piątek, 21 grudnia 2012

Choineczka :)

przymierzałam sie do uszycia jej dwa razy, raz mi kompletnie nie wyszło, dla zainteresowanych
- rysujemy choinkę na papierze
-odrysuj kształt na prawej stronie materiału, gdy chcesz cos na niej wyszyc, dołóż do okna materiał i przerysuj na lewej, będzie łatwiej zszyc
-wyszywamy swój napis
-na drugim materiale, zaznaczamy kontur na prawej stronie by łatwiej wszyć zakładkę na patyczek


- fastrygujemy pinezkami nasza choinkę, aby sie nam nie poprzesuwało 
-zszywamy i oto co mi sie udało zrobić
-nie zapominamy zostawić miejsce na przewrócenie:P z lewej na prawa
mam nadzieje ze jasno napisałam :)

tak wygląda wlozona w kwiatka:)

Miłego świątecznego weekendu, niechaj w kuchni bucha, serce się raduje, zapomnijmy o troskach i zmartwieniach choć przez chwilkę:)
Buziolki
WebRep
Overall rating
This site has no rating
(not enough votes)

26 komentarzy:

  1. Pieknie!!! Ja tez nosze sie z zamiarem zrobienia choinki ale chyba bedzie to juz po swietach:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Choinka bajeczna! Dziękujemy my też Wam życzymy bajkowych świąt Bożego Narodzenia:)Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna! taka w moim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna choineczka :) Wesolych Swiat zycze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna - sama myślałam o uszyciu czegoś podobnego. Może w końcu się zmotywuję?

    OdpowiedzUsuń
  6. ale o co chodzi? fajna choineczka przecież :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale z czym?? hihi to jest mala instrukcja jak uszyc podobna:))

      Usuń
  7. śliczna choinka - uszycie takiej dla mnie czarna magia :P

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. radosna choineczka:) ślicznie wyszła.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham tą Twoją radosną twórczość :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie sie zastanawialam jaka ta moja "twórczość" jest, dzięki że mnie określiłaś :*

      Usuń
  10. Piękna! Ty to masz pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł -fajna choineczka :) zapraszam do mnie www.majowezycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super, fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
  13. ale się u Was zimowo zrobiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Alez fajowy pomysł na choineczkę:) Ślicznie Ci wyszła.....i widze, że wyszywany napis jest:)

    Slę buziaki

    isza

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna choineczka♥Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety