sobota, 15 grudnia 2012

Tutek jak uszyć aniołka+licytacja

Zasady szycia są takie same jak w poprzednich wykrojach które wam pokazałam, szyjemy na lewej, przekręcamy, zszywamy, ozdabiamy i gotowe:))
Moje wykroje są mocno nadszarpnięte przez dziecię me :))

Sukienka, długość możemy  korygować sami:)
Sukienkę jak widać ja uszyłam z dwóch materiałów, łatwiej jest ją uszyć w całości.

 Ręce i noga, szyjemy x2

 Ciałko Anielinki i skrzydła:)

Włosy szyłam tak jak TU -świetny tutek, blog również godny polecenia:)

 Tak wygląda gotowa:)






Anielinka ma 42cm, włosy przypominające prawdziwe, jest ręcznie wykończona:)

Zainteresowanych zapraszam do licytacji, startowe 5zl + 10 zł przesyłka, płatność przez PayU w pl, a paypal w ang.
Anielince mogę doszyć serduszko, podusię lub czego dusza zapragnie, wyszyć osobistym akcentem:)

Licytację zakończę w środę o 12 w południe, zapraszam :)
Miłego popołudnia:*

update:
Licytacja przeznaczona jest dla małego Karolka tu :)

37 komentarzy:

  1. Z pięknych materiałów uszyty ten anioł. Jak licytacja to licytacja ja daje 2 funty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. po ile jest funt?? ja daję o 1 zł więcej niż dwa funty hehe


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mamy 11 zl:)) funt po 5zl chyba jest:)

      Usuń
  3. Super :) Znam dziewczynkę, której na pewno by się spodobała. Daję 25 zł :)

    Przy okazji zapraszam Cię do dyskusji na temat porwań rodzicielskich w Polsce http://szukamy-was.blogspot.com/2012/12/kiedy-jedno-z-rodzicow-porywa-dziecko.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaaaaaaa 26 PLN daję :) Ty jesteś taka zdolna - podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna anielica !! Idealna na prezent ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja daje daje 27 zł bo niemam siły przeliczać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku ale boska ta anielica, to ja daję 28 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooooo Ona ma taki sam bałagan na głowie jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczna :)Mam nadzieje ,ze trafi w dobre raczki :) Napisalam dla Ciebie przepis na biszkopt na moim nowym poscie :) Nie gniewaj sie ,ze tak dlugo to trwalo. Milego wieczorka Ci zycze :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. boshee Ty to masz dryg! dla mnie to czarna magia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Którego czasu polskiego czy angielskiego. Nie chcę przegapić bo to już jutro a ja o 12. 30 czasu ang. wychodzę do pracy. Czy to o 11 angielskiego czasu.
    37 zl przebijam asiolka
    Asiolek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi:))
      11 bedzie w angli:)) 12 w polsce:))
      Dzieki

      Usuń
  12. Dziękuje Kochani z całego serduszka w imieniu Mojego synusia Karolka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. poczekajcie na mnie do po Świętach! napływ gotówki będzie, a chciałabym zalicytować najwięcej! :)

    BEE, cieszę się na tą licytacje :) masz dobre serduszko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno bede jeszcze org. takie akcje :))

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Zdąrzyłam. Mały sie zesrał i mam nadzieje ze zdązylam

      Usuń
    2. Gratuluję kochaniutka:)))
      Pieniążki wraz z przesylka nalezy przeslac na konto Karolka:)))
      Z mojej strony dziekuje serdecznie za udzial w licytacji oraz prosze o przeslanie danych, informacji co mam uszyc lalce/ wyszyc.
      Dziekuje serdecznie:)):*

      Usuń
    3. heheh godzina srania :P Maja tez ma w pampie:))

      Usuń
    4. ale piekna sumka sie uzbierała!! :) ale lala też cudna! :) buziaki

      Usuń
  15. Wszystkim serdecznie dziekuje za udzial w licytacji, mam nadzieje ze ciut te pieniazki przybliza Karolka do jego prezentu:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdecznie dziękuje w imieniu Karolka.
    Mama Karolka

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję asiolek :D Czekam na kolejne akcje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna Anielica, dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...