piątek, 28 grudnia 2012

miksowy post+ przepis

Najpierw sprawa najważniejsza czyli  wyniki licytacji TU, bój jak widać był zacięty co mnie ogromnie cieszyło, Anielinkę wygrała Asia za 46zl+10 przesyłka.

Anielinka Asia wpłaciła troszkę więcej, dziękuje w imieniu swoim i Karolka:)
Jeśli ktoś ma ochotę wpłacić jakiś grosik i pomóc TU, wciąż brakuje w puszeczce co nieco)

Druga sprawa, wczorajszą zgadywanka odnośnie sukienki, najbliżej była Mamiczka, typowała 3,5f.
Sukienkę kupiłam za 3f, z letniej wyprzedaży, jak ją zobaczyłam od razu wiedziałam jakie jest jej przeznaczenie, tak samo kupiłam spódnicę na sylwestra dla Mai:)

Majce idą zęby wciąąążżżżżżżżżżżżż, kiedy one wyjdą????
Czyli wiecie jak jest...?
nie śpimy,
co najgorsze nie jemy :(
Postanowiłam zrobić jej ulubiony sosik z kurczakiem, zazwyczaj jemy go z rybą.
do sosu słodko-kwaśnego potrzebne są:
-pół cytryny
-śmietana (ja używam 12%)
-łyżka cukru, mąki

Najpierw przysmażyłam kuraka (2-3 obwite piersi na trzy-osobową rodzinkę), potem wrzuciłam warzywa jakie miałam w lodówce (4 średnie marchewki, 1 pietrucha, 1 cukinia, 1 pora- białą część, małego brokuła).
Śmietany było 3/4 pudełeczka, dodałam zimą wadę, cytrynę, mąkę cukier, wymieszałam wszystko dobrze i wlałam do patelni, przyprawiłam Vegetą, pieprzem i duza ilością koperku:)
Podałam z ryżem, Majce smakowało bardzo, dawno tak nie pałaszowała obiadu:))
Oczywiście cukier  i cytrynę dozujemy w zależności od upodobania:)
Sos super pasuje do rybki jak już wspomniałam.

mam nadzieję że jasno napisałam

Mi czasem pomysłów brak na smaczny obiadek, jeśli macie coś sprawdzonego chętnie spróbujemy:))


Wygrałam niespodziankę u Mama bloguje, dziś prezyszła paczuszka, znalazłam w niej książkę, zawieszkę do komóki oraz woreczek na nią.
Serdecznie dziękuję:****
ps. miał byc mały upominek, nie spodziewałam się takiego prezentu :)

Zdjęcia niebawem, dzięki jeszcze raz:*

Słoneczka wam życzę, bo potrzebne jest strasznie!!!!

24 komentarze:

  1. Wyglada smacznie!
    A mnie ostatnio wena jesli chodzi o kuchnie nie opuszcza ;) Proponuje krem z cukini- smaczny niesamowicie no i super prosty zarazem (postaram sie wrzucic posta z przepisem)... albo zeberka w sosie (Mikolajuwielbia)...
    Oby zebiska wyszly majce jak najszybciej i daly Wam wreszcie odpoczac troche!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poprosze oba przepisy:)) tylko latwe:P

      Usuń
    2. So naprawde latwe... zeberka u nas sie wlasnie dusza :) A zupka super prosta i wmiare szybka.
      Na zeberka to Ci tutaj napisze...
      Kupujemy kawal miesa, kroimy na pojedyncze zebra, obtaczamy w mace (bez przypraw) i smazymy na oleju, az sie delikatnie zrumienia. Nastepnie wrzucamy je do gara, zalewamy litrem rosolku (3 kostki rosolowe na 1l wody). Na tej samej patelni smazymy cebule (2-3 sztuli) pokrojana w talarki) i dodajemy ja do zeberek. Dodajemy tez kilka ziaren ziela angielskiego, z 2 liscie laurowe, troche pieprzu i dosc duzo majeranku. Dusimy przez godzine/ poltorej. I gotowe!
      Ja dzis bede serowowac z gotowanymy ziemniakami i kalafiorem, ale rownie dobrze smakuje z kluskami parowanymi czy ryzem.
      Moje chlopaki uwielbiaja te zeberka :)
      Smacznego :)

      Usuń
    3. Dziekuje, na pewno ugotujemy je:))

      Usuń
  2. Ale super podarki, a sosik muszę zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja obstawiałam 3,50 :D
    A sałatka na pewno dobra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ups... przepraszam :) naprawione:)

      Usuń
  4. Ciekawy przepis na sosik! Chyba go wykorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. sos wyglada bajecznie! a zbierac dla Karolka bedziemy dalej :) może uda się uzyskać 200 %? ;) mam cichą nadzieję że ta k:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hoo hoo ile prezentów . Przepis wypróbujemy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. też robie taki obiadek :)pyszny jest
    zapraszam do mnie www.majowezycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję wygranej a te zęby to potrafią dokuczyć...
    co do jedzenia my mamy non stop w tym temacie "cyrk na kółkach"
    :/ kto nie miał dziecka niejadka nie uwierzy co trzeba zrobić by dziecko coś zjadło :)

    buziakiiii

    OdpowiedzUsuń
  9. o robię podobny sosik, tylko cytryny nigdy nie dodawałam.

    a jak Młody miał początkowo problemy z trawieniem to zamiast śmietany zaczęłam zagęszczać margaryną zamiast śmietaną i też jest bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy sosik, aż zgłodniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. trzymajcie się, oby zabki szybciutko powychodziły!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pyszny obiadek :) Lubie takie smaki !
    A ząbki niech wychodzą szybko i bezproblemowo !

    OdpowiedzUsuń
  13. znowu ząbki? :)
    niech tak nie męczą!

    jak tu jasno, niewinnie :>

    OdpowiedzUsuń
  14. oby te zęby się jak najszybciej wybiły:)

    OdpowiedzUsuń
  15. u nas ząbkowanie ostatnio też się jakoś tak ciągnie, na szczęście bez większych stresów i przykrości

    OdpowiedzUsuń
  16. Smakowity obiadek robię podobny tylko z papryka ;)
    Prosty obiad dla kogoś kto lubi rybki to rybka pieczona a do niej sos koperkowy ;) polecam

    OdpowiedzUsuń
  17. przepis na sos już sobie zapisałam i chętnie wypróbujemy! mi też już nieraz pomysłów brak co na obiad zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie sosy z tego co akurat mam w lodówce :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...