środa, 21 listopada 2012

Moje zające kontra wspaniałości, czyli kolejna wymianka

Para sercowych zajączków

On

 Ona


 Całuśnie

Razem plus woreczek 

My dostałyśmy od Izy te oto wspaniałości
czuję sie wyjątkowo mając takie piękne rzeczy u siebie w domku!
Serdecznie wam dziękuję, myślę że nie zasłużyłam na takie skarby!

Dziękuję, dziękuje, skarby nam sie straszelnie podobają:)

Napis Maya oraz serduszko

jakby tego bylo malo dostalysmy tego pieknego Aniolka, jest idealny do Mai pokoju, aniolek ma piękne rzesiska ktore powalają na lopatki no i fioletowe wloski :D




Teraz mamy najpiekniejszy parapet na swiecie, dzieki:******


Wy tez możecie byc obdarowane wlasnie na blogu Izy&Reda jest szybkie candy Tu.
oraz kuchenne Tu!

My dziękujemy za nasze skarby, będziemy sie nimi dobrze opiekowac:***
Dzieki, dzieki, dzieki.....




WebRep
Overall rating
This site has no rating
(not enough votes)

28 komentarzy:

  1. Ale śliczne rzeczy, też chce takie króliki ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne:) I zające i imię Majki:) cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. powiem tak cuda za cuda :)))

    :* buziakuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja Droga BEE ja również dziękuję Ci za pięknych farmerów i również niebawem zrobię posta swojego odnośnie wymianki.
    Zające są obłędne i jak dokończe remont na pewno gdzieś osiądą na półeczce.
    Ciesze się, że napis przypadł Ci do gustu i czcionka w jakiej został wycięty. Bałam się trochę, ale jak napisałam go i zobaczyłam to M , żadna inna czcionka już mi się nie podobała.
    Dziękuję jeszcze raz za prezenciki od Ciebie.

    Iz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko jest niesamowite, jak listonosz dal mi paczke chcialam jak najszybciej ja otworzyc, stawiala opor troszeczke, musialam sie opanowac bo czasem moja nadgorliwosc zle sie konczy hehehehe

      Jak wyciagnelam to nie moglam uwierzyc,
      w rzeczywistosci wasze prace sa jeszcze piekniejsze!
      Literki sa idealne... dzieki Ci Izo zrobilas mi najwspanialszy prezent w tym roku:*

      Usuń
    2. no taka daleka droga była przed nimi, że musiałam zapakować tak by nic się nie uszkodziło, stąd ta zawartość środka. A ty myślisz, że co było u mnie, tyle, że dzieci zawiedzione były, że to nie dla nich. Jednak zastosowanie woreczka było od razu wykorzystane, jak już pisałam znalazły się tam samochody.

      Iz

      Usuń
  5. Pieekne zajaczki :) Jak i piekne prezenciki dostalas :) Tyylko pozazdroscic :) Milego wieczorka Ci zycze :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudowności same i te zające całujące się, i ten aniołek przepiękny, wszystko oczy niesamowicie cieszy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale powiem Ci, że te Twoje zające też całkiem niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wszystkie bez wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajna sprawa:) cudne te ozdóbki:):) nowa jestem ale coraz bardziej się przekonuje ze chyba warto jednak brać udział w takich wymiankach:) oj cudny ten wasz prezencik:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności. Super wymianka. =)

    OdpowiedzUsuń
  11. Majka dopieszczona! I MAMUSIA widzę też! :)
    Fajne wymianki sobie organizujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyrabiasz się z szyciem. coraz wspanialsze wychodzą Ci te króliczki. cudne są!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog, moj ulubiony ze wszytskich innych. Wymiany sa najlesze na świecie jeszcze jak malenstwo zostaje obdarowane takimi skarbami!!! LOv u
    Jesli ktos chce zapraszam sonymarlena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. normalanie Kochana łała łiła takie cudeńka!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje zajączki są boskie!
    A i aniołek śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Parapet prezentuje się naprawdę pięknie :) Twoje zajączki są jednak również urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale Ty pieknosci potrafisz wyczarowac! Super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...