czwartek, 24 stycznia 2013

Kura Marzenka ;-)

Dawno temu obiecałam mojej siostrze że doszyję jej kurę do koguta Sławcia, tak więc powstała kurka Marzenka:)





Kurka Marzen ma około 50 cm, co nieco ściągnięte z tildy, no dobra oprócz wykroju to prawie wszystko
 ;-)
Maja biega z nią i tańczy, pepi w końcu ma w domu ;-)

Jeśli macie ochotę zobaczyć koguta Klik, był od 3 zabawką jaką uszyłam.

Dopisane;
Kurka, Paryżanka i słonik Michał biorą udział w wyzwaniu u Asia Majstruje, od jutra będzie można głosować na moje szyjątka:)

Miłego wieczorku ;-D

28 komentarzy:

  1. Polecam Candy u :

    http://deco-szuflada.blogspot.com/2013/01/candy-z-bonusem-zapraszam.html?showComment=1359047087388#c3344354491015600746

    . Gorąco zapraszam... :)

    Ps. piękna kura Marzenka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna jest ta kurka, bo ma kwiaty w piórkach.
    Kolorowy dziób- lubię taki drób.

    Tak mi się zrymowało dla tej Twojej kurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka ta kurka:)Już taka wiosenna:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie stanowiła idealną parę dla Sławcia :)
    Dziękuję za zgłoszenie kolejnej pracy na wyzwanie,
    pozdrawiam serdecznie,
    Asia
    asia-majstruje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. haha Jaka świetna ! Genialna !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudak:) Piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale urocza Marzenka ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniała ta kurka :) na pewno zagłosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ona mi bardziej wygląda na Krystynę...

    OdpowiedzUsuń
  10. Kura jest po prostu odjechana. Mi z kolei wygląda na Mariannę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Noo jestem pod wrazeniem kurki jak i kogucika :) Zdolniacha z Ciebie :) Ja wkoncu odpoczywam ,od wczoraj mam w domu u siebie razem z moimi dzieciaczkami 7 dzieci :)Choc kocham wszystkie to i mam normalnie dosc :) Ja chcialabym skonczyc moja prace do Asi ,ale cos sie obawiam ,ze juz nie zdaze jeszcze tylko jutro jak sie nie myle ,no nic moze mnie jutro sily najda ,albo innym razem. Hmm choc co ja bede sie tam pchac jak Ty takie cuda tam wstawiasz :) Buuziaczki

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna Kura :-D ale w Paryżance to ja się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kurka ... Kojarzy mi sie już z wiosna i Wielkanocą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. tak trochę mi przypomniała mi kurka wiosnę i kwiatki i jajeczka:)
    cudna Kurka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy25/1/13 20:37

    Jesteś niesamowita kochanie, wymiatrasz wszytskich!! kocham cie oby tak dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna! Słodka i prześmieszna taka:)) Buziaki wielkie:**

    OdpowiedzUsuń
  17. nie masz pojęcia jak ja uwielbiam Twoje szyjątka. Spoglądam na nie codziennie i ciesze się jak dziecko , że je mam . Kai za to uwielbia włosy anielicy, przez co trochę jej urosły, ale koniec - ona jest moja heheehhe Pozdrawiam, Super kurka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu ależ mi miło że tak piszesz, serduszko i micha mi się uśmiecha od ucha do ucha:))

      heheh moze Kai mi tez skutecznie przedłuży włosy...?

      Nasza Ruda też ma je ciekawych rozmiarów, na szczeście dadzą się poplątać skutecznie i wyglądają jako tako:p

      Usuń
  18. Cudna kurka, idealnie pasuje do kogucika:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...