sobota, 10 listopada 2012

nie ma jak u MAMY

z biegiem lat powiedzenie nabierało znaczenia, 
na obczyźnie podwójnego...
Mama jest najlepsza na świecie, nikt tak nie zrozumie, wytłumaczy, potrząśnie człowiekiem jak trzeba,
mama potrafi wysłuchać, doradzić i zaradzić jak nikt inny.
Mamy są zawsze dla dziecka
nie ważne ile ich dzieli kilometrów, mórz, dolin i pagórków
Świadomość że jest osoba tylko dla Ciebie kiedy jej potrzebujesz pomaga przetrwać w trudnych chwilach.
Jedząc maminy obiad wracasz w mgnieniu oka do dziecinnych beztroskich dni, 
pierożek,
gołąbek, 
krokiecik....
Nikt tak na świecie nie gotuje jak mama,
mama przychyla nieba i ziemi,
wkładając ogrom serca w to co przyrządza dla dziecka,
a jak dziecku smakuje, tak że aż uszy się trzęsą
to ta nasza kochana mama jest przeszczęśliwa.
Nie zapominajmy, nie szczęśćmy jej komplementów
Mamy są jak jednorożce 
Jedyne w swoim rodzaju - bo nasze, nie ma takiej drugiej i nigdy nie będzie!
Tęsknie mamusiu:*

15 komentarzy:

  1. Też bym tęskniła, kocham mamę ogromnie. Mam kłopoty z wyrażaniem uczuć, więc często jej piszę sms-y, że ją kocham, że jest świetna, i że przerpraszam jak trzeba...

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Mama nie żyje od 14 lat i wciąż bardzo mi Jej brakuje, bo mama jest najlepsza na świecie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem co czujesz, ja tak tęsknię za tatkiem:/

      Usuń

  3. Macie może ochotę wziąć udział w candy i wygrać fajną, spersonalizowaną bluzeczkę lub body, z krótkim lub długim rękawkiem? Jeśli tak to zapraszam:
    http://babylandiaa.blogspot.com/2012/10/uwaga-konkurs-mikoajkowy.html

    A może chcielibyście stać się posiadaczami ciekawej książeczki z bajkami, albo pięknej zakładki do książek ze zdjęciami przez Was wybranymi? Myślę, że to mogłby byc wspaniała pamiątka lub prezent. Spójrzcie sami:
    http://ksiazeczki-synka-i-coreczki.blogspot.com/2012/10/mikoajkowe-candy.html


    Serdecznie zachecam do wspólnej zabawy i bardzo przepraszam za spam...
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny post!
    Moja mama żyje, moja mama mieszka niedaleko i mam ją prawie na co dzień.
    Mimo tego, że jest uzależniona kocham ją najbardziej na świecie i nie zamieniłabym jej na inną mamę! Kocham ją taką jaka jest, a jest piękną i mądrą kobietą z chwilami słabości. Kocham ją mimo wszystko!

    Pozdrawiam Cię ciepło Bee!

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze napisane jak ja tęsknie za mamą :))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie to napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. :) a ja widzę swoją na co dzień, niekiedy mam jej już dość, ale po chwili znowu tęsknię. tak naprawdę pępowina nie została nigdy przecięta.,

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja jest bliżej, ale też tęsknię. Zwłaszcza teraz.....

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja mama jest zawsze i wszędzie na wyciągnięcie ręki, zawsze jest kiedy jej potrzebuję pomoże, doradzi tak jak napisałaś Bee mama jest cudowna Kocham Cię mamusiu :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja codziennie rozmawiam z moją przez telefon;))
    Długo i o wszystkim, też tęsknię za nią:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...