wtorek, 29 stycznia 2013

Blond Anielinka

Gorąca prosto spod igły blondyneczka:))
Ubrana jest w uniform made by Bee, ma 59cm, kokardę we włosach i kozaczki
 Miała być baletnica, nie mam jeszcze na nią pomysłu, dlatego zrobiłam inną, póki materiał ciepły.

 Pierwsza moja blondyna zostanie wystawiona na ebayu, pora zarobić na materiały...
trzymajcie kciuki, aby wysoko poszła....:-D


 Razem z Paryżanką:))

Ciekawa jestem co sądzicie o niej:))

Przypominam o głosowaniu na moje szyjątka u Asia majstruje,
Candy oraz Konkursie w którym możecie wygrać szyjątko, które uszyje dla zwycięscy.

Kolorowych tildowych snów ;-)

39 komentarzy:

  1. Jaka piękna guwernantka. Śliczny ma ten kostium. Trzymam kciuki, żeby przyniosła Ci kokosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocza, na pewno znajdzie dobrego i bogatego nabywce ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby, bo się nadłubałam przy niej ;-)

      Usuń
    2. nie wątpię i podziwiam :)

      Usuń
  3. No ta mnie powaliła:) Cudna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy to ma takie jak moja mała ; P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna. Tylko wygląda zupełnie jak moja nauczycielka niemieckiego z liceum. Aż mi wspomnienia odżyły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheheh mam nadzieje że lubiłąś panią nauczyciel i traumy nie wywołałam ..:P

      Usuń
  6. Śliczne są te Twoje anielinki:) Ta ma bardzo fajną kiecuszkę:) Kciuki trzymam:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest.. Super ma strój .. Bardzo mi sie podoba..

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze Twoje piękne rękodzieła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się podoba :)) czekam na tą baletnicę :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest piękna. Do tej pory myslałam że tamta z ciemnymi włoskami jest najładniejsza, a teraz zakochałam się w tej. Boska.

    OdpowiedzUsuń
  11. miało być ciemniejszymi:-p

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest przesliczna :) Zycze Ci aby sprzedaz sie udala :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej jaka ona jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna piekna blond rudzielica hahaha no naprawde ekstra ci wyszla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma blond wlosy, od sztucznego oświetlenia ma rudy odcien ;-p

      Usuń
  15. ojojoj, ale się rozkręcamy. Piękna

    OdpowiedzUsuń
  16. każda następna lala jest coraz piękniejsza.
    ech ta sukienka... śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Głosujemy codziennie cudna ta blondi

    OdpowiedzUsuń
  18. mnie zachyca Paryżanka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ona jest boska !
    Chciałabym taka dla siebie cudna jest po prostu !

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna ! A tu nominacja od nas http://mamawdomu.blogspot.com/2013/01/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy30/1/13 17:22

    Kochanie Twoje zabawki sa poprostu najlepsze na swiecei!!!!!!!!!! nie ma ladniejszych!!!!!! kocham i caluje!!!!!!!!! Twoja M

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne są, po prostu rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczna jest, nie wiem dlaczego ale mi się skojarzyło, że wygląda jak przyszła żona plastusia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...