sobota, 1 grudnia 2012

Mikołaj tuż, tuż

Jeśli nie macie pomysłu co kupić waszemu szkrabowi podsunę wam sprawdzone przez nas zabawki, bynajmniej Maja się nimi cały czas bawi, więc może wasze szkraby też będą.

Na pierwsze miejsce wysuwa się drewniany samochodzik, uwielbiamy się nim bawić, wkładamy, wozimy, wysypujemy.. i duzo, dużo więcej:)




Fajnym zakupem okazał się też samochodzik, najpierw uczyliśmy się na nim chodzić, teraz Maja jeździ na nim lub wozi, chowa laleczki, pod siedzeniem ma on schowek.


Ciekawymi zabawkami są ludki magnesowe, niestety wyrzuciłam opakowanie i nie pamiętam jak się nazywają, siostra mówiła że jest cała seria tych wariatów.
Mają w rączkach i nóżkach magnesy, kleja się do siebie, metalu, lodówki...
czad po prostu!
(są w sam raz do małych rączek)



Puzzle!
Kupiliśmy składające się z trzech części, szybko poszło Majce z wyszukiwaniem odpowiednich ludków, czas aby Mikołaj przyniósł 4-częściowe:)


Hitem są też u nas cymbałki, my mamy takie zwykłe a nasz kolega Fishera, powiem szczerze że super są, mozna grać na nich dzięki przyciskom!

(zdjecie z internetu)


Akcent świąteczny i nasze najnowsze małe ludki:)))



Testujemy biedronkową kuchenkę do zabawy, za jakiś czas napiszę jak nam idzie zabawa nią. 
Szkoda że u nas nie ma Biedrony, bardzo lubię z jakiegoś powodu ten sklep i mam sentyment do stania przed nią zanim otworzą i będzie coś unikalnego- nie wiem jak u was, ale w moim rodzinnym mieście takie "perełki" są chwilkę!

W przyszłą niedzielę jedziemy na pierwszą choinkę Majkusi, będzie Mikołaj, prezenty i mnóstwo dzieciaczków, trzymajcie kciuki abyśmy zdrowe tym razem były.

Majuś znowu wyj w nocy, idą dalsze trójki, mam wielką nadzieję że wszystkie wyjdą i będzie spokój!

Pozdrawiam weekendowo:*

23 komentarze:

  1. Te magnesowe ludziki są u nas hitem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludziki i drewniany samochodzik rewelacyjne :)) O tym drugim z pewnością pomyślimy jak Mati troszkę podrośnie :)
    A Wam życzę dużo zdrówka, kciuki za udanego Mikołaja zaciskamy całą rodzinką- co 6 kciuków to nie jeden ;) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie również magnesowe ludki są nieziemskie!!! niech no tylko mój Kacperek podrośnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a u nas już dziś był mikołaj ale było śmiechu :D
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Te ludziki widziałam w Biedronce niedawno. A ten samochód to jakiej firmy ?? Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. samochodzik jets fantastyczny. gdzie go kupiliście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten drewniany? niestety nie wiem Maja go dostała.

      Usuń
  7. Też mamy taki samochodzik. Nawet dziś myślałam o tym, że dobry to był zakup. Chciałabym takie ludki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. macie taki drewniany?? pamietasz moze gdzie go kupilas?

      Usuń
  8. Artur uwielbia bawić się kuchnią i magnesami na lodówkę :) A to auto wydaje mi się bardzo ciekawe, myślę, że Arturowi by się spodobało. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mi się podobają ludki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny samochód drewniany...a ten samochodzik-jeżdzik jak ktoś jeszcze nie ma to tez bardzo polecam - nie ma lepszej zabawki u nas w domu:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie myślałam o klockach drewnianych, ten samochodzik jest świetny;))
    A kuchnia z biedronki? To jakaś aktualna oferta, chętna jestem to dla Natki i Emilki, testuj...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. klocki tez sa super, mamy z biedronki, nawet dwa opakowania, Maja zaczyna sie nimi interesowac, rowniez polecam:)

      Usuń
  12. Fajne zabawki :) Moja malutka zamiast autka ma taki chodzik .cos jak wozek do pchania :) Piekne swiateczne ludki :) ii trzymam kciuki aby malej szybko sie przebily zabki i daly wkoncu malutkiej spokoj :) Serdecznie Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  13. u nas w Biedronce są właśnie te magnesowe stwory... nawet się zastanawiałąm czy je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten drewniany samochodzik jest świetny:D Maja uwielbia "bumbac" ;) musimy o czymś takim koniecznie pomyśleć !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zabawki. Ja uwielbiam drewniane zabaweczki dla dzieciaków:)
    Nigdy nie stałam przed Biedronką przed otwarciem, może dlatego że ta koło nas jest bardzo bogato wyposażona i nie miałam takiej potrzeby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, u nas male miasteczko wiec niewiele rzucaja na sklep:/

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...