poniedziałek, 29 października 2012

Wspomnienia z wczoraj

w końcu wieczór z obojgiem rodziców, jak miło,
 z tej okazji mama zamówiła jedzonko na wynos,
za znalezione pieniądze heheheh
Owa dyszka była targana przez wiatr, a ja sumieniem że nie zapytałam czy komus  wypadło...
z drugiej strony rzesze ludzi szło, a ona właśnie na mnie czekała:)
tak więc wyrzuty sumienia zostały zajedzone najpyszniejszym chlebkiem czosnkowym z pomidorami, nie mogło zabraknąć sosu czosnkowego
mniami...
 
Przesuniecie godziny wydłużyło dzień maksymalnie, nie wiem czy tez to czułyście, padnięta byłam, Maja nie ułatwiała, od jakiegoś czasu włączyła rządzenie ludźmi i zabawkami, tym bardziej jak jest chora człowiek ulega jak wrzodowi  ;D
Wszystko jest -ty tu,
 -mama ta ma,
-mi ta ma,
-kici tu
Jeśli się nie wypełnia rozkazu włączony jest palec wskazujący
-TAM,ta ma, taaaaa mmmmaaaa
w główce pewnie myśli -no chodz tu ty duzy człowieku, siadaj!!!!
Dziękujemy Gutenbergowi za wynalezienie druku, bez książek dzień byłby stracony!

Jak widać na załączonych zdjęciach "baba" jest zawsze i wszędzie, nawet przez telefon razem rozmawiają;)
 
Kąpiel zrelaksowała Maję na tyle, iż  udało mi się pstryknąć zdjęcie mojej Bee z ozdobą na głowie!!!
tadam:)
Dziś czeka nas długi popołudnio-wieczór, znów same będziemy!
 


29 komentarzy:

  1. Super Majeczka wyglada z ta ozdoba. Foto relacja super uwielbiam takie. Mam jeszcze jedna prosbe mozesz zostawic jeszcze raz zgloszenie pod postem na candy u mnie. Twoj post jest na mojej poczcie ale niewiem czemu go nie widac. Maila juz mam wiec ok . Tylko prosze o jakis znak pod moim postem. Milego dnia. :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ ona piękna, a z tą opaską wygląda słodziutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sama słodycz :)
    a chlebek bajka!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie w opasce wygląda :) Mi dzień się dłużył :)
    Wygrałaś u mnie dogrywce candy - czekam zatem na adres do wysyłki książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jacieeeee, ale super!!!!!Dziekuje

      Usuń
  5. MAJKA jest cudna, włoski przecudne!
    Mnie osobiście też zdarza się pieniądze znaleźć... i to dość często.

    OdpowiedzUsuń
  6. piekna opaska. Maja wygląda w niej oszałamiająco. tez mam ochotę na jakieś gotowe jedzenie. naljepiej kebab :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za mna chodzilo cos przez caly dzien:) a ze z nalezione to nie szkoda wydac;)

      Usuń
  7. Wyrzutów nie miej, toć to dar od losu :)
    A mała bee modeleczka jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Baba nieoceniona. Prawdziwy przyjaciel )

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie wygląda w tej opasce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna jest Maja a jaką ma fajną piżamkę :P ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham dziewczynki w opaskach !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez:D szkoda ze tak szybko je sciaga:(

      Usuń
  12. Jakaż ona śliczna.
    Ja kupuje opaski non stop ale zawsze wytrzymuje w nich sekund 30. Mam nadzieję, że kiedyś jej to przejdzie i wtedy wyciągnę całą kolekcję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mamy tak samo, choc ostatnio Bee sama zaczela siegac do swojej toaletki po nie:D
      przymierzamy i ogladamy sie w lustrze hehe

      Usuń
  13. Jak ślicznie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja szczęścia do znajdywania kaski nie mam zawsze jej nie zauważam, choć leży tuż pod nogami :) Majeczka cudowna zresztą jak zawsze i wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez, zawsze to K. znajduje :D

      Usuń
  15. ja bym za tą dyszke puściła totka, bo na takie rarytasy nie mogę sobie na razie pozwolić. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. BABA rzeczywiście maleńka:) Piękna ozdoba do włosów-Maja wygląda na prawdziwą damę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. maleńka jak zwykle wygląda uroczo. A co do pizzy... to... ale mi narobiłaś smaka :P w dodatku z sosem czosnkowym oj ty :P!

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wyszłą dziewczynka na zdjęciu :) u nas etap MAMA! TUTAJ! trwa jużdosćdługo... takie to już chyba charakkterne...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...