niedziela, 2 grudnia 2012

marud...

Piosenka ta zawsze przenosi mnie do czasów beztroskiego życia, kiedy to wydawało się że jest się dorosłym a wciąż uczyło się dorastać!
Fajnie było móc trzasnąć przed nosem facetowi, powiedziedziec dziś nie będzie nas wychodzę z dziewczynami lub po prostu nie mam ochoty na Ciebie patrzeć.

Decyzje podejmowane były pod wpływem impulsu, zachcianki czy mojego widzi mi się!
Czasem strasznie tęsknie za tą którą byłam kiedyś, teraz na kanapie siedzi wiecznie zmęczona i coraz bardziej marudna JA.
Wyjście z dziewczynami na zakupy kończy się siedzeniem w domu, bo zawsze znajdę wymówkę aby nie ruszyć czterech liter, a potem jestem marudna i zła na samą siebie...

Szkoda mi jednak chwil gdy jesteśmy razem we trójkę.

Zniechęcona do wszystkiego, 
mam nadzieje że to chwilowy niedowład mojej osoby, bo sama ze sobą nie wytrzymam, spakuję się i wyprowadzę z mojej powłoki.
(im bliżej świąt tym gorzej, myślicie że jest to powiązane?)

(no cóż mężowi nie wypada trzasnąć drzwiami przed nosem)
potem trzeba by było przeprosić :D

już wiem....
za listonoszem zatrzasnę drzwi :)

eh... fajnie bylo być młodym, rześkim i pięknym ;)

14 komentarzy:

  1. Cały czas taka jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj ja mam gorzej bo jeszcze "RYJE" zamiast mówić... i wszystko tak mnie ostatnio drażni że sama siebie nie poznaje, wiem jedno jestem przemęczona sfrustrowana i zła... mam nadzieję że ten stan szybko minie..

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja za nic nie wróciłabym do tych młodych lat. Teraz mi się podoba o wiele bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam podobnie. brak mi niektórych "kwestii", ale to zycie teraz jest stokroć lepsze, do niego dążyłam, a tamte czasy były tylko środkiem do osiagnmięcia celu :)

      Usuń
    2. ja tez za nic bym sie niechciala cofnac, czasem fajnie powspominac jak to bylo... na wariata
      Dziesiejsze życie tak bardzo różni sie od w tedy...

      Usuń
    3. To tak jak u mnie ;-) nie tesknie, a cieszę się dniem dzisiejszym!

      Usuń
    4. To tak jak u mnie ;-) nie tesknie, a cieszę się dniem dzisiejszym!

      Usuń
    5. To tak jak u mnie ;-) nie tesknie, a cieszę się dniem dzisiejszym!

      Usuń
  4. Chyba każda z nas tak ma.
    Ja też:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam cały czas pstro w glowie, teraz może troszke ukrucone ale ja wiem, że jak dzieci odrosną to znowu wroce na wskoczę na stare tory :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. tak to już jest , mam i ja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mi czasem tęskno. Ale jak sobie pomyślę, że nie miałabym tego wszystkiego co mam teraz...nie, nie! :)))
    Głowa do góry, jutro będzie lepszy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz, to chyba taka pora roku bo ja czasami patrzę ze zniechęceniem na wszystko dookoła i taaaaak mi się nie chce...

    OdpowiedzUsuń
  9. Odezwała się stara, która nadaje się tylko do tego by pójść na emeryturę. Bee jest piękna, młoda i nadal szalona obudź swoje ja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...