czwartek, 4 października 2012

Zachorowałam na...

zobaczcie sami...
wszystko z nexta...ożeż ty czemu ja bogata nie jestem...
 
 
 



Zdjęcia nie oddają w 100% wyglądu tych rzeczy, w rzeczywistości są o wiele ładniejsze, filiżanki na pewno sobie kiedyś kupię, bardzo podoba mi się pomysł na ich  przechowywanie:)
Skarpetę próbowałam uszyć - wyszła kicha, mierz siły na zamiary heheheh, gdybym nie spróbowała to męczyła by mnie pewnie do końca życia!
Tablica jest moim marzeniem kuchennym, może kiedyś sobie taką sprezentuję :D
tylko kiedy..!
 
Dziękuje wam za miłe wpisy pod wczorajszym postem, dzisiejsza ja nie chce wrócić do blondu z jednej podstawowej przyczyny - lenistwo!
Musiałam włosy malować średnio co 3 tyg. bo zaraz mi było widać odrosty, z nimi źle się czułam!
Teraz maluję jak mam ochotę i to mi odpowiada :)
Kolor zmieniłam w ciąży bo bałam się włosów malować żeby małej nie zaszkodziło ;)
Nawet jeśli fryzjerki mnie przekonywały że to nie szkodzi ja niechcialam o tym słyszeć,
taką fanaberję ciążową miałam !
 Włosy ścięłam bardzo krótko, a teraz nie mam pomysłu na siebie.
Przydałaby się pomoc stylisty ;)
może wygram w totka,
 a w tedy zobaczymy:)
Ściskam was mocno :*
 
 

33 komentarze:

  1. Faktycznie cudne. Te kupki e metalowym stojaku po prostu super! Chcę takie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. no fajne, fajne te rzeczy ;) ja też nie farbowałam włosów w ciąży ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. choruję razem z Tobą. jakie lekarstwo polecasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. i po co zagladam... ech.... cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mato jakie piękne... Ty niedobra :( i po co pokazujesz ;) Teraz i ja chorować będę, a że zdolności nie mam nic sama nie zrobię :((( Ech...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. samemu smutno się choruje ;)

      Usuń
  6. Fakt... slicznosci!
    A propos ostatniego postu- terazniejsza Ty jest piekna!

    OdpowiedzUsuń
  7. super . Lubie ten sklep. Czasami ceny są ok, a czasami z kosmosu. Gatunkowo super. Pozdrawiam . Lubię rzeczy w tym stylu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt ceny maja nieraz przesadzone, niestety!

      Usuń
  8. Wow! Uwielbiam takie rzeczy do domu, mam bzika na maxa.
    Szkoda, że nexta nie ma w PL, mogłabym chociaż pójść i podotykać ;) A tam wszystko takie cudne, że aż....

    OdpowiedzUsuń
  9. jelonek jest boski ! piękne rzeczy, a ta tablica na końcu ! ehhhh piękna

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham takie gadżety:) Takie małe cudeńka nadają domowi klimat.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak, zdecydowanie cudowne rzeczy i zdecydowanie wysokie ceny;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. cuda cudeńka ... wszystko bez wyjątki mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. absolutnie trzeba wygrać w totka!!! nie ma wyjścia!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta narzuta na łóżko jaka śliczna... Pozostaje nam tylko marzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Filiżanki na stojaku i mi się spodobały - w sam raz do mojej małej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja myślałam, że Ty naprawdę chora :) Filiżanki w stojaku są fenomenalne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bee nie przesadzaj trochę poćwiczysz i sama takie cuda będziesz dziergać. Ja w Ciebie wierzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety na takie rzeczy mam za mało miejsca w kuchni - może to lepiej? :)

    Co do szycia itp. - praktyka czyni mistrza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze i tak, do takich cudacznych spraw trzeba miec tez odpowiednia maszyne, widzialm takie ktore same oczy, czy np. lalki wyszywaja na ubraniach, podejrzewam ze tak kapa na lozko jest zrobiona:)

      Usuń
  19. Pokazałaś same cuda, oj chciałoby się wygrać i to wszystko mieć;))

    OdpowiedzUsuń
  20. no to dwie rady - albo mijac nexta szerokim lukiem, albo wygrac w totka :)) mnie najbardziej posciel i sowa do kompletu sie podobaja ;) no i ogolnie caly zestaw ze zdjecia z posciela ;) uroczy pokoik

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem czemu ale choruje ostatnio na sowy, pewnie modze ulegam bo zauwazyłam że ostatnio sa na prawdę modne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super przedmioty. Aż chce się takie miec w domu!

    OdpowiedzUsuń
  23. ta pościel podbiła moje serce....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety