niedziela, 28 października 2012

Wiersz na dziś

     Cuda i dziwy
Spadł kiedyś w lipcu
Śnieżek niebieski,
Szczekały ptaszki,
Ćwierkały pieski.
Fruwały krówki
Nad modrą łąką,
Śpiewało z nieba
Zielone słonko.

Gniazdka na kwiatach
Wiły motylki.
Trwało to wszystko
Może dwie chwilki.
A zobaczyłem
Ten świat uroczy,
Gdy miałem właśnie
Przymknięte oczy.

Gdym je otworzył,
Wszystko się skryło
I znów na świecie
Jak przedtem było.
Wszystko się pięknie
Dzieje i toczy...
Lecz odtąd - często
Przymykam oczy.

Julian Tuwim
 
 
 Ja  stanowczo za rzadko!!!!

9 komentarzy:

  1. O jak wesoło!
    A Tuwim czy nie za często? ;)) Takie dziwy pod oczami! hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. znam ten wierszyk :)))

    pozdrawiam Was cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodko :-) ja chyba teraz na chwile przymkne:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To i ja chyba na chwilkę przymknę oczy bo coś za normalnie dookoła mnie ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubimy ten wierszyk :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...