czwartek, 3 stycznia 2013

Moje miasto nocą - zatrzęsienie zdjęć

Pierwszy stycznia 2013 spędziliśmy poza domem, najpierw odwiedziliśmy znajomych a później korzystając z braku ludu w mieście pojechaliśmy wyhasać dzieci, radości było co nie miara:))
 Maja do zdjęć pozować nie chciała, szkoda było jej czasu wolała pędzić jak wiatr!
 :)
z tatem
Wystawy



 Kacperku sklep jest zamknięty, mówię Ci!
 Puuuussssttttkkkiii...!!!
 Nasza mikro- galeria :D
 Najlepszą zabawą było jeżdżenie po schodach:P
 Buuuu...
 Maja większość spaceru wyglądała tak!
 Wielkie cymbałki:)
 a ja biegam biegam biiieeeegggaammm
 Ciemność ...!
 Nasza katedra
 Dom naszej sąsiadki:)
my dwie zmeczone pod koniec dnia

Szkoda że już za nami święta, teraz czekamy na następne mając nadzieję że uda nam się pojechać na nie do Polski. Majuś już będzie całkowicie świadomą pannica, ciekawa jestem jej reakcji na wszystkich, doczekać się strasznie nie mogę, oby tylko zimie nie zachciało pod koniec marca sypać śniegiem.
Tymczasem pozostaje nam tęsknić :(

Miłego dnia wam życzę:)
WebRep
Overall rating
This site has no rating
(not enough votes)

42 komentarze:

  1. Sliczne zdjecia, ale ostatnie najpiekniejsze.
    Bardzo ladne z Was dziewczyny!
    Buziaki!
    ~PS Co pichcisz dzisiaj? U mnie samo-robiacy sie kurczak w potrawce z ryzem i marchewka z groszkiem. A na jutro automatycznie robi sie szczawiowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Zizi:))
      Dziś do pracy wiec idę na łatwiznę, robie krupnik na dwa dni;)
      od soboty tato ma wolne 4dni, podobno bedzie królował nam w kuchni, obiecanki - cacanki ..?
      Mam nadzieję odpocząć w końcu od gotowania, twoj samo - robiacy kurczak niezle brzmi:))ala paella z kuraka?

      Usuń
    2. Przyznam szczerze, ze krupnik dla mnie to czarna magia- nie potrafie i nawet nie wiem co potrzeba by zrobic. A lubiany jest :)
      Nasz Tatko co weekend planuje kuchenne krolowanie, ale zwykle po jednym daniu pauje...a szkoda :)
      Moj kurczak to tradycyjny polski kurczak w potrawce, ale robiony na szybko ;)
      A paella to Ty mnie teraz poszczulas!!!
      Milego dnia i szybko lecacego dnia w pracy!
      PS. CO z Majeczka jak idziesz do pracy? Podrzucacie ja gdzies czy z Tata dzielicie sie opieka?

      Usuń
    3. krupnik robi sie prosto, tak jak na rosól wywar robisz, ja dodaje ziemniaki jeszcze i zarzucasz kasza jęczmienna - tyle)
      Maja opiekujemy sie na zmiane, ja mam mniejsza ilosc godzin abysmy sie zdażyli wymienić, jest na styk ale zawsze mogło by być gorzej:)
      Widze ze gusta kulinarne mamy podobne:P

      Usuń
  2. To mialyscie mily spacerek :) Ja juz w niedziele wracam do domu ,czas leci baardzo szybko podczas odwiedzin w Polsce.Bede trzymala kciuki ,abyscie mieli pogode na wyjazd :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie tam u Was, angielskie miasteczka mają swój urok :)))
    A Ty z Majeczką w klimacie retro- bosko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w retro bo tata nie wyraznie zrobil hihii
      ale dziekuje:))

      Usuń
  4. jakie Wy piękne!

    też bym chciała, żeby moja Majka już biegała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheheh ciesz sie ze nie biega jeszcze:P

      Usuń
  5. Fajne zdjęcia!!
    Schody ruchome -frajda!

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia super, a dziewczyny na ostatnim "najlepsiejsze"

    OdpowiedzUsuń
  7. No i słusznie zrobiliście :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Bardzo lubię oglądać Wasze zdjęcia :) Bee jak zwykle skradła mi serce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za mily komplement:)

      Usuń
  9. śliczne zdjęcia:) też mam nadzieję, że zima nie będzie długo trzymać...a ostatnie Wasze zdjęcie jest piękne!:) odrazu przypomniała mi się taka stara fotografia, na której tata trzyma mnie na kolanach, siedzimy obok choinki, a ja jestem jeszcze ciut mniejsza od Twojej małej Bee:)))) buziaki dla Was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie wrzuc na bloga:)))
      Buziak dla was:*

      Usuń
  10. śliczne ostatnie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nocne szaleństwa ;) Super fotorelacja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie bogate fotorelacje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę zmiany na blogu zagościły:). Bardzo mi sie podoba. A fotki piękne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo! Wy! Ależ obie fajowe jesteście! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia :) Trzymam kciuki za przyjazd do Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zycze Ci abys przyszle Swieta mogla spedzic z rodzina w Polsce :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. ja również marzę o śniegu, ale już chyba nie wróci ; (

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo klimatycznie, a sasiadka rzadzi :)
    mozemy sie zapytac coz to za sliczne, ciche miasteczko?
    Majeczka juz miega skacze no po prostu sama slodycz!!!!
    Pozdrawiamy, ostatnia fota przesliczna- jak Wy obie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nasza mieścina to Doncaster:) nie zaduze nie za male... idealne dla nas:)

      Usuń
  19. Kocham puste ulice i takie spacerki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne zdjęcia:) lubie właśnie takie ujęcia:) a Majka żywe sreberko :):)
    To pozostaje mi życzyć zebyście do PL zjechały na te święta następne:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczne zdjecia ;) masz dryg do obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepięknie tam u Was :) A do PL jak zawitacie na święta koniecznie zapraszam do nas i nie przyjmuje odmowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie Was odwiedzimy jeśli tylko będziemy na dłużej niż dwa tyg. muszę pozałatwiać parę mniej przyjemnych spraw również:/

      Usuń
  24. ale dzieci miały radochę z nocnego spaceru:)Moja Majka też uwielbia jazdę po ruchomych schodach:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ ona jest cudna i ten jej uśmiech niesamowity!:))
    Wszystkiego dobrego dla Was:*

    OdpowiedzUsuń
  26. przeczytałam w komentarzach, że Doncaster pozdrawiam więc z okolic Barnsley po sąsiedzku;)
    Fajny blog zostaję.
    PS my też ruchome schody uwielbiamy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...