środa, 30 stycznia 2013

Debiut - film

Dziękuję za budujące, motywujące komentarze pod wczorajszym postem....
Dzięki, dzięki, dzięki....
Jesteście kochane:*

Zbliża się wyjazd do Pl, zostało 43 dni więc szyję, szyję, szyję...
jutro pokażę Wam co powstało dla pewnej uroczej, małej osóbki ;-)
Sama nie mogę się doczekać efektu końcowego, namęczyłam się nad wykrojem ... 
kto zgadnie co to będzie, no kto ...? 

Z innej beczki
 oto nasza mała, prawie 19 miesięczna Bee:-D
Nasz debiut więc bądźcie miłe ;-P



Zaatakowała nas ciemieniucha lub coś jej podobne, myślę że to przez nowy szampon
1 Dzień walki rozpoczęty, trzymajcie kciuki żeby diabelstwo znikło!

Buziolki dla was:)))




26 komentarzy:

  1. Cudna jest :) Też nas zaatakowała ciemieniucha jakoś jak mała miała 18 miesięcy ale użyliśmy oliwki, grzebienia i zaraz znikła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. grzebień i oliwka jest ponoć najlepsza na taki problem...a Córcia jest boska!!!!!!ale Ty to wiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, działało. E jako niemowlak miała i pomogło.

      Usuń
    2. zgadzam się, my mieliśmy wprawdzie troszeczkę tylko, ale prawie natychmiast zeszło po oliwce i szczotkowaniu. Ps. debiut uważam za niezwykle udany :)

      Usuń
  3. Fajny filmik :D A na ciemieniuche fakt oliwka dobra:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super te puzzle !!! A Maja przecudna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm był słoń był jeż co to może być kura tez była hmm nie wiem ale bardzo chciałabym zobaczyć małpke Twojego wykonania to może małpka ?

    Maja boska jak zawsze ;)
    Jak oliwka nie pomoże polecam ciekla parafine .
    Te 43 dni zleca raz dwa

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, jaka zdolniacha :) my pozbyliśmy się ciemieniuchy w trzy dni: godzinkę przed kąpielą smarowałam głowę parafiną dość obficie, potem w czasie kąpieli myjąc głowę intensywnie szorowałam ją. Potem po kąpieli delikatnie paznokciami skrobałam ciemieniuchę i wyczesywałam ją.Po trzech dniach wszystko zniknęło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Debiut bardzo udany! :) cuuuudna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka słodka :))
    wszystkie Majeczki są kochaniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdolna malenka :) Sliczna ta twoja corcia :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super Bee, a jaką ma śliczną spódniczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A czy Maja nie zjadła niczego ostatnio nowego bo ciemieniucha często jest objawem alergii ? A gdzie bee kupiłaś te cudne puzzle ? Chętnie bym sprawiła mojej Niusi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wiedziałam, że ciemienucha może zaatakować już takie "dorosłe dzieciaczki".
    U nas ciekła parafina pomogła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam do siebie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam do zabawy, zostałaś Otagowana ;) http://zwyczajnamama.blogspot.com/2013/01/its-only-picture-zabawa-obrazem.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki przysiegam ze jak sie obrobie to odp. na taga:)
      Dziekuje slicznie ze pomyslalas o mnie

      Usuń
  15. Maja sliczna "na zywo", a Ty Mamcia masz bardzo mily glos!
    PS zapraszam na candy do nas!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale Majka słodka :) Puzzle super - chętnie bym takie synkowi sprezentowała na Wielkanoc :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie jest usłyszeć Twoj glos. To teraz mam już Twoją osobe skompletowaną. Maya - cudna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm intrygujace:)) pisz szybko co poskladalas ze mnie ;-P

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...