wtorek, 4 grudnia 2012

Buty na zimę

Szukaliśmy butów na zimę dla Mai, a o zgrozo znalazłam parę które chciałabym ja mieć,
mam dużo butów i kolejne wiążą się z mrukiem męża więc grzecznie poczekam na przecenę, może coś z tych perełek mi się trafi:)
Marka Deichmann od dawna jest w moim sercu i na nogach, bardzo chwalę sobie jakościowo je, są wygodne, wytrzymałe:)
Do niedawna musiałam jechać do Sheffield aby sobie powzdychać, a od niedawna zrobili mi przyjemność i otworzyli u nas w mieścinie:))








Zdjęcia ze strony internetowej Deichmann

Mai również zakupiłam w tej sieciówce buty:)
Początkowo był wrzask i z kopem ściąganie - zawsze tak moja mała reaguje na coś "nowego", na szczęście przy drugiej próbie było ok.

Na stronie pl. nie znalazłam naszych bucików, za to fasony dużo ładniejsze niż u nas, większy wybór 
-szczęściary :)



Tak Maja kocha mamę...moja mina bezcenna, uśmiech przez łzy :D


Maja słodkości :)
-Mamo nie lamp się na podłogę i do zabawek RAZ!


Miłego wtorku i dużo zdrówka dla was:*

ps. przypominam o Candy :)
ps 1. post niestety nie sponsorowany :/
heheh


32 komentarze:

  1. więcej, więcej takich zdjęć proszę! bo ja pierwszy raz widzę autorkę bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne ma Maja te buciki, a jaka modeleczka piekna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również bardzo lubię tą markę obuwia, chociaż tegoroczna kolekcja kozaków jakoś do mnie nie przemawia, no chyba, że w większym oddziale jest większy wybór ... udanego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja jestem fankom Deichm... a butki Mai piekne

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię Deichmana, Boryskowi tam kupiłam kozaki:)super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Butki Mai super. A mi sie podpba pozycja nr 2. Spr u nas w miescie

    OdpowiedzUsuń
  7. A i super filter na zdjeciach - w jakim programie zrobilas :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne buciki i piękna mała modelka:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna Maja w ślicznych bucikach - Twoja mina wspaniała :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są te buciki Majki !

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne buciki Maja dostala :) A przepis na biszkop postaram sie wkoncu Ci napisac :) Milego wieczorka Ci zycze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. O, jakie fajne te buty. Dawno nie byłam w tym sklepie. Mój mąż dość często tam kupuje dla siebie, bo mają rozmiarówkę na duże kopyta :D

    OdpowiedzUsuń
  13. kozaki świetne :) moja starsza córa wybrała sama sobie obuwie zimowe...padło na czerwone kozaczki z Myszką Mini :P

    OdpowiedzUsuń
  14. buty super !!!! teraz zima Wam nie straszna ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale na tych zdjęciach stópka Majeczki wydaje się duża jaki rozmiar nosi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 22 juz mamy, Maja jest duza dziewczynka, ciuszki juz przyciasne na 18-24

      Usuń
    2. No to duża w porównaniu z moją kruszyną, chudziną, na wczoraj bilans wagowy 10,100 wzrost nie wiem a ciuszki na 80 a bucik 20

      Usuń
  16. Fajne buciki. Ja też lubię tą sieciówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam te trampy z futerkiem Deichmanowskie :)) Mega wygodne i cieplutkie :) Ja w ostatnim miesiącu ciąży kupiłam 3 pary butów, przy czym 2 ostatnie pary wnosiłam do domu cichaczem, licząc, że mąż nie pozna później, że są nowe ;) Także rozumiem Cię doskonale z tymi małżowymi pomrukami ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ty farciaro ;P ja sie do nich przymierzam, wciaz nie moge sie zdecydowac ktore chce, najchetniej bym kupila wszystkie - tylko gdzie je trzymac??

      Usuń
  18. http://onelittlehappiness.blogspot.ie/4/12/12 23:00

    świetne buciorki:)
    my zamaiast deichmana mamy primark,moze jakosciowo super te buty nie sa bo sezonowe,ale za takie grosze to mozna co roku na nowe wymieniac;)nie wiem jak deichaman bo juz nie pamietam nawet kiedy buty w tym sklepie kupilam,chyba jak jeszcze w Polsce mieszkalam...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale Maja ma śliczne buciki, sama bym takie chciała;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam, że kuchniękupiłan w biedronce dla Natalki pod choinkę, dzięki za wpis, bo bym nawet nie wiedziała że taka jest w biedronce, a tam taniej niż w Smyku;))

      Usuń
    2. fajnie ze sie przydak post:)

      Usuń
  20. te drugie sa boskie i wyglądają na bardzo porządne. super!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne i na pewno wygodne. Co do bucików dla Ciebie i samego Deichmanna, mam wrażenie że w naszych sklepach w PL ich jakość jest marna... Ile razy cos tam kupie to po miesiacu nadaje sie do kosza, ale to niestety problem nie tylko tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawde??? ja mam jedne buty juz 4 lata, jeden rok chodzila w nich caly czas:)

      Usuń
  22. Maja jak zawsze urocza, a butki cudne!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...