piątek, 7 grudnia 2012

Wyniki Mikołajowego candy

Dziękuję wszystkim za udział w naszym Candy, a było was troszkę ;)
 Zgłosiło się75 osób, przyporządkowałam  wam numerki TU, aby sobie ułatwić życie:)
 Maszyna losująca poszła w ruch:








Numerek 34 należy do....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
budujemy napięcie ;)
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Oli- GRATULUJEMY

Dziękuje za miła zabawę wszystkim.
 Obserwujcie bo jak to u mnie bywa po każdym skończonym candy jest następne:))
Miłego dnia:)


23 komentarze:

  1. Gratulacje dla Oli, Natalka pewnie się ucieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje wielkie dla Oli:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje Oli :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! A maszyna losująca jest po prostu rozkosznie słodka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna maszyna losująca i jaka skupiona :) Gratulacje dla zwycięscy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje :)
    maszyna losująca prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wielkie gratulacje Olu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, dziękuję!!!
    Jak się cieszę, Twoja córcia ma szczęśliwą rączkę, że mnie wylosowała:)
    Natalka i Emilka się ucieszą!
    Takie cuda wygrałam! ;)
    To moja taka pierwsza wygrana, poza książką od kruszynki:)))
    Dziękuję również wszystkim, którzy mi gratulują:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zabawę. Życzę dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna ta Pani od losownia.:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...