wtorek, 6 listopada 2012

16miesiecy

2 weszłyśmy w kolejny miesiąc,
 zniknęły nam tak kochane przez nas wałeczki na nóżkach,świadczące o niemowlaczku,
 stopki pięknie się kształtują,
 buzia się  nie zamyka (nie wiem co to będzie jak zacznie mówić poprawnie)
rozumie wszystko co się do Mai mówi,
niczego i nikogo się nie boi,
wręcz jest odwrotnie większe dzieci przed nią uciekają.
Rośnie nam mały aniołek z czarną dupcią i rogami na głowie!

Wczoraj poszliśmy w poszukiwaniu kurtki i butów na zakupy, Majka musiała się czuć jak wypuszczona z klatki, była wszędzie, ku nie zadowoleniu pań w sklepie :D:D:D
kto by chciał mieć na swoim terenie wypuszczonego terrorystę?
Większe dzieci z krzykiem biegły do rodziców, bały się mojego szalonego stworzonka....
jedna dziewczynka prawie się popłakała, a Maja tylko ją chciała złapać za rączkę:)))

Wracając do butów, jestem strasznie zła bo są wstrętne, jak na stare baby normalnie...
Kurtki w normalnej cenie są nie do przyjęcia, nie wiem kto wymyśla wzory dla dzieciaków, 
z miłą chęcią powiedziałabym mu prosto w twarz co myślę!!!
Mam też pytanie do was lepiej kurtka czy kombinezon???
Niby u nas nie ma mrozów do -30, jednak musimy sie zabezpieczyc, jak śnieg spadnie fajnie by było poturlać się troszkę, płaszczyk który mamy nie jest aż tak ciepły.
Wróciliśmy do domu z niczym, został nam Tkmax i Matalan w nadziei że coś będzie!
Jeśli nie to dziecko moje zostanie uziemione w mroźne dni:(
albo starzy chcąc by Maja wyglądała jak dziecko a nie przebrana dorosła wydadzą kupę kasy!
M A S A K R A

Wieczorem siadłam i uszyłam poduszki do tronu mojej Bee
wyszły mało zadowalająco jak dla mnie, niestety wciąż to co mam w głowie wygląda inaczej po uszyciu!
eh...


 Oczywiście królowej nie mogło zabraknąć :D

Całuski:**

42 komentarze:

  1. no co ty! Poduchy znakomite a i królowa zachwycona jak widać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne poduszki!
    zadowolenie królowej bezcenne.
    niestety ceny i wzory dziecięcych butów i kurtek są straszne.
    narazie mamy kurtkę i polujemy na spodnie na szelkach. buty tez już są.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam w niedzielę ten sam problem. Kurtka jest a buty albo śliczne oficerki w których dziecko nie umiało chodzić za jakieś 200 zł albo takie typowe na rzepę dziecięce buciaki i chyba muszę kupić takie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm... wiec po przeliczeniu nie mam co narzekac !
      u was dopiero ceny kolosalne!

      Usuń
  4. Najlepiej by było kupić kombinezon i kurteczkę, ale jeśli wybrać można tylko jedno wybrałabym kombinezon. Bo płaszczyk macie zawsze coś można pod spód grubszego przyodziać, a kombinezon rozwiąże kwestie śnieżnego turlania.
    Poduchy wystrzałowe ! Ty jak zwykle siebie surowo zbyt surowo oceniasz :)
    Nie zdążyłam podziękować za zaproszenie do zabawy na pewno skorzystam mimo, że jestem z innej platformy blogowej to miłe :) Dziś może się zbiorę po pracy i odpowiem na pytanka więc wypatruj odpowiedzi :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kupiłam kurtkę i spodnie osobno, w Anglii nie będzie takich mrozów żeby trzeba było kombinezony zakładać, tak mi się wydaje... super ten tron, a Bee wyglada jak prawdziwa księżniczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby mrozow nie ma ale wieje ogromnie:( do tego Maja ostatnio wypowiedziała wojne wozkowi:/
      Dzieki

      Usuń
  6. tron cudnie przystroiłaś poduchami - ach zdolna bestyja jesteś :)
    co do kombinezonu czy kurtki to my mamy i to i to... ale może kombinezon dwu częściowy??? wtedy masz dwa w jednym :))

    całuski zostawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. poduszki są świetne :) a sam pomysł tronu jest genialny !!! muszę pomyśleć o czymś takim dla mojej Mai ;) apropo kurteczek i kombinezonów - posiadamy płaszczyk na "cieplejsze" dni zimy, ale mamy w planach zaopatrzyć się również w kombinezon dwuczęściowy. Myśle,że to dobre rozwiązanie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tron mamy z drugiej reki;) fajny gadzet, Maja siada na nim bierze picie i duma;)

      Usuń
  8. Ja miałam taki sam problem z zakupem kurteczki i bucików:(
    Ostatecznie kupiłam buty w ccc takie różowiutkie w kwiatuszki i nie mogłam się zdecydować to kupiłam jeszcze jedne takie na co dzień czarne w kwiatki też.
    Kurteczkę zimową kupiłam na allegro używaną ale w idealnym stanie taka żeby była też na codzień i babunia Majeczce kupiła kolejną nowiutką:)
    W sumie mamy dwie zimówki i dwie pary butów:)
    Tak jak mówisz przydałby się takie spodnie kombinezowate, ale nie cały kombinezon:) Moja Maja jest taka sama wszędzie jej pełno, a jaka gadatliwa, właśnie co to będzie jak zacznie mówić:)
    Moja ma 20 miesięcy:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 20 miesiecy toz to juz panienka:)

      Usuń
  9. Kombinezon zakładam jak wychodzimy na spacer, a kurtkę i spodnie osobno jak jedziemy gdzieś samochodem lub gdy w czasie spaceru będziemy gdzieś wchodzić (np. kawiarnia, bo mamy taką niedaleko domu, gdzie jest kącik z zabawkami dla dzieci i mój Maluch lubi tam chodzić). I też baaardzo ciągnie do dzieci :D Niedawno podrywał 7-latkę na placu zabaw :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mysle ze kupimy kurtke ze spodniami, widzialam spodnie na szelkach ala ogrodniczki, mysle ze to dobre rozwiazanie, nawet jakbysmy oddawali sie szalenstwu na sniegu nic nie wpadnie bo spodnie sa wysokie;)
      7-latka no prosze:)

      Usuń
  10. My niedawno skończyłyśmy 15 miesięcy, jak ten czas szybko leci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. widać, że Królowej tron i panowanie bardzo się podobają:))) pewnie macie dużo radości i śmiechu z takiej gdatliwej i ruchliwej osóbki, a to najważniejsze:)))) no i powodzenia w zimowych ubrankach, obyś znalazła coś odpowiedniego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wczoraj boczki nas bolały ze smiechu:P
      dzieki:*

      Usuń
  12. Mi się podobają! :))))
    Hmm a może jednak kombinezon na takie śniegowe szaleństwa? Przynajmniej będzie mogła wariować na całego, a w kurteczce to zawsze ryzyko, że coś się pod nią dostanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba sie rozejrzec za tym i za tym, dopiero rozpoczelam poszukiwania wiec mam nadzieje ze cos upatrze:)

      Usuń
  13. Poduchy sa świetne:)
    My mamy kombinezon, ale Hanka jest młodsza, Majka juz biega. Ciężko powiedzieć, kombinezon jest przydatny, ale my też polujemy na kurtkę. Nie ma co się ograniczać do jednego, bo trzeba mieć coś na wypadek pobrudzenia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my mamy kombinezon, jeszcze dobry na Maje, niestety nozki sie nie odczepieja i tu jest pies pogrzbany!
      nie pomyslalam do konca w tamtym roku, coz czlowiek na bledach sie uczy!:(

      Usuń
    2. Bee to odetnij nóżki i będą odkryte :)

      Usuń
    3. eeee... nie za duzy sentyment aby tak zniszczyc!

      Usuń
  14. Ja miałam podobne dylematy jeszcze 3 dni temu, po schodzeniu większości sklepów znaleźliśmy Amelce kurtkę w Debenhams (za blisko 40f), niestety (albo stety) nie mieli akurat jej rozmiaru więc stwierdziłam, że zamówię online z domu. Jakoś tak się zeszło, że kolejne 2 dni nie miałam na to czasu a przedwczoraj wieczorem (godzinę przed zamknięciem centrum handlowego) coś mi kazało się zebrać i skoczyć jeszcze do Primark'a. Stwierdziłam, że i tak pewno nic nie kupię a przynajmniej zobaczę co mają ciekawego w ofercie bo dawno mnie tam nie było. No i ku zaskoczeniu wróciłam do domu nie z jedną ale dwoma kurtkami dla Małej (zimową, na cieplutkim polarku i trochę cieńszą przejściową) , dzierganym sweterkiem, legginsami i bluzką koszulową. A wszystko za śmieszną cenę 33f. Stwierdziłam, że skoro można wydać na kurtkę 6f (bo tyle kosztowała mnie ta zimowa - choć do teraz mam uczucie, że chyba musieli się pomylić przy metkowaniu bo to jednak taniość ogromna była)zamiast 40tu, a kurtka i tak przeznaczona jest na ganianie po placu zabaw i ewentualnym tarzaniu się po śniegu, to po co przepłacać?? Nawet jeśli się zużyje po sezonie, to nie szkoda będzie jej wymienić na nową. A ze spodniami czy kombinezonem, to nie kupuję dopóki nie będę wiedziała, że napewno mi (Amelce się znaczy) się przyda. Po doświadczeniach ostatnich 3 zim w Szkocji wiem, że pogody nie da się przewidzieć i nie chcę, żeby podobnie jak w zeszłym roku część zimowych ubrań wylądowała odłożona w pudło bez pojedynczego nawet założenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bylam w primarze i nic nie znalazlam:(( moze nowa dostawe mieliscie, u nas dwa rodzaje kurtalek byly:(
      getry zakupilam w serducha:)) czailam sie na jeden swetr ale nie bylo rozmiaru Majkuski:( musisz pokazac lowy:)

      Usuń
    2. no getry tez mamy w serduszka - białe w złoty wzorek ;) jutro postaram się zrobic trochę zdjęć i wrzucic na bloga

      Usuń
  15. Ja mogę tylko powiedzieć, że 1 kurtka/kombinezon to za mało :))) (dzieci szybko się brudzą). A czy lepsza kurtka czy kombinezon to chyba zależy od wieku dziecka. Starsze szaleją tak bardzo, że przy dwu-częściowym kombinezonie przychodziły mokre (śnieg dostaje się pod kurtkę), ale przy maluchach sprawdzało się dobrze. :) Diana - mama 3 dzieci (10, 8 i 2 latka). :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję:) bierzemy pod uwagę podpowiedz:))

      Usuń
  16. e no Ty, poduszki są swietne ;) najważniejsze, że Królowa zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne poduszki ;) I królowa najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Poduchy są świetne, tron zabójczy a królowa najpiękniejsza:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Najpiękniejsza jest i tak królowa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Królowa jest the best!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. masz dwa talenty...

    laleczki i wszelkie ozdoby oraz robienie dzieci - słodkich, pięknych!

    OdpowiedzUsuń
  22. Poduchy super :) Co do zimowego ubrania to też poluję na buty i kombinezon. Przy kombinezonie nie będę się stresować, ze gdzieś będzie synkowi zawiewać czy śnieg gdzieś wleci gdzie nie powinien ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ala Majka Calusna do schrupania normalnie ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...