środa, 17 października 2012

Wyróżnienie

Dostałyśmy kolejne wyróżnienie od  Malinki, za co strasznie dziękujemy,
czujemy się docenione, wyjątkowe za każdym razem!
Dziękujemy :*
 
z tej okazji chciałam wam przedstawić nowe blogi, pełne inspiracji i pomysłów
Ma-niusia- blog  mamy która lubi nia byc ;)
Anna- mama Ania i jej 7 miesięczny Michałek
Mamiczka- mama pokazuje ulubione zabawy jej i synka
Monia- modowe inspiracje i nie tylko
Polecam, blogi odkryłam nie dawno,dziewczyny są fantastyczne:)
Miłej lektury ;)


12 komentarzy:

  1. Jak tak odkrywasz, to muszę odkryć też ;) Gratki.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, już tam zaglądam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie obczajam wszystkie te blogi ;) gratuluję wyróżnienia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O dziękuje! Strasznie mi miło! Cudny blog!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero zauważyłam ten wpis :)) Dziękuję i gratuluję wyróżnienia :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...