sobota, 15 grudnia 2012

Jeżyk dla Mateuszka

Żanetka- mama Mateuszka lubi leśne stworzonka stąd pomysł na jeża dla bombelka.
Maskotka powstawała mozolnie z racji swoich kolców, trud jednak się opłacił, żałuję tylko, że nie zrobiłam tego... i tamtego... człowiek po -zawsze jest mądrzejszy:)
Jeżyk ma jabłuszko z metryczką narodzin, imieniem i serduszkiem które widziałam u Żanetki na blogu:))







Muszę przyznać że największą frajdę mam widząc taki obrazek Klik, nic tak serduszka nie raduje jak uśmiech malych istotek i ich mam:)
a wam jak się podoba mój pierwszy i ostatni jeż???

36 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. moze nie ostatni ale na pewno dlluuuugooo go nie zrobie hihi...:) ja z tych co rezultat musi byc tego samego dnia:P

      Usuń
  2. Widziałam juz u Zanetki.. Śliczny jest a pomysł z jabluszkiem genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jeż i mam nadzieję, że wcale nie ostatni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest cudny, wspaniały prezent, idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki fajny jeżyk:)Wspaniały prezent♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski, zakochałam się :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Przystojniacha z tego pana Jeza! Sliczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszedl przesliczny :) Bardzo fajnie wychodzi Ci to twoje szycie :) Pozdrawiam i zycze milej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny jeżyk. Śliczne rzeczy tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale dlaczego ostatni? śliczny ci przecież wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłby zdecydowanie ładniejszy gdyby nie był ostatni ! Pomyśl o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny jest ;)

    Przypominam o konkursie z PRYMAT i zapraszam : http://book-and-cooking.blogspot.com/2012/11/konkurs-z-firma-prymat-edycja-swiateczna.html

    OdpowiedzUsuń
  13. jeżyk jest cudny! ja bym na jednym nie poprzestawała, bo szkoda, taki piękny ród kończyć:) śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżyk jest jeszcze śliczniejszy w rzeczywistości niż na zdjęciu :))) Dziś Mateuszek dobre pół godziny ćwiczył oczka przyglądając się spodenkom Pana Jeża :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, ciesze sie ze wam sie podoba:))

      Usuń
  15. aj chciałabym mieć taki talent do szycia....a maluszek świetnie wyszedł z jeżykiem:):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny jeżyk. Zazdroszczę talentów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny, ale wygląda na bardzo pracochłonny projekt.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny ! My uszylismy misia ale przy tym jeżuuu nasz miś to stary polonez ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeżyk jest cudowny, ach jak chciałabym tak szyć;)

    OdpowiedzUsuń
  20. jeż jest cudny.
    I dlaczego ma być ostatni?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo pracochlonny jest z racji swoich kolców, może o nastepnego pokuszę się jak Maja będzie większa:)

      Usuń
  21. Dziekuję dziewczyny za motywujące komentarze:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeżyk jest przesłodki!

    OdpowiedzUsuń
  23. ja poproszę takiego dla mojego synka ?:) uda się ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety na razie mam ręce pełne szycia, jeśli nadal będziesz zainteresowana to po św. Wielkanocnych mozesz napisac do mnie. pozdr:)

      Usuń
    2. oczywiście :) masz złote ręce !!! przepiękne są Twoje dzieła ! jak tylko znajdziesz czas jestem pierwsza w kolejce i będę zaszczycona jak stworzysz takie cudo dla mojego synka.

      pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...