środa, 19 grudnia 2012

Dzień dobry :D

Czuję święta o tak w końcu, dom wysprzątany, prezenty prawie zapakowane, od soboty natomiast zamykam się w kuchni:))
Dziś wyciągamy ozdoby i ubieramy naszego krzaczka zielonego, mieliśmy kupić żywą ale ja nie mam serca ścinać drzewek, no chyba że w doniczce bym kupiła - tylko gdzie ja posadzę potem, do tego mama mnie nastraszyła ze Maja się zakuć może, tak więc wyciągniemy naszego badziągwia :P
Apropo ozdób mam zgadywajkę:))
Jak myślicie co to, na co, po co:?

Dziś kończy się moja licytacja dla małego Karolka o 11 czasu ang.12 czasu polskiego - zapraszam serdecznie, mały Karolek wraz z mama będą wdzięczni za każdy grosik:)

Licytację zakończy mój napis STOP,
 osoba przed napisem zgarnia lalę + dodatek jaki sobie zażyczy + prezencik jak sie uda go dziś skończyć:))

Powodzenia i udanej zabawy:)

45 komentarzy:

  1. Nie mam zielonego pojęcie na co to ale wiem, że cokolwiek to jest to bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rekawica kuchenna?
    Nasze drzewko mimo, ze zywe w ogole nie klujace.
    Zalezy jaki swierk wybierasz.
    ...a jej zapach z rana po prostu jest obledny!
    Przyjemnosci na dzisiejszy dzien zycze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszcze tego zapachu, moze w przyszlym roku sie skusze, ale na takie w doniczce, potem wsadze w lesie:)) tatko bedzie kopal:P Maja zasypie a ja nadzorowac będę:P
      nie rękawica :D

      Usuń
  3. No jak co ?! Mikolaj :) hihi Nie mam pojecia hmm skarpeta ? :) Pozdrawiam Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. pokrowiec ale nie na laptopa:)

      Usuń
  5. ja wiem, ja wiem, to taki becik, w który ja bym się schowała żeby przespać zimę :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi mi tez by sie przydal, bryyy nie cierpie zimna:(

      Usuń
  6. Ubranko na komórkę ;)
    Tak czy inaczej śliczny Mikołaj.

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro pokrowiec to może na kubek, komórkę, pieluchy :) U nas choinka stoi od Mikołajek i też niestety sztuczna :(

    OdpowiedzUsuń
  8. pokrowiec na czajnik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wciaz nikt nie trafił:))

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm pokrowiec na ten woreczek z cieplym aby grzal ? :) noo niezla zagadka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj grzal by grzal:P ale to nie to:)

      Usuń
    2. haha :) brakuje mi juz pomyslow :) Ale zajze pozniej aby sie dowiedziec co to :) Ciesze sie ,ze podobaja Ci sie moje prace :) Buziaczki

      Usuń
  11. Nie wiem co to... moze jakies opakowanie na prezent?
    Wyglada naprawde fajnie! Like it!

    OdpowiedzUsuń
  12. Otulacz na pieluszkę wielorazową ??

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie to wygląda jak ubranko dla termofora :))

    OdpowiedzUsuń
  14. nie mam pojęcia, ale zdecydowanie jest to piękny mikołajek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dalej nie mamy zwycięzcy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. mala podpowiedz
    jest to pokrowiec, nakrycie...do pewnego sprzetu domowego, bez ktorego nie da sie zyc :D
    napewno w kazdym cywilizowanym domu on jest:)

    OdpowiedzUsuń
  17. pokrowiec na deskę klozetową hihihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie:))))gratulacje!!!!!!!!!!
      hihihih mikolajek cudnie sie prezentuje w lazience:)))

      Usuń
    2. W życiu bym nie zgadła :-D

      Usuń
  18. gdyby nie podpowiedź, to chyba bym nie zgadła:) świetny pomysł:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Hehehehhe jak chciałam powiedzić TV :-) heheheh bez którego żyć się nie da.

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny ten mikolajek, nie wpadłabym na to że i deske mozna ozdobić;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mikołajek super :)
    Jak ja zazdroszczę, że porządki masz już za sobą. Ja jeszcze nawet nie zaczęłam :( Ale za to prezenty są już zakupione... Może przed świętami zdążę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hehehe świetny Mikołaj klozetowy :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. ładne, ale co to - to nie mam pojęcia ; P

    OdpowiedzUsuń
  24. Niezły taki kibelek :-) No ale on tez ma prawo byc przystrojony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie on rozbroil:P heheh niesadzilam ze swiatecznie moze byc tez w lazience:P

      Usuń
  25. kibelek z Mikołajem :) no to chyba chodziłabym do sąsiadki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śmiesznie wyglada, tylko maz narzeka ;D

      Usuń
  26. No, pokrowiec pierwsza klasa ;) Ale z takim Mikołajkiem w łazience to mało intymnie hihi ;) Świetna ozdoba :))
    U nas w tym roku też choinka sztuczna, zawsze kupowaliśmy taką w doniczce, niestety ani jedna nie przetrwała Świąt, więc to kłamstwo jest, że mają korzenie i posadzić można.. Korzenie są, owszem, ale poobcinane :(
    W tym roku nie zaryzykuję i nie wyślę mojego B. po choinkę bo mi jeszcze nie wiadomo co przywiezie do domu- tuję czy inną kosodrzewinkę ;) Poza tym jedziemy do rodziców, więc żal by było żeby stała taka samotna.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my mielismy dwa razy zywa choineczke w kuchni w doniczce, pierwsza wsadzilismy u sasiada druga z tamtego roku u nas w ogródku.. maja się dobrze:))
      moze dlatego ze male były bo okolo 70cm..?
      hihi faktycznie samego meza lepiej nie puszczaj:));)

      Usuń
  27. hehe no to kibelek będzie ozdobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana, tam jest tylko przelew bankowy i z kart chyba

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...