sobota, 5 stycznia 2013

Leń


Na tapczanie siedzi leń, 
Nic nie robi cały dzień.

"O, wypraszam to sobie! 
Jak to? Ja nic nie robię? 

A kto dziś z wielkim trudem odwiesił piżamę? 
A kto zjadł ledwo przełykając śniadanie? 
A kto dzisiaj zajął się Majuśką? 
A kto przytulał się i całował? 
A obiadek sam się wstawił ? 

O - o! Proszę!"

Na tapczanie siedzi leń, 
Nic nie robi cały dzień. 

"Przepraszam! A kawy dziś nie piłam? 
A ton książek z Mają nie przerzuciłam? 
A włożyłam dziś kapciochy ? 
A niby kto pozmywał po śniadaniu? 
A pranie samo się wstawiło? 

To wszystko nazywa się nic?" 

Na tapczanie siedzi leń, 
Nic nie robi cały dzień....


Ach chwilo trwaj boś piękna :))....

Post powstał przy współpracy mimo woli Jana Brzechwy oraz autorki bloga:)

31 komentarzy:

  1. Ze mnie właśnie taki leń ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak Ty to nazywasz leniem, to ja jestem prawdziwym obibokiem:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. fajna fotka:)))

      Usuń
    2. typowo cwaniacka fota;P
      Mama władcy to mróweczka co sie zowie:))

      Usuń
  3. Widzę, że Brzechwa króluje w wielu domkach. :) A leniuchowanie w sobotę powinno być ustawą przewidziane. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie by było:))) ja głosuje za taką ustawą!

      Usuń
  4. Hihihi, ja dzisiaj nie zrobiłam nawet połowy tego co TY:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcie:)
    JA mam dziś lenia i robota mi nie idzie....aż zła jestem:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za-pewne masz co robić..:) a im bardziej sie starasz tym bardziej nie idzie:(
      Wspierasy i odlegle pomagasy wysylamy:)

      Usuń
  6. ja wstałam o 10 i mam cały dzień z głowy, takie lenistwo mną zawładnęło, że aż szkoda gadać... nawet pisać mi się nie chcę!

    buziaki od Nas ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. hehehe :-)

    każdemu się należy czasem dzień lenia :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam dzisiaj też mam dzień lenia i poza spacerem z psem i zjedzeniem śniadania nie robię nic :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też się lenimy...na kanapie, cały dzień :) Chwilo trwaj....:*

    OdpowiedzUsuń
  10. ja za to spiaca jestem, słabo spałam i teraz wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  11. hoho :) Pieknie!
    Czy tak dzisiejsze slonce na Ciebie dziala?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oglupilo mnie z deka :D,
      my na spacer obtulone a tu... ciepelko... wiosennie wręcz!
      do tego odkryłam że kwiatki zwiastujace moją ulubioną porę są już całkiem spore w ogródku, ba jeden kwitnie...:P
      :D:D:D
      u was też tak wiosennie?

      Usuń
    2. O matko jak to brzmi w styczniu:P wiosenne kwiatki:P u nas wiatr, że łeb chce urwać. Pogodna depresyjna okrutnie, co z resztą nie pomaga w "zbieraniu" się do zrobienia czegokolwiek....
      Pamiętam, że jakoś w Anglii podobna pogoda jakoś mniej depresyjnie na mnie działała....Może ze względu na to, że ludzie bardziej życzliwi i jakoś tak w ogóle bardziej kolorowo....A może to tylko mój sentyment...
      Zazdroszczę pięknej pogody i dobrego nastroju:) Ja mogłabym wszystkich dziś w kosmos wysłać:P
      Buziole

      Usuń
    3. nastroj pogodny bo chłop w dom:))) Lenimy sie tak 4 dni razem od dziś.. CUDNIE...
      co do ludzi do zyczliwi dopoki nic od nich nie chcesz hihi;)
      Aniu na wyspe koniecznie musisz przyjechać i smutki mina ;-D

      Usuń
    4. Wyspy są magiczne ! Mnie wizyta na wyspach zawsze wprawia w dobry humor ;) zazdroszczę Ci trochę ;)

      Usuń
  12. Oooo,jak miło...nic nie robić też jest fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja chyba nie potrafię nic nie robic, jak nic nie mam to i tak coś sobie zawsze wynajdę, ale jeśli Ty potrafisz to leń się ile wlezie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. :) o! jaka radosna twórczość!

    OdpowiedzUsuń
  15. U nas ciepło, ale słońce do nas nie dotarło. Chciałabym być takim leniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Weekend jest, można się lenić :D

    OdpowiedzUsuń
  17. cudownie jest się tak polenić ;)oby zdrówko było !!!!!:****

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...