czwartek, 15 listopada 2012

Wymiana z prosiaczka na kotka

Wymianki dokonałyśmy w mgnieniu oka, niby po swietach miala sie odbyć a tu jeszcze w listopadzie się zmieściłyśmy:))
Ja uszyłam Asi świnkę, która miała być z papuga a wyszła z sową;)


Świnka pirat ;)



Za ową świnkę dostałyśmy kocurka, który smucił się bardzo czekając aż wstanie właścicielka.


Piękną karteczkę też dostałyśmy:))

tak wygląda kicia w całej okazałości:))
Piękna:)

a tu obiecałam smyranko kotkowi, od razu się zaklimatyzował

a tu tulaski, tulaski, całuski....
Maja pokochała kotecka... bardzo

 były też przymiarki czy się zmieści w nasze mebelki:P

Dziękujemy za tak sprawną wymiankę i cudownego kotecka:**********
jest przepiękny!!



25 komentarzy:

  1. Świetne te maskotki!! Szkoda, że ja nie mam takiego talentu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne przytulaski i na prawdę wielki talent.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie z Was zdolne dziewczyny! Piękna świnka i koteczek.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem, która maskotka lepsza :)
    każda inna, obie cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. wymianka cudna :)))

    obie cudności przygotowałyście

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ooooo jak Bee słodko kocura przytula:) super wymianka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna wymianka. W szczególności, że córcia od razu polubiła kotka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo elegancka świnka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. I świnka i kociak przecudnej urody :) Jak ja zazdroszczę Wam talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ukrywam,że trochę zazdroszczę talentu ;) świnka superaśna, kotecek też :D moja Maja szaleje na punkcie kotów!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. wow cudne! I świnka i sowa i kocurek. Macie talent dziewczyny. Ja sie ciesze jak mi się guzik uda dobrze przyszyć a Wy takie cuda wyczyniacie.

    OdpowiedzUsuń
  12. heh boskie!!!i to fakt macie talent!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękujemy, Nie wiedziałam, że takie wymianki tyle radości sprawiają.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdybym potrafiła takie cuda szyć jak Wy bym się wymieniała non stop. Cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna wymiana :) szkoda, że ja nie umiem takich cudów robic ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. śmieszna a świnka, taka cudaczna:) podziwiam za talent!

    OdpowiedzUsuń
  17. Widac,z e sie z kotka bardzo ucieszyla. Mnie sie za to prosiaczek bardzo spodobal :)

    OdpowiedzUsuń
  18. superaśny świaniaczek. Kochana ucieszysz się, bo ja też już zrealizowałam Naszą wspólną wymiankę. Ja już posiadam Twoje piękne cudności i prezenciki, a teraz Ty cierpliwie oczekuj przesyłki. Bardzo Ci dziękuję za wymiankę i niebawem i Ty będziesz mogła się cieszyć. Mam nadzieję, że będzie się podobało i córeczka będzie się cieszyła.

    Iz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojooojjj bede stala w oknie teraz z dwóch powodów...
      Dziekuje że znalezliscie czas:*

      Usuń
  19. piękne rzeczy robicie Dziewczyny :) szkoda że ja nie mam takich talentów, chętnie bym się na coś powymieniała ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety