niedziela, 13 stycznia 2013

Migawki dzisiejszego dnia

Wstawanie szło mi bardzo ociężale, najchętniej z łóżka bym nie wyszła, mąz potrząsnął, zrobił pyszną kawkę, postawił mnie na nogi :))
Dzięki Ci za uratowanie niedzielnego poranka :*


Potem z miłości do wypieków powstała tamdam da dammm :

tarta jabłkowa, miał być jabłecznik,
 mój leń jednak zwyciężył i poszłam w stronę szybszego pieczenia.


Najtrudniejszym momentem było czekanie na wystygnięcie cudnie pachnącego placucha.
Humor znacznie się poprawił po wpałaszowaniu większej części, oczywiście sama nie pochłonęłam wszystkiego miałam dzielnych pomocników :-D
mina mówi sama za siebie:P

Kolejna Anielinka czeka na swoją szatę wierzchnią, hm.. wciąż się zastanawiam co jej uszyć:)

Pod wpływem impulsu i pewnej osóbki biorę udział w konkursie  :-)
Link do stronki
Do odważnych świat należy niby ;-)

Zresztą kto nie próbuje ten żałuje, jeśli jeszcze się nie zgłosiliście to zachęcam do wysłania zgłoszenia:)


Kolorowych :*

21 komentarzy:

  1. Ciasto wygląda bardzo smakowicie :) Trzymam kciuki za wygraną w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam mniam!

    to konkurencja w konkursie będzie spora! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana domek z allegro :)

    szarlotka wygląda mmmmmmmm
    powodzenia w konkursie


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię tildy :) Sama nie umiem szyć, ale córce zrobiłam króliczka tildowego :P Oj uwierz mi sama czasem patrzę na stare zdjęcia i nie dowierzam a najbardziej żałuję, że nie zaczęłam wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciasto wygląda smakowicie i pięknie.
    Uwielbiam ciepłe jabłeczniki i serniki.. mniam.

    OdpowiedzUsuń
  6. I prawidłowo, że się zgłosiłaś trzymam kciukasy :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez sie zgłosiłam:), a placek wyglada smakowicie mmm.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale bym zjadla takie ciachooooo. Trzymam kciuki za konkurs. A moze Anielinka w wersji pinup? Takiej jedzcze nie było:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jak pysznie. Ja uwielbiam ciasta na ciepł. Nie gorące, ale najlepiej zawsze przed podaniem podgrzane. Pyszne. Mi tarty niby najprostrze, ale jakoś nie wychodzą. A kawa wygląda pysznie. Niewątpliwie postawiła na nogi co widać na zdjęciu. :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przepis wzielam stad,nawet ja dalam rade:)
      http://madameedith.blogspot.co.uk/2012/10/tarta-z-jabkami.html
      trzymalam ciasto 45 min:)
      powodzonka

      Usuń
    2. Dzięki. Napewno będą kolejne próby. Myślę, że to też wina piekarnika.

      Usuń
  10. Ciacho zawsze poprawia humor. Mnie też jakoś ciężko się wstaje z łóżka od jakiegoś czasu ;)
    Mamy śnieg w końcu! U Was też?
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pada, pada, pada pierwsze zapoznanie za nami:)))
      oby napadalo na tyle aby tate w sanki zaprzadz ;-D

      Usuń
  11. cętki! cętki dla Anielki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj :)
    Dziekuje za wyroznienie :) Placek wyglada baardzo smakowicie :)Slicznie wygladasz :) Milego tygodnia Ci zycze :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też rozważam zgłoszenie i to od jakiegos czasu, ale jeszcze się waham:p
    Zdjęcie super:) Kurczę, mnie nie ma kto zrobić jakiegoś fajnego zdjęcia, bo Grzesiek stale w pracy, jak już jest w domu to jest za ciemno, albo jesteśmy tak zabiegani, że nawet o tym nie myślę...a teraz jesteśmy wszyscy w domu, ale chorzy:P nie będę więc straszyła:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja musze sama sobie robic, K. zawsze nie ma czasu, albo krzyczy idziesz czy nie...:) jumu wiecznie sie gdzies spieszy:)

      Usuń
  14. O a G. dla odmiany na wszystko ma czas, a efekt tego taki ze zawsze jesteśmy w czarnej d. - bo czas to on ma na spanie i granie (za tą grę to Was ukatrupię:P) ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe a my juz nie gramy ;-D
      przeszlo na G. eh...

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...