i regularnie odwiedzam, porywa mnie Twoja energia, pasja i radość, a najbardziej cenię Twoją bezpośredniość i szczerość :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. No przecież ta anielica ma na imię ŻANETA! :)
    Obserwuję, banerek dodałam, zapraszam również do mnie.
    Pozdrawiam serdecznie!
    http://panna-pikotka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Bannerek wklejony...
    Anielica ma na imię Amelia!
    Przepiękna jest!!
    Zgłaszam sie!

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwuję jako : Fluffy
    Niestety nie mam bloga :)
    e-mail : fluffy101@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Jestem nowa wiec moze sie najpierw przywitam. Dzien dobry:) Zapraszam na swoje blogi tygrysieoko.blogspot.co.uk i 3niemisie.logspot.co.uk . Na Candy z przyjemnoscia sie zapisuje bo Anielica piekna jest. A co do pytania to calego bloga jeszcze nie przejrzalam ale podoba mi sie tu bardzo wiec zostaje i jesli moge to sie rozgoszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  57. 58.
    Anielica jest cudna i chętnie ją przygarnę pod swój dach :).

    OdpowiedzUsuń
  58. właśnie trafiłam pierwszy raz do Cibie:) to i ja się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuję jako Sylwiaaaxd
    mój e-mail: sylwia.ko1990@gmail.com

    Nic bym nie zmieniła. Miło się go przegląda. Jest bardzo przejrzysty.

    OdpowiedzUsuń
  60. zgłaszma się :0
    Obs- Magdalena B
    baner-http://magicwordcherry.blogspot.com/

    lady1307@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się, bo anioł piękny i spodobałby się mojej córeczce:) Niczego bym nie zmieniała, bo blog juz oddaje indywidualny charakter właścicielki:) Pozdrawiam
    martzuza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się i ja :)
    pozdrawiam i zapraszam: http://sen-o-piwonii.blogspot.com/
    A w kwestii pytania konkursowego: nic bym nie zmieniała - Twój blog absolutnie cudownie się czyta; jest ciepły, dowcipny, interesujący, nic dodać-nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Na ostatnią chwilę dołącza puszka :)
    Banerek wklejony. A podoba mi się, że jest tu tak domowo. Każdy może przysiąść na chwilę, gość, stały czytelnik, czy przypadkowy odwiedzający. I każdy zostanie powitany w taki sam, ciepły sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. 65.gratuluję rocznicy :-)
    ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    podoba mi się tutaj i ja nic bym nie zmieniała ...
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczna tilda ja pierwszy raz właśnie kończę i oswajam się co jak z nią :D Z chęcią obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...