poniedziałek, 10 grudnia 2012

Szyjemy bałwana:)

Mały tutorial, moze przyda się komuś, zainspiruje, w podobny sposób można uszyć dosłownie każdą postać która siedzi nam w głowie:
Rysujemy na kartce wzór naszego bałwana:

 wycinamy go

 przenosimy na lewą stronę materiału,
 zszywamy z drugą połową - zostawiając miejsce na przewrócenie z lewej na prawą, 
odwracamy na prawą stronę, wypychamy
puszczamy wodzę wyobraźni i...


 nasz bałwan wygląda tak :)
zamocowany jest na patyczku do szaszłyków - delikatnie z tyłu przyszyłam materiał do patyka:)
potem obszyłam go u podstawy srebrną tasiemką, niestety Maja pobrudziła bałwana i się nie nadawał do zdjęcia

Zrobiłam też lampion z mandarynki widziany u Maniusi, który mi nie wyszedł, zamiast pięknie pachnieć zaczął się palic hihihih
nie poddaję się będę próbować dalej....


Na koniec pokażę wam jedną z wygranych w konkursie  na choince:)
Bardzo fajna zabawka, kreatywna, pomysłowo zrobiona, kolorowa, 
tylko szkoda że nie wygraliśmy jej rok temu:) 
Maja się nią bawi ale już jest za duża  na nią.



Ja wciąż czekam na lepsze dni łudząc się że pewnego dnia wstanę pełna energii i zapału do sprzątania, czy choćby bigos sobie ugotuję i zamrożę aby było lżej później...
tak więc czekam.. a dni uciekają..:/

Majce został kaszel, smaruję ją wynalazkiem mojej mamy, jak jej szybko przejdzie i nam też po nim, to wam sprzedam patent :))
Buziakuję:*

48 komentarzy:

  1. Bee czym wypychasz takie bałwanki? O mandarynkach też czytałam. Bee nie każdy stworzony jest do sprzątania i gotowania - Ty jesteś za to kreatywna i robisz takie różne cudeńka... Ja jakoś nie mam daru... PS. Zajrzyj do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, juz pędzę:))

      Usuń
    2. kupuję jaśki za grosze i wypycham nimi zabawki:))
      Czasem jak jest jakaś przecena/promocja to poduszki, starcza na duuuzo stworków:)

      Usuń
  2. ja niestety zdolności manualnych nie mam, ale jakbym miała, to bym sobie bałwana sprawiła... :)

    pozytywne myślenie Kochana! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest lepiej bo poczyniłam pewne kroki w stronę świąt, ale z grubszymi sprawami ciężko idzie mi w tym roku:P

      Usuń
  3. Tylko tam chaty nie spal ;)
    Red

    OdpowiedzUsuń
  4. Super bałwan. Kai ma fragmęty tej zanawki plus gosienice.
    Bałwanisko super. A moja maszyna czeka i czeka. Problemem jest brak miejsca :-(
    Podejrzliwe telampiony. Pachną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moj jechal spalenizna:P moze jak zrobie prostego w tedy ci powiem:)

      Usuń
  5. Bedzie dobrze Kochana!
    Trzymam kciuki aby optymizm znow zagoscil u Ciebie!
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekamy na przepis na cudowną maść... u nas też cały czas katar i kaszel :(

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny bałwanek :)
    ja tez czekam na lepsze dni ze sprzątaniem (mam ponad 200 mkw do ogarnięcia) :D:D ale od jutra M. ma urlop rano jadę na zakupy a potem miotła i AHOJ PRZYGODO HAHAHA

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam moze z 90mk, wiec nie zazdroszcze ;)

      Usuń
  8. No proszę jaka banalna sprawa z tym bałwanem, ja bym tak kombinowała, że 2 wykroje bym wycinała i dopiero zszywała. Jednym słowem uwielbiam sobie komplikować ;)
    Do sprzątania też nie mam weny, chyba jakieś przesilenie..

    OdpowiedzUsuń
  9. a to i ja dołaczam się do czekania na lepszy dzień;/ dzisiaj wracam do pracy a sprżatąnia oj;/;/...a bałwan fajny wam wyszedł:) a lampion no życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wczoraj złapałam ściereczkę i ogarnęłam łazienkę i toaletę, zostało jeszcze trochę i również siły mi brak :/ a samopoczucie do d...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eh.. trzymaj sie kochana, kiedys musi byc z gorki:*

      Usuń
  11. Fajny bałwanek :) Na katar przydałby się jakiś sprawdzony patent bo my walczymy i narazie brak poprawy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my zainwestowalismy w dobry tran, taki z najwyzszej polki - wczesniej pilysmy najwyrazniej jakis szmelc, obecny tran spisuje sie na medal - katar znikl po 2 dniach, kaszel tez powoli znika:)

      Usuń
  12. ale super! A moje szycie stoi....ale wnet się za to zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. to jest super pomysł na stworzenie takiego mini teatrzyku dla dzieci. jak Mały podrośnie to na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do recznego szycia najlepszy jest filc, mozna wypchac i szyc od razu na prawej:)

      Usuń
  14. Pooowiem taak : Przeeesliczny ten wasz balwanek :) Baardzo mi sie podoba :)Az i ja takiego zapragnelam :) Wiem ,ze czasem nie jest tak jak bysmy chcialy ,ale wiesz co oprocz tego ,ze jestes zona ,mama to jestes soba i pamietaj o tym :) i ciesze sie ,ze cos robisz i nie przestawaj too naszym oczkom sie podoba a Tobie na pewno daje odrobine radosci :) Buziaczki iiii Duuuzo Zdrowka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam wiec na Twojego bałwanka:))
      Dzieki :*

      Usuń
  15. nie czekaj, wstań i zrób .....:******

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi też brak weny do pracy :))

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne to miasteczko, patrzyłam na nie na allegro ale ceny zabijają mój portfel :D a takich bałwanków i Mikołaji i choineczek własnoręcznie zrobionych mamy kilka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My wygralismy ta zabawke, tez bym jej nie kupila za normalna cene:)
      nic tak nie cieszy jak wlasnorecznie zrobione ozdoby:)

      Usuń
  18. fajny bałwanek.

    Pocieszę cię, bo u mnie weny brak ani do sprzątania, ani do ozdób świątecznych, ale może w weekend i może wykorzystam patent na bałwanka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. już w zeszłym roku widziaąlm te mandarynkowe lampiony... mi też nei wyszły ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bałwan dzieło sztuki !
    Z mandarynką też próbowałam :D

    Pozwoliłam sobie dodać was do mojej listy blogów!
    Zapraszam do mnie
    szczescie-jest-blisko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo, może swoją małoletnią łobuziarę zabawię w wolnej chwili takim bałwankiem :) Zawsze to bardziej kreatywna zabawa, niż bajki na dvd ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę pracowity czas :) ja czekam na materiały i też zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  23. To tak jakbym czytała o sobie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny bałwanek, aż mi się zachciało szyć, ale na razie brak czasu ;(

    OdpowiedzUsuń
  25. pozdrawiam Cię ciepło! wiesz teraz taki ciężki czas, mnie też się mało co chce ;) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...