niedziela, 30 grudnia 2012

наоборот

Dziś o poranku Majuś ubrała kurteczkę sama, co prawda do góry nogami ale czy to ważne..?
Czapeczkę zastąpiła letnim kapelusikiem, niestety nie udało mi się zrobić zdjęcia z nim na główce
:-)
Majuś dumnie wyszła ze swojego pokoju, wołając nas, uśmialiśmy się wszyscy:)
Pędząc po aparat o mało nóg nie połamałam, musiałam uwiecznić tak ważny moment:)




Potem sama próbowałam ubrac kurtke do góry nogami, karkołomne muszę przyznać:D
Jak ten mały szkrab sobie poradził??
:D

Miłego popołudnia:)

29 komentarzy:

  1. Założyć kurtkę normalnie to każdy potrafi ;p A tylko Majka potrafi tak! Swoją drogą ani głowa ani pupa nie zmarznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Super! Mój jest na etapie prób zakładania spodni przez głowę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę, jaka zdolniacha:D

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę jaki skubaniec :))

    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Padłam :D Niesamowita jest :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się uśmiałam... komicznie wygląda :)

    P.S. Ładnie tu u Ciebie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha bosko wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  8. u nas tez pierwsze samodzielne próby ubierania kurtek przez Amelkę kończyły się zawsze w ten sam sposób :) super to wyglądało i jeszcze ta zdezorientowana mina Małej, że chyba coś jest nie tak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh dokladnie, minki sa bezcenne, kurtka zalozona w ten sposob krepuje ruchy..:P

      Usuń
  9. Dzieci mają zdecydowanie najlepsze pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  10. sprytna Majeczka :) liczy się inwencja twórcza !

    OdpowiedzUsuń
  11. hahahahha!

    no widzisz, jaką trudną sztukę Majka wyćwiczyła! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. na ostatnim zdjęciu wygląda jak mała mróweczka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Upodobniła się na tych zdjęciach jeszcze bardziej do małej pszczółki z malutkim odwłoczkiem tylko skrzydełek jej brak :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super pomysł na noszenie kurtki, przynajmniej dolna część ciała nie zmarznie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hehe jeszcze skrzydełka i pszczółka jak ta lala.

    OdpowiedzUsuń
  16. haha coś cudownego, projektanci mieliby kim się inspirować :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...