wtorek, 27 listopada 2012

Pan Lew


Oto Lewek stworzony dla malego Mikołajka synka Zizi, zwycięscy konkursu dyniowego!
Jak wam sie podoba?






Teraz myślę intensywnie nad drugą nagrodą dla Taktyciej, pomysł mam, niestety do realizacji daleko, nie wiem jak temat ugryżć :D

Myślę sobie że jestem szycioholikiem, chyba się uzależniłam :D Wczoraj przyszła mi książka z pomysłami na świeta, ciut się zawiodłam, myślałąm że będzie bardziej pomocna!
Tak że wciąż będzie tildowo , mały świąteczny tutorial postaram się wam przygotować:D
w podzięce że zaglądacie w moje skromne progi:)
Miłego dnia:)

46 komentarzy:

  1. Lewek przesłodki!!! Te uszka mnie rozczulają :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiamy Go!!!
    Nawet nasz tatko stwierdzil, ze ten Lewek to naprawde bardzo udany, a my sie z nim jak najbardziej zgadzamy.
    I te dlugie nozki i raczki- cudo!
    Jeszcze raz dzikujemy!
    Sliczne zrobilam mu zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Zizi, starałam się jak mogłam, dużo w tworzeniu pomógł nam nasz tata, bez niego nie był by taki fajny:)
      Bardzo sie ciesze że go lubicie:)

      Usuń
    2. O rany, mialo byc "Sliczne ZROBILAS mu zdjecia" :)))haha
      Bardzo nieskromnie wyszlo :))))

      Usuń
    3. hihi nie zauwazylam literowki :D:D:D
      ciekawie wyszlo:P

      Usuń
  3. Genialny!!!! Cuda robisz, myślałaś może o sprzedaży swoich rzeczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nie dojrzalam do tego, zreszta bolaloby chyba pol serducha jakby nikt nie przygarnął szyjątka:P

      Usuń
  4. Nie no fantastyczny po prostu!!!:)) Taki do pokochania, przytulenia i szeptania mu na uszko jaki cudowny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  5. BEEE! :(

    Zrób nam takiego! PROSZĘ! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak bede miez czas sie odezwe, na razie mam liste, musze najblizszych obdarwoac wowczas pomyslimy:)

      Usuń
  6. Suuper lew :) Fajne kolorki i wogole wyjatkowy jedyny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne, cudne, całuśne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie nooo.... odlot! po prostu odlot!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bee, szalejesz z tymi postaciami. Przyjemne to szaleństwo i dla oka i dla chęci posiadania choćby jednego takiego stwora.
    Pozdrawiam ciepło
    Red

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudny lewek, za ile byś mi takiego zrobiła ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojecia, nigdy nic nie sprzedawalam:)

      Usuń
  11. Dziekuje wam dziewczyny za mile słowa, nie sądziłam że tak wam się spodoba :) że mam talent i wogóle...:D
    aż sie zaczerwieniłam jak czytałam komentarze :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny ten lew i jaki fajny pomysł z podusią :) Zdolna kobieta z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lew cudny dla mnie włosy jego są zajefajne wymiatają. Zresztą Ty wiesz, że od początku jestem Twoją fanką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wam wisze lalę :D cierpliwości kiedyś ja zrobię !
      Chyba ze wolicie cos innego:)

      Usuń
    2. Bee lalę już od Was mamy, ale chętnie przygarniemy kogoś jeszcze :)

      Usuń
  14. Jest genialny! Pochwal się, jak go zrobiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jeden wykrój i na jego wzorze robie różne zwierzątka, rysuje na kartce, obmyslem jakie materialy mam polaczyc, zszywam na lawej, odwracam a potem się głowie co mam zrobić aby wygladało do zwierzecia którym ma być... jest to na zasadzie uda się albo i nie... mąż często mi doradza i ratuje przed załamaniem nerwowym lub w nie mnie wpedza... :D

      Usuń
  15. Jeest prześliczny !! Sama chciałabym takiego miec . Bardzo piękny !

    OdpowiedzUsuń
  16. Madziu, ależ Ty masz talent :)))
    Lew mnie ubawił, jest mega pozytywny :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh ciekawa jestem jak zareagujesz na swojego:))
      sie szyje, nawet gacie juz ma:)))
      oczywiscie lesne stworzenie bedzie:))

      Usuń
  17. zakochałam sie w tym Panu :))))Lew jest odjazdowy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety