środa, 14 listopada 2012

Testujemy kolorowanki Lilla Lou

Majuś mimo swojego młodego wieku lubi rysować, 
tak wyglądało nasze testowanie we dwie:)


Maja była zachwycona lalami na obrazkach, przepiękne są. 
Oprócz szkicu mamy ściągi w postaci gotowych dziewczynek, jeśli chcemy możemy się wzorować.


Na obrazku nasza lala, Majcha wybierała kredki, a ja malowałam, stąd te fioletowe włoski:))

Nasza gotowa Lilla Lou

Majuś poszła spać a ja wzięłam się za tutorial:))
Sprawiło mi to ogrom przyjemności, szczerze resztę muszę schować głęboko w szafie, aby doczekały aż Bee będzie większa.
Potrzebne rzeczy to:
nożyczki
tasiemka
wełna lub mulina
foremka na mini mufinki
liście
kredki
oraz dobry klej


Kolorujemy ciało

mocujemy włosy, 
klej musi być naprawdę dobry i wodnisty

obcinamy włosy, mocujemy kapelusz

dopasowujemy liście do ciałka Lilki, przyklejamy

buciki wycinamy z liści,przyklejamy
 związujemy włosy

oto nasza jesienna
 Lilla Lou

Bardzo kreatywne kolorowanki, osobiście zakochałam się w Lilkach, minusów się nie dopatrzyłam:))
Czekam z niecierpliwością aż Maja podrośnie i będziemy mogły razem tworzyć:)
Nie jedną Lillę wam pokażemy za lat być może dwa:)

Dziękujemy serdecznie za możliwość testowania,
 fajną zabawę
oraz możliwość podzielenia się naszą kreatywnością z wami:)
Update:
coś dla chłopców TU
Więcej informacji:
Lilla lou są do kupienia na dziele prasy dla dzieci w sieci
Empik, R ELAY, IMMEDIO, KOLPORTER, RUCH, FRANPRESS, GARAMOND
oraz w SMYKU lub sklepie Lillalou
http://www.lillalou.pl/sklep/
Dodatkowa nagroda w postaci książeczki z najnowszej kolekcji przewidziana jest dla wszystkich, którzy na swoim blogu opublikują tutorial Lilla Lou jako wynik testowania książeczek.
Tutorial ma zawierać zdjęcia i opisy krok po kroku wykonania kreacji/rysunku z użyciem niestandardowych materiałów (czegoś więcej niż kredki, farby, flamastry).
Przykładowe tutoriale są dostępne na naszym blogu:



23 komentarze:

  1. najwyraźniej Majka odziedziczy po Tobie talent!

    *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdolniacha :D Świetnie wyszła ta lalka. Pamiętam, jak pierwszy raz szłam kupić Maluchowi kredki. Pani się pyta - a ile dziecko ma lat ? 10 miesięcy. Mina pani bezcenna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, bardzo kreatywne :)) A z Ciebie zdolniacha, nie powiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Już rośnie nowe pokolenie artystów. Świetny pokaz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ Ty zdolna jesteś mamo:) Cudne te lale, a o tych kreatywnych kolorowankach to czytałam już wcześniej i bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię takie kreatywne wyzwania niech no mi tylko Emi podrośnie też się będziemy bawić tak :)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. super kolorowanki, dwie zdolne kobitki z was:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra sprawa zainspirowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo dobry pomysł na spędzanie wolnego czasu dla mamy z córeczką !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. modna wasza lala w odcieniach brązu :) piękna jesienna laleczka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne!!! Sama bym takie kolorowanki chciała! Ale wy zawsze skarby wynajdujecie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama chętnie bym się pobawiła:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna ta Wasza lala :)
    Praca zespołowa przyniosła super efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna jesienna panienka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...