niedziela, 27 stycznia 2013

Paplam

Szarość dnia powszedniego za oknem jest przytłaczająca, kłębiaste, ciężkie chmury wiszą nisko tak jakby miały zmiażdżyć ludzkość, uświadomiłam sobie że słońca nie widziałam już 4 tyg. 
Jadąc do pracy zastanawiałam się jakie ono jest, czy nadal okrągłe, cieplutkie.

Z godziny na godzinę pogoda poprawiała się, aż wyszło "ono" piękne, dumie patrzące na nas z góry, nie mogłam się doczekać aż wyjdę z pracy i poczuję je na twarzy, niesamowite jak człowiek i jego samopoczucie uzależnione jest od niego.

Godzina zero wybiła, wybiegłam mu na spotkanie i...
oczy nieprzyzwyczajone do światła...
 oślepiona prawie się przewróciłam,
jadąc samochodem klęłam pod nosem, asfalt niczym tafla wody odbijała światło skutecznie oślepiając mnie.
Czułam się niczym wampir.

Speszone słońce moim gderaniem schowało się za chmury, nie wyszło do końca dnia...
też bym się obraziła...

Nadzieję mam, że foch nie będzie trwał znów cztery tygodnie.


wiosno, wiosno gdzie jesteś....

Dopisane:)

Jak zawsze czegos zapomniałam...;-)
Moje szyjątka biorą udział w wyzwaniu/ konkursie u Asia majstruje, każdy ma 3 głosy, zachęcam do głosowania, oczywiście nie obowiązkowo na moją Paryżankę, słonika Michałka i kurkę Marzenkę ;-)

21 komentarzy:

  1. U mnie wczoraj było trochę słońca, a dzisiaj znowu pochmurno:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj też już tęsknię za wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam :-) U też było wczoraj słońce i postanowiłam robić foty. A jak się to skończył było tak ostre, ze zdjecia sa do d... i zaszło , a ja niemogłam powturzyć zdjęć bo Kai wstał. Ale te słońce obrażalskie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowałam :-) U też było wczoraj słońce i postanowiłam robić foty. A jak się to skończył było tak ostre, ze zdjecia sa do d... i zaszło , a ja niemogłam powturzyć zdjęć bo Kai wstał. Ale te słońce obrażalskie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. tez brak mi słońca, tegoroczna zima i jesień są ubogie w słońce, jest go jak na lekarstwo ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wlasnie sie tak zastanawialam gdzie sie podzialas :) i prosze zobaczylam ,ze post wstawilas :) Mam nadzieje ,ze slonko wroci szybciutko do was :) U mnie wczoraj rowniez sie pokazalo i od razu jakos tak przyjemniej sie zrobilo :) Powodzenia u Asi :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. O szarych i nisko wiszacych chmurach to nawet mi nie wspominaj... Brak slonca rowniez odczuwam i niestety niezbyt pozytywnie. Najgorsze jest to, ze w sumie wiosna tez nie mamy liczyc na slonce (przynajmniej tutaj). O tyle dobrze, ze troche milej sie zrobi bo drzewa zzielenieja :)
    Mimo wszestko zycze slonca!!!
    PS zaglosowane

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią oddam głos :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta... ciemno, zimno, szaro-buro. też mam dość!

    OdpowiedzUsuń
  10. O taak. Wiosno przybądź !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Obraziłaś słoneczko! A tak było ładnie, chodź zimowo :)
    No cóż może nie będzie Cit ego długo pamiętać;)

    OdpowiedzUsuń
  12. też tęsknię za wiosną... a najbardziej chciałabym po prostu plusowej temperatury, żeby móc wyjść z moją 4tygodniową Zuzią na pierwszy spacer, bo od kiedy wyszłyśmy ze szpitala tylko mróz i mróz :( a wózek się kurzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U nas też pogoda na miarę papieru toaletowego....szara i do d....Dziś na chwilę słońce wyszło i zrobiło sie bardzo przyjemnie...Tyle, że Hania i G. chorzy:( No ale przynajmniej ja się wybrałam..na zakupy:/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już tak bardzo za słońcem tęsknię... A u nas niestety nadal szaro, buro i ponuro:/

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie dziś tez słonko było:)

    OdpowiedzUsuń
  16. u nas też dziś pięknie, słonecznie było :) tylko co z tego, jak ja w łóżku muszę leżeć :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zima też ma swoje zalety z białym puchem, lekkim mrozikiem wyszczypanym w policzki i słonkiem zima w końcu wymrozi wszystkie bakterie, a do wiosny bee zostało tylko 52 dni,
    1 miesiąc 3 tygodnie 16 godzin 2 minuty 6 sekund

    OdpowiedzUsuń
  18. też już bym chciała wiosnę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...