niedziela, 11 listopada 2012

Wyniki konkursu Duniowego

Tadam...
wszystkim którzy wzięli udział w naszym konkursie serdecznie dziękujemy,
dynie wyglądają niesamowicie, szkoda że nie jestem w stanie obdarować wszystkich:(

Uczestników było 18, mam nadzieję ze nikogo nie pominęłam ;)
1 Life.Happens.Fast. By.Kassi
2 Mama Zuzi i Zosi
3 Ila pop
4 Asiolek
5 Zizi
6 oliwiaKociewianka
7 Martuchnaj
8 Lenka Niki
9 Agula
10 Takatycia
11 ciche marzenia...ciii
12 dojrzewajaca
13 Osowiala sowa
14 ma-niusia
15 mama w domu
16 mags
17 Isabell
18  MadeleineHandMade

Wybór był bardzo trudny, długo musieliśmy pertraktować z mężem;)
po wielu za i przeciw zdecydowaliśmy że wygrywa....
Zizi i jej superaśna dyńka.

Zizi jest od samego początku z nami, 
to od niej uczyłam się blogowania, to ona mnie inspirowała...
dziękuję:*

Wygraną niespodzianką jest:
(mam nadzieję że się nie zawiedziesz)
możliwość wybrania dowolnej zabawki, którą moje ręce uszyją:)))

Mamy też wyróżnienie dla Takatycia za całokształt :)
Jestem pełna podziwu, ciąża tej panience dodaje skrzydeł najwidoczniej, 
drążenie dyni z tak wysokim brzuszkiem  musiało być nie lada wyczynem!
tak więc dla małego Matiego też coś powstanie :D

Dziewczyny drogie proszę o adresy, 
dodatkowo Zizi o detale dotyczące wymarzonej zabawki,
którą postaram się uszyć:))

Gratulacje dziewczyny:***

23 komentarze:

  1. gratulacje zwycięzcom !!!!!!!! :) super blog Madziuniu!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje kobietkom-superowe te ich dynie. Słuszny wybór.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Brawa dla Zwycieżczyń za dynio-zdolności!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaaaa :)))))) Dziękujemy bardzo, jest nam strasznie, strasznie potwornie milutko!!! :) W życiu bym nie przypuszczała, że się z naszą dyniusią spodobamy :)
    Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję :*****
    A dla Żiżi również gratulacje, od początku byłam pod ogromnym wrażeniem jej dyni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla dziewczyn:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję również :)) Świetne te Wasze dynie.

    OdpowiedzUsuń
  7. i ja gratuluję :)))


    dzięki za zabawę

    cmok

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję!

    dyniowe babki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jacie.... Nie spodziewalam sie tego ani troche...
    Dziekuje baaaardzo!
    Nie wyobrazasz sobie jak mila niespodzianke mi zrobilas... i nie mam na mysli tutaj tylko wygranej, ale slow jakimi opisalas moja osobe. To cholernie mile byc dla kogos inspiracja.....
    Dziekuje! xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosze bardzo:)) pamietam jak z wypiekami czekalam na kolejne posty u Ciebie zreszta nadal zadnego nie opuszcze:)) :*

      Usuń
  10. A my teraz zapraszamy serdecznie do naszego konkursu. zajrzyj proszę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla zwyciężczyń

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje. Dynia po prostu super.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zabawę:) i zapraszam na mikołajkowe candy do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. zasłużenie wygrała ta dynia. bombowa!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dynia od zizi super, arcydzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...