wtorek, 15 stycznia 2013

Paryżanka ;-)

Obiecałam jakiś czas temu pewnej kobietce zabawkę, panienka ta marzy o wyjeździe do Paryża żałuję strasznie, że nie mogę spełnić jej marzenia, może kiedyś jak się wzbogacę jakimś cudem pojedziemy tam razem, a teraz mam dla Ciebie tą oto Pannę prosto z Paryża ;-)

:-D


 Pytanko mam do Was, doszyć jej skrzydła?
 Musiałabym to zrobić do kurtki, sama nie wiem jak lepiej



Mam nadzieję że Ci się podoba nene!
Tęsknię mocno:-*

ps. pierwszy raz szyłam kurtkę, myślałam że włosy sobie powyrywam, uszyć uszyłam, nadal jednak nie wiem jak wszyć poprawnie rękawy...:-D

Źle wszyłam kołnierz, na szczęście mam klej do tkanin i żelazko:)
Następnym razem będzie łatwiej mam nadzieję, jak ja żałuję że nie jestem krawcową z zawodu:-)

Miłego wieczorku wam życzę:)

Dopisane:)
Paryżnka bierze udział w wyzwaniu  u  Asia majstruje, głosy mozna oddawać od 25.01:)

39 komentarzy:

  1. Ja uważam, że bez skrzydeł lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bonjour Madame! Comment ça va? :))

    Cudna jest, nic nie doszywaj! Teraz jest bardziej elegancko, zwłaszcza ta suknia i włosy. Iście francuskie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna. Też bym bez skrzydełek zostawiła.
    A co do rękawów to z czym masz problem? Może pomogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. mam wykroje z ksiazek tildowych, wszystko byloby swietnie gdybym wiedziala jak ja mam je wszyc, niby wszystko opisane, teoria jednak z praktyka nie szla w parze ;-)

      Usuń
    3. ja robię tak.
      1. przód z tyłem składam prawymi stronami do srodka i przeszywam tylko ramiona. Jedną część przodu, później drugą.
      2. rozkładam tak aby tył był na górze a przody na dole.
      3. następnie przykładam rozłożony rękaw do części podkroju rękawa na tyle kurtki (oczywiście prawymi stronami) i zszywam. Szew kończy się w połowie rękawa z drugiej strony masz przyszyty do całego podkroju na tyle.
      4. teraz robisz to samo tylko na przodzie kurtki.
      5. jak już przyszyjesz dwa rękawy składasz całość (oczywiście prawą stroną do wewnątrz i przeszywasz od początku rękawa (powiedzmy mankiet) do dołu kurtki.
      6. gotowe- choć nie wiem czy zrozumiałe :)

      Usuń
    4. Dziekuję Ci bardzo, ciut mnie oświecilo;)
      najwiekszy problem mam wlasnie jak zszyc na lewj stronie rekaw do reszty, ja probowalam od razu do calosci pinezkami zlapac a potem chcialam zszyc, musze sprobowac po polowie przyszyc tak jak piszesz:)
      Dziekuje:)

      Usuń
  4. Super, sukienka boska i ta jej talia oj ale bym taką chciała mieć...

    Pozdrawiam
    Iz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po świetach wielkanocnych mogę pomyslec nad Lalką dla Ciebie jeśli chcesz:)

      Usuń
  5. świetna ta Paryżanka :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez skrzydeł! Jest piękna:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow boska. Nic jej nie brakuje. Cudna. A takie małe renkawi to napewno truno wszyć . Ja bym ro walła ręcznie, ale pewnie na maszynie też można :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszyc maszyna nie jest trudno, raczej problem mam jak to zrobic:P mam wykroje z ksiazek tildowych nicy wszystko opisane, pokazane a za chiny nie moglam złapac:P

      Usuń
  8. Bez skrzydeł i tak już wygląda przepięknie ; )

    A Paryż jak Paryż, fakt. Uroku to mu nie brak ; P

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna Paryżana ,a z rękawkami mam to samo jak szyłam Mikołaja w marynarce to myślałam ,że mnie trafi i nie będzie miał kto świąt rodzinie przygotować:) pomógł mi trochę kursik u Pracowitego Słoneczka,ale i tak nie było łatwo.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz moze linka na kursiku? chetnie bym go zobaczyla, bo ja mimo wyrysowanego czarno na bialo szkicu, opisu wciaz mialam problem:P

      Usuń
    2. witam w klubie, jak szylam moja pierwsza (jak do tej pory jedyna) kurteczke, tez przeklinalam i do dzisiaj nie wiem jak to sie profesjonalnie robi

      Usuń
  10. absolutnie żadnych skrzydeł !!!!! Ona jest boska taka jaka jest, skrzydła spowodują, że żadna z niej będzie Paryżanka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też jestem za opcją bez skrzydeł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rewelacja !!! A jakie buciki ma szałowe!!!
      Piękna ta paryżanka ! :))

      Usuń
  12. Bez skrzydeł! protestuję! Jest Fenomenalna :) Ja to bym chciała taką w stylu Pin Up och boska by była :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka stylowa! Bez skrzydeł. Na kurtce zepsułyby efekt. Kurtka boska! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdolna kobieto Ty!:)) Cudowna jest! Zdecydowanie podziwiam talent:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bez skrzydełek, a co do kurtki to jak zwykle przesadzasz dla mnie jest idealna :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bez skrzydeł:) Cudna jest:DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  17. Bez skrzydełek.
    Śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest cudna! I te wlosy <3 ale zaluje ze nie mam takiego talentu co Ty!

    OdpowiedzUsuń
  19. jaka ona jest cudna!!! Ja bym ją bez skrzydełek zostawiła:) no jeszcze raz muszę to napisać - jest rewelacyjna! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, rozkrecam sie ;-)

      Usuń
  20. rewelacyjna! ta burza loków! cudna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyszla na prawde sliczna :) i uwazam ,ze skrzydelek nie potrzenbuje :) Zdolniacha z Ciebie :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem olśniona jej urokiem i czarem, przeniosłam się na chwilę wśród ukochanych paryskich kamienniczek na rue de Villiers, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jej świetna, skąd bierzesz włoski takie?

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna lala, naprawdę śliczna!
    Dziękuję za wizytę i pozdrawiam serdecznie!
    Asia
    asia-majstruje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jej jaka śliczna:) I ta sukienka piękna i włosy urocze, a kurtka super:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak jak pisałam, piękna! Dziękuję za jej zgłoszenie do zabawy i ta sama prośba, co przy słoniu - dodaj proszę w poście info, że lala bierze udział w wyzwaniu :)
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...