poniedziałek, 5 listopada 2012

Liebster Blog

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię  nominował.

Trzy wspaniałe dziewczyny zaprosiły nas do tej zabawy, oto pytania i odp.

Lenka i Niki
1. Wolisz robić zakupy w sklepach czy w internecie?
zalezy gdzie taniej dana rzecz wypatrzę
2. Twoja ulubiona bajka dla dzieci.
Tom i Jerry, Pingwiny tez sa fajne
3. Jaka jest Twoja ulubiona kawa?
rozpuszczana -Douwe Egberts
4. Najfajniejsza zabawka z dzieciństwa.
zabawa w domek ;) co za ironia:P
5. Twoje największe marzenie.
zeby Maja wyrosla na madra dziewczyne:)
6. Co byś chciała dostać pod choinkę?
Ebooka
7. Wolisz długą kąpiel w wannie czy szybki prysznic?
dlugi prysznic 
8. Twój znak zodiaku.
bliznieta
9. Jajka na twardo czy na miękko?
miękko
10. Ulubiona przyprawa.
Zioła prowansalskie
11. Dlaczego piszesz bloga? 
aby zatrzymać, wydluzyc  czas, aby nic cennego nie uleciało z pamięci

Natalie

1. Ulubiona piosenka
chyba nie mam takiej
2. Najciekawsza książka, którą przeczytałaś
mocno utkwiła mi w pamięci ksiazka Normy Klein "Słoneczny blask"
3. Najgorszy film jaki oglądałaś
nie pamiętam tytułu, byl to horror o Rekach :D
4. Ideał męża
niby mój ;)
5. Najbardziej zwariowana rzecz jaką zrobiłaś w życiu
wyrzuciłam choinkę przez okno z 10 pietra
6. Najlepszy serial
obecnie "Arrow"
7. Kawa czy herbata
kawa
8. Miejsce na świecie, które chciałabyś zobaczyć
Grecję
9. Ulubiona marka perfum
Dolce gabbana Light blue
10. Najfajniejszy dzień w roku
Mai urodziny
11. Wolisz wiosnę czy jesień
wiosne

Malinka

1. Jak zaczęła się Twoja historia z blogowaniem?
chciałam w jakiś sposób zatrzymać w pamięci wszystko co związane z Maja, blog wydal mi się najlatwiejszym i najprzyjemniejszym wyjściem
2. Jaka jest Twoja największa słabość?
pyszne ciasto i kawa
3. Co w swoim życiu chciałabyś zmienić?
teraz za pozno na zmiany, dobrze jest jak jest
4. Ile masz lat?
skonczylam nascie
5. Jakie trzy rzeczy wzięłabyś ze sobą na bezludną wyspę?
Majke, K. i kawe
6. Czy Twoi znajomi/rodzina czytają Twojego bloga?
znajomi raczej nie, rodzina tak
7. Boisz się samotności?
hm... nigdy nad tym sie nie zastanawialam
8. W jaki sposób radzisz sobie z bezradnością?
pogodziłam się z zyciem i z tym ze pewnych rzeczy nie da sie przeskoczyć, ominac czy rozwiazac
9. Co zrobiłaś w życiu najbardziej szalonego?
bylo tego troszke, np. tanczylismy na srodku rynku jak szamani :P
10. Który zakątek Polski uważasz za najpiękniejszy?
góry
11. Gdzie spędzasz w ciągu dnia najwięcej czasu?
na podłodze z Maja

Dziękuję dziewczyny że pomyślałyście o mnie, czuje się wyróżniona. DZIĘKI:****


Moje blogi:

musia

Jeśli bawiłyście się już w ta zabawę można odp. pod postem ;)

Pytania:
1. Czy chciałabyś cofnąć czas?
2.jakie buty lubisz najbardziej
3. chcialabys miec gosposie, sprzataczke czy nianie??mozna wybrać jedna 
4. najbardziej szalona rzecz która Ci się przytrafia?
5. Najgłupszy film jaki obejrzalas?
6. jakie masz hobby?
7. marzenie bliskie realizacji to?
8. znienawidzona rzecz z dziecinstwa to?
9. gdybyś miala czarodziejska różdżkę co byś zmianila na świecie/w swoim otoczeniu?
10. czy jesteś uzależniona od "blogowego życia"?

Zapraszam wszystkich którzy maja ochotę do odp. na pytania, chętnie poznam was bliżej:))



15 komentarzy:

  1. Też kiedyś odstawiałam podobne tańce w centrum miasta :))

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaa! masz gdzieś fotki z życia szamana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piekne czasu studenckie ma moja przyjaciolka na plycie, obiecala przegrac:P

      Usuń
  3. ja też jestem zodiakalnym bliźniakiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie powodzenie masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Kochana za nominację! Ale wczoraj właśnie wzięłam udział w tej zabawie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ile pytań!!! normalnie wywiad że hej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. co z tą chionka? wkurzyła Cię? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to na studenckiej imprezie przeszkadzała nam;)
      nie dosc ze brzydka to zajmowala miejsce:P

      Usuń
  8. większość czasu na podłodze z Mają :) ale Wam fajnie ;) myślałam, że będąc z dzieckiem w domu teżbędę większość czasu spędzać z nim... i chyba tak jest... a jednak bardzo dużo pochłaniają też pranio-sprzątania-gotowania, za czym nie przepadam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to robie jak tato jest w domu, chyba ze chce abysmy razem spedzili czas wowczas podgonie rano:P
      zreszta sprzatanie nie zajac...:D

      Usuń
  9. z przyjemnością czytałam sobie Twoje odpowiedzi i poznałam troszkę lepiej:)) wywiad jak z gwiazdą fiu fiu:)))) i dziękuję bardzo za zaproszenie, chętnie skorzystam i się też się troszkę wywnętrzę:))))) buziak

    OdpowiedzUsuń
  10. O widzę, że nie ma moich podziękowań za nominację.
    Dziękuje raz jeszcze, może teraz się wyświetli.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...