sobota, 19 stycznia 2013

Konkurs-zapraszam

coś z tym szyciem zrobić muszę, coraz częściej słyszę pytania odnośnie moich zabawek, szyję jak dotąd dla siebie, bliskich mi ludzi i dla Was, nie mam pojęcia jak mam wycenić swoje prace.
Staram się je dopieszczać w najdrobniejszym szczególe, niestety profesjonalnie, perfekcyjnie to nie wychodzi.
Marzy mi się logo, które będę mogła przyczepiać sznureczkiem do szyjątek, odzwierciedlające moje zamiłowanie do prac ręcznych, jednocześnie nawiązujące do bloga.

Poszukuję idealnego opakowania, które będzie kropeczką nad i.
źródło

niestety to co piękne jest drogie, wysyłka dodatkowy koszt takiego pudełka

Postanowiłam zrobić konkurs, wspomóc siebie oraz otrzymać wasze opinie, które są tak ważne dla mnie.
Zadania konkursowe polegają na:
1. Jak powinnam wyceniać swoje szujątka.
2. Stworzeniem/znalezieniem loga, które będę mogła drukować, wyszywać, nie większe niż 6cm na 6cm.
3. Wymyślenie/znalezienie idealnego opakowania, które będzie lekkie, łatwe w zrobieniu, estetyczne.
4. Pomysły należy kierować na moją skrzynkę mailową misiormagda@gmail.com, w komentarzu wyrazić chęci udziału w konkursie.
5.Zabawa jest dla wszystkich, trwa do końca marca, czyli 31.03.13.
Nagroda to perfumy Lacoste- touch of spring 33ml oraz moje szyjątko, które zwycięzca sam sobie wybierze, od momentu losowania nagroda zostanie uszyta w ciągu 2 tygodni.
Wybiorę najlepsze pomysły.

Banerek:

Miłej zabawy Wam życzę:)
Powodzenia:)

24 komentarze:

  1. :))))Pomyslę:)))Super konkurs:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm, dużo tych zadań ale i nagrody fantastyczne więc oczywiście pomyślę koniecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No bardzo kreatywny konkurs ; P

    OdpowiedzUsuń
  4. biorę udział i pomyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ach, trzeba będzie się postarać!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny konkurs :) postaram się coś wymyślić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. biorę udział i już wymyśliłam i wysłałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mamo Bee wyróżniłam Cię będzie mi miło jak tu zajrzysz :)

      http://potrzecimtrymestrze.blogspot.com/2013/01/the-versatile-blogger-award.html

      Usuń
  8. muszę pomyśleć, konkurs bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  9. uruchamiam swój mózg:) Mam nadzieję, cos wymyślę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie wyobraźni niestety w takich kwestiach brak ale trzymam kciuki za resztę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Konkurs fajny, ale nie mam zdolności graficznych, więc nie dla mnie :D
    A jeśli chodzi o wycenę, to w zależności od wielkości i ilości użytych materiałów ceny tego typu maskotek zwykle zaczynają się od 35 zł w górę, przeważnie nie przekraczają 85 zł (tak wynika z moich obserwacji).

    OdpowiedzUsuń
  12. aj to ja się nie załapię ale życzę żeby udało Ci się i wycenić i znaleźć to logo które będzie wyrażalo Twoje JA:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Konkurs rozkręcił się na dobre, zapraszamy do oddawania głosów tylko do końca stycznia.
    Dla przypomnienia bodziak do wygrania dla maluszka.

    OdpowiedzUsuń
  14. ale zagwozdka! muszę się grubo zastanowić ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nad pytaniami twymi sie musze zastanowic :) a jezeli chodzi o ksiazeczki prosze :
    http://www.amazon.co.uk/The-Tilda-Characters-Collection-Bunnies/dp/0715338153/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1358689939&sr=8-1
    Jestem ciekawa jaka Ty masz czesc :) Jezeli bedziesz miala chwilke czy przyslalabys mi tytul zdjecie na poczte ?
    Agaaaa1981@interia.pl
    Milej niedzieli Ci zycze :)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  16. :) pomyślę i będę śledzić, bo mnie samą nurtują podobne pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. a co tam spróbujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z miłą chęcią wezmę udział w konkursie :)
    E-mail został wysłany.
    Pozdrawiam serdecznie Alicja

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...