piątek, 4 stycznia 2013

Kreatywne projektowanie

Rysując ostatnio z Mają przypomniałam sobie moją ulubiona zabawę w projektanta, tania, nie potrzebująca nieograniczonych nakładów przez rodziców, co więcej pobudzająca wyobraźnię.

Potrzebne są:
-ręka
- kolorowe flamastry, kredki lub inne urządzenia piszące
- kartka papieru

Wykonanie:
Odrysowujemy rękę na kartce papieru, rysujemy paznokcie - nasz szkic gotowy, teraz następuje faza druga:
- czyli puszczamy wodze wyobraźni i bawimy się w wysokiej sławy dizajnera biżuterii

Uwielbiałam tą zabawę oj tak... 

Zobaczcie co udało mi się stworzyć tak na szybko, kartka pomięta bo Maja usilnie domagała się:
-Mami -pepi 
Choć na jej karteczce było już trzy ptaszki, no cóż ma kobita siłę przebicia :D

Myślę że dziewczynki w wieku szkolnym zainteresuje ta zabawa, jeśli wdrożycie ją w życie dajcie znać czy się podobało:)

...........................

Zbliża się magiczna liczba 150 obserwatorów, jak i mój roczek w blogowaniu / szyciu tak więc postanowiłam zrobić wyjątkowe candy, na razie kompletuję, szyję....
co z tego wyniknie sama nie wiem, mam tylko nadzieję że nie zawiodę waszych oczekiwań:)

Dziękuję za pozytywnie budujące komentarze, za to że jesteście, odwiedzacie moje skromne progi, jak i za wasze wspaniałe blogi, piękne słowa, moc inspiracji, bratnie duszyczki które co rusz poznaje w wirtualnym świecie.
Dziękuję z całego serducha:*****


37 komentarzy:

  1. :) fajna zabawa na lekcjach w to się bawiliśmy hihi

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze jak mi sie nudzilo, a najwiecej to w liceum chyba:P

      Usuń
  2. ja ze swoją starszą na razie tylko odrysowujemy rączki i malujemy je :) stópki też są odrysowywane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paluszki u stopek odrysowujecie?? czy tylko zarys, u nas to strasznie gilgocze Maje:P

      Usuń
  3. Fajna zabawa, a gdzie pepi? Pokaż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi ;D
      moze innym razem jak sie postaram:P

      Usuń
  4. znam to! I ja projektowałam biżuterię... super sprawa, zwłaszcza na nudnych lekcjach :) Z wielkim zainteresowaniem czekam na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zabawa świetna i kreatywna:) gratuluję zbliżającego się blogowego roczku, pewnie przygotujesz cuda, a ja napewno się zapiszę:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj zobaczymy co wyjdzie wies jak to jest im bardziej sie starsz tym bardziej nie wychodzi, tfuu, tfuu... mam nadzieje ze bedzie dobrze..:)

      Usuń
  6. z kuzynkami podobnie się bawiłam, projektowałyśmy właśnie biżuterię :)
    to były wspaniałe czasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki dzieciom jeszcze raz mozemy go przezyc, cudowne to jest:)

      Usuń
  7. My na razie jesteśmy na etapie samej raczki:), Mały odrysowuje swoją dłon z lubością, ale wyglada ona jak jakas buła z parówkami:-p. Jednak robi to zupełnie sam wiec bardzo mi sie podoba, nawet jesli rysunek jest koslawy:-p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. liczy sie wklad pracy a nie rezultat:) rysunek napewno jest przeslodki:)

      Usuń
  8. O tak pamiętam zdecydowanie, ale z czasów wczesnoszkolnych bardziej...;)fajna zabawa
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na zabawę :) Zobaczę czy Emilce się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj my ja też się tak bawiłam, a dzieci na mojej świetlicy były zachwycone tą zabawą. Potem jeszcze przyklejaliśmy te dłonie na podłodze robiąc z nich aleję sław. Taka prosta, a jak cieszy. no to ja już czekam na candy, nagroda na pewno będzie wspaniała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najprostsze zabawy sa chyba najfajniejsze, aj niech ta Majuska rosnie:P

      Usuń
  11. Na Candy zacieram rączki, a zabawa świetny pomysł ja szczerze tak się nie bawiłam, może dlatego, że Bóg mnie w talent do rysowania nie wyposażył :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko przed Tobą, mala podrosnie i nadrobisz zaleglosci:P

      Usuń
  12. Ostatnio właśnie tak bawiłyśmy się z córka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. pamietam!!! jak się na lekcji nudziłam to tak sobie rączki, a raczej paznokcie ozdabiałam na papierze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepsza zabawa na nudnych lekcjach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ahh też się tak bawiłam :) Ale kiedy to było...?

    OdpowiedzUsuń
  16. Tez sie kiedys tak bawilam... ahh... kiedy to bylo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o tak, rysowanie stópek i rączek jest super:) ale nigdy nie dorysowywałam pierścionków.....faktycznie, że to fajna zabawa:)

    czekam na candy:)

    pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiałam tę zabawę :D A teraz rączki obrysowuje z moją siostrzyczką ;) Niestety ona kończy na obrysowaniu ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zabawa. Sprawdzona i się podoba. :-)
    O już prawie roczek u was super
    całusy

    OdpowiedzUsuń
  20. Pamietam ta zabawę jeszcze gdzieś moja mama przechowuje moje dzieła ;)
    Małej Majeczce tez pewnie przypadnie do gustu zabawa w projektantke :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda że moj L. jest jeszcze za mała ; (. Myślę że zabawa by i jej się spodobała ; P

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja Lenusia uwielbia odrysowywanie dłoni :) tylko na kreatora jest jeszcze trochę za mała, ale paznokcie rysuje :D

    P.S. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo lubię takie zabawy :) jak zresztą wszystkie, w których rękę trzeba obrysować lub zrobić odcisk na kartce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...